Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. San Jose
2. Buffalo
3. Detroit
4. Blues
5. Toronto
6. Rangers
7. Dallas
8. Winnipeg
9. Calgary
10. Edmonton
11. Nashville
12. Chicago
13. Phoenix
14. Minnesota
15. LA
16. Vancouver
17. Boston
18. Columbus
19.Ottawa

Ottawallle tästä jaksosta täydet pojot, onnea oli paljon mukana ja Mr.Anderson maalissa on alkanut ottamaan kiekkoja kiinni.

Täältä täysi kannatus toiselle kaudelle.

Ps. Älkää ny heittäkö kirvestä kaivoon vielä, siel on ~80 pistettä jaossa, joten kaikki on vielä auki sijoitusten suhteen.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. San Jose
2. Buffalo
3. Detroit
4. Blues
5. Toronto
6. Rangers
7. Dallas
8. Winnipeg
9. Calgary
10. Edmonton
11. Nashville
12. Chicago
13. Phoenix
14. Minnesota
15. LA
16. Vancouver
17. Boston
18. Columbus
19.Ottawa
20. Philadelphia

Täälläpä alkaa näyttämään pelikin pikku hiljaa joltain, sykli saldolla 4-1-1 ja playoffviivan tuntumalla ollaan! Kymmenentenä 40 pisteellä ja kuudes sijakin on neljän pisteen päässä vain.

Miinuksena syklissä, viimeisessä pelissä joku 20sec aikaa ja koko pelin pelaajiani kolannut p*rkleen Vilbertto sai viimein Readin runkosarjan loppuun asti sairastuvalle! :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

jos ette osaa tehdä maalia muulla tavoin kuin rysty-kämmen-etukulma niin suksikaa suohon.

Mä en oo ikinä ymmärtäny miten joku jaksaa tälläsistä valittaa, pitää kuitenkin suht vapaasti olla päässyt maalin eteen yksikseen että tälläsen voi ees toteuttaa, niin ei kai siinä ny voi lähteä toista "syyttelemään" että käytti sellaista kikkaa mikä ei itseä miellytä, kun on ensin sen toisen sinne maalin eteen yksikseen hääräämään päästänyt... :)

Itteäni ottaa päähän sellaset, jotka samantien sinisen jälkeen ovat laukomassa ja toivotaan jos vaikka uppois, ja tässä pelissä tälläset vielä uppoaa omasta mielestä liian usein... Usein myös tälläset kaverit on sellasia jotka pelin jälkeen sitten tykkää spekuloida sitä kuinka vääryys oli hävitä kun itellä 30 vetoa (kaikki heti sinisen jälkeen) eikä molari tällä kertaa hörpännytkään yhtään, ja vastustaja tekikin hyvistä tekopaikoista vaikkapa 4 maalia 15 vedolla, ja sit ollaan syyttelemässä maalivahtia jne... :)

Mutta ei siinä, jokainen pelatkoon niinkuin huvittaa, itse ainakin mielummin tykkään pyörittää peliä ja hakea hyvää tekopaikkaa (kyllä, myös rystykämmen etukulmaan jos sellainen paikka avautuu), kuin vain roiskaista maalille päin heti sinisen jälkeen ja toivoa josko se molari ei olisi hereillä.. :o
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

New Jersey sopinu huomiselle pingviinien kanssa matsin klo 20 aikoihin. Siihen jos saa vielä putkeen vilpertin montrealin niin sykli paketissa. Jos vilpertti ei pääse kun vasta myöhäisillassa niin sitten simuloinniks menee
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Carolinan gm yksinkertaisesti tipahti, kolmelta säpsähdin. Siellä tosiaan Montreal, Islanders ja Washington.
Tänään pystyy päivystämään n. 17->. Jos nyt tuo simuleissöni tulee Islandersia vastaan, niin se menee nyt sitten vähän mun piikkiin, koska oletin jotta eilen olisin tuon + hylkeen matsin pystynyt klaaraamaan. Tsori jäbät!
Mitenkäs tänään sopii?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Carolinan gm yksinkertaisesti tipahti, kolmelta säpsähdin. Siellä tosiaan Montreal, Islanders ja Washington.
Tänään pystyy päivystämään n. 17->. Jos nyt tuo simuleissöni tulee Islandersia vastaan, niin se menee nyt sitten vähän mun piikkiin, koska oletin jotta eilen olisin tuon + hylkeen matsin pystynyt klaaraamaan. Tsori jäbät!
Mitenkäs tänään sopii?

Komissaari tulee siirtämään liigan seuraavaan jaksoon n. 22.30-23 aikaan, eli siihen saakka on aikaa tänään pelejä pelata pois. Sit menee simuloinniksi, mutta toivon mukaan Coloradoa vastaan pelattavia otteluita lukuunottamatta ei otteluita tule simuloitavaksi. Olis kyllä erittäin toivottavaa, että tuo kaikki ottelut pelanneiden joukkueiden lista kasvaa huomattavasti tänään. 20 tiimiä (+Colorado) on pelinsä pelanneet ja deadlinepäivä... Nyt viimeiset rypistykset pelaamiseen että saadaan taas homma klaarattua :)!

Sitten komissaarin kanta tähän "maalintekokeskusteluun":

Jokaisella on toki oikeus omaan mielipiteeseen siitä, miten maaleja "pitäisi" tehdä. Liigan säännöt ovat tässä täysin yksiselitteiset, eikä maalintekemiseen ole MITÄÄN rajoituksia laitettu (miten se edes olisi mahdollista valvoa :confused:). Kyllä tässäkin änärin versiossa kaikki maalit pystyy (jos osaa, itse en osaa :o) puolustamaan pois, ja minusta on turhaa purnata toisen pelitavasta. Itse olen haukkunut itseni, kironnut häviämisen aiheuttamaa fiilistä, kironnut kadonnutta motivaatiota MUTTA toisia en ala omista tappioistani syyttämään. Kyllä se on tasan minä, joka olen itseni huonoon asemaan liigassa saattanut huonolla pelaamisella. Tälläinen toisten syyttely kylvää vaan pahaa verta liigaan, ja juuri siitä tämä liiga on aina pyrkinyt olemaan vapaa (ehkäpä juuri siksi perinteet jatkuneet näin pitkään).

ELI:

Pidetään tästä lähtien purnaukset toisen pelityylin ärsyttävyydestä omana tietona ja hakataan vaikka päätä seinään siellä omalla kotisohvalla jos se helpottaa :D

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Niin. Ja tässä NHL-versiossa on kyllä aika hyvin enimmät ärsyttävyydet saatu karistettua pois. Mua harvemmin ärsyttänyt mikään muu kuin oma saamattomuus (tai no joskus joku vastustajan ylivoimainen superstara joka laukoo joka paikasta verkon perille).

Ja tässä liigassa tulee jokainen häviämään jossain vaiheessa (myös Tampa, kun seuraavan kerran kohdataan ;D ) niin siihen pitää vain tottua ettei aina voi voittaa.

Seuraavaa jaksoa odotellessa... Vastaan taitaa tulla ainakin Islanders, Rangers, Philly, Ottawa ja ehkä New Jerseykin. Mitään ette saa ilmaiseksi, jos tappio häämöttää niin rusennetaan sitten vaikka pari pelaajaa saigonille :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo Montreal taitaa ehtiä pelit pelaamaan, kun deadlinea laitettiin eteenpäin. Carolina ja New Jersey tosiaan jäljellä.

21.30-22 aikohin linjoilla.

Montreal etsii myös isoluisia pelaajia jolta löytyisi voimaa ja taklausvoimaa prkeleesti. Vaihdossa on tarjota kaikensorttisia Mikki Hiirejä mm. Kaberle (D) 80, S.Koivu (KH) 78, Desharneis (KH) 79, Plekanec (KH) 86 ja ehkä myös B.Ryan (RW) 86.

Ilmotelkaa tässä päivällä yv:llä jos kiinnostaa, olen itsekkin joitakin pelaajia lähestynyt. Pystyn tässä päivällä tsekkaamaan kännykällä ehdotuksia. wekinhon kanssa onkin tullut tehtyä kaupat.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Carolinan gm yksinkertaisesti tipahti, kolmelta säpsähdin. Siellä tosiaan Montreal, Islanders ja Washington.
Tänään pystyy päivystämään n. 17->. Jos nyt tuo simuleissöni tulee Islandersia vastaan, niin se menee nyt sitten vähän mun piikkiin, koska oletin jotta eilen olisin tuon + hylkeen matsin pystynyt klaaraamaan. Tsori jäbät!
Mitenkäs tänään sopii?

Otetaan heti tossa kello 17 pois alta!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Niin. Ja tässä NHL-versiossa on kyllä aika hyvin enimmät ärsyttävyydet saatu karistettua pois. Mua harvemmin ärsyttänyt mikään muu kuin oma saamattomuus (tai no joskus joku vastustajan ylivoimainen superstara joka laukoo joka paikasta verkon perille).

Ja tässä liigassa tulee jokainen häviämään jossain vaiheessa (myös Tampa, kun seuraavan kerran kohdataan ;D ) niin siihen pitää vain tottua ettei aina voi voittaa.

Seuraavaa jaksoa odotellessa... Vastaan taitaa tulla ainakin Islanders, Rangers, Philly, Ottawa ja ehkä New Jerseykin. Mitään ette saa ilmaiseksi, jos tappio häämöttää niin rusennetaan sitten vaikka pari pelaajaa saigonille :D

Prkl mun rangereista pysyt kaukana, ei ole enää varaa mihinkään lasarettikeikkoihin :D

Olisko Jets valmiina askiin tuossa 23 aikaan? Saa toki muutkin alla olevista ilmoittautua :). Lisäksi Nykin pojilla pelit seuraavia vastaan:

Pairi BOS X2
Yakolev PHI
Bahrain NYI
Stenis COL
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tähän maalinteko juttuun pakko sanoa. Te jotka ette osaa (minä myös) niin jos osaisitte nämä "glitchit", niin voitteko väittää että ette käyttäisi niitä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Prkl mun rangereista pysyt kaukana, ei ole enää varaa mihinkään lasarettikeikkoihin :D

Olisko Jets valmiina askiin tuossa 23 aikaan? Saa toki muutkin alla olevista ilmoittautua :). Lisäksi Nykin pojilla pelit seuraavia vastaan:

Pairi BOS X2
Yakolev PHI
Bahrain NYI
Stenis COL

Yritetään linjoille, varmuudella en pysty sanomaan. (Kannattaa siis pysyä poissa laidoilta, köh köh)
 
No nyt on hakattu päätä sohvaan. Onhan tuo kyllä totta kun hyviä pakkeja on paljon saikulla että vihollinen pääsee näihin läpiajoveivailuihin helpommin. Ei siinä sitten kai muu auta kuin kuiskata Malkinille vinkki korvaan että kuinka reppu heiluu.. ;)

Pyydän anteeksi kaikilta joita syytökseni turhaan satuttivat. Pitää opetella puolustamaan. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

huhuissa liikkuu että Canadiens ja Blues käyvät kauppaa vielä ennen syklin vaihtumista... yhteensä kuusi(6) pelaajaa liikkuu tässä kaupassa :cool:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

jbbsr, tänään illalla pakko pelata, tai menee simuloinniksi :/ Oon koko illan linjoilla 19-> ilmottele joku rako mihin väliin sulle sopii.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pronger ja Gagne (5 peliä huilia) vaihdetaan hyvään kotiin!

Ei ketään satu kiinnosaa iso kasa paskaa ja teräsmies-Simon?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Etkö vilpertti pääse yhtään aikasemmin kun klo 22 pelaamaan? On sen verran kova duuni viikko että New Jersey ei välttämättä ole sitten enää linjoilla :o
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Yritän tähdätä jo 21 pleikalle, ilmoittelen väliaikatietona parin tunnin kuluttua milloin pääsen.
 
Ylös Bottom