Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Rangers askissa, tulisko se idän ihme Osmo krapuloissaan peleille lunastamaan eilisen lupauksensa :D? Tai kaameassa kapulassa piehtaroiva hylje (tuplamatsi odottais) ;)? Rangers ennätti jo hakea tärkeät vieraspinnat vilbertton Montrealista luvuin 5-2. Minnesotasta hankittu D. Heatley oli taas aivan huikeassa tikissä takoen hattutempun! Kyseinen kaveri tehnyt 7 börsää viimeiseen 3 matsiin :cool:

EI ollu mitään saumaa tulla eilen peleillä. Tollasta Sandstormia ei oo päässä soinut ikuisuuksiin!! Huomenna olen taas linjoilla aamupäivästä ainakin. Uskon myös että illalla tulee oltua peleillä. Ei ole mitään hajua ketä muita tässä syklissä on kuin Miksa x 2

tampa, anaheim ja columbus x2 pelaamatta! Losin pojjaat pelivalmiudessa

e. eka peli columbusta vastaan ja Pronger lataa kauheen tykin voracekin kintuille. Tsekki huilaa viisi peliä tästä hyvästä. :D

EI ollu mitään saumaa tulla eilen peleillä. Tollasta Sandstormia ei oo päässä soinut ikuisuuksiin!! Huomenna olen taas linjoilla aamupäivästä ainakin. Uskon myös että illalla tulee oltua peleillä. Ei ole mitään hajua ketä muita tässä syklissä on kuin Miksa x 2

Huomenna aamupäivällä olen duunissa, mutta myöhäisillassa mut bongannee myös huomenna. Laitan tänne viestiä kun olen valmis askiin. Vedetään mun puolesta molemmat matsit putkeen alta pois silloin :)

Eli kaikki joilla on matsi New Jerseytä vastaan voi ilmoittaa kun on kaikki muut matsit pelattu että miksa tietää millon voi syklin simuloida loppuun. Ja miksaa helpottaakseni ilmoitan että 6 matsia on devilsillä tässä syklissä

Lisäyksenä vielä että vastustajat on Toronto, Winnipeg, New York Islanders, Montreal, Minnesota ja Detroit

Eli kaikki joilla on matsi New Jerseytä vastaan voi ilmoittaa kun on kaikki muut matsit pelattu että miksa tietää millon voi syklin simuloida loppuun. Ja miksaa helpottaakseni ilmoitan että 6 matsia on devilsillä tässä syklissä

Juurikin näin :).

Rangers jatkoi hyviä otteitaan (ainakin pisteiden muodossa) kun osmon Minnesota kaatui Madison Square Gardenissa lukemin 4-3. Pelitapahtumista pakko sanoa sen verran, että oli kyllä Wildin matsi, mutta tällä kertaa lunkka hoiti hommat tyylikkäästi ja vastapuolen Harding ei todella ollut vireessä... Nyt sit osui se viime minuutin maali itselle kun yleensä se on ollut omassa verkossa... No pinnat maistuu Nykin jengille ja enää olis hylje x 2 tässä syklissä jäljellä. Näistä kun sais pinnoja irti niin roikuttais vielä mukana taistelussa vikoista poffipaikoista...

Joo laitetaan nyt vielä tähän listaankin nimi.

1.Nashville
2.Columbus
3.Montreal

3/30

Juurikin näin :).

Rangers jatkoi hyviä otteitaan (ainakin pisteiden muodossa) kun osmon Minnesota kaatui Madison Square Gardenissa lukemin 4-3. Pelitapahtumista pakko sanoa sen verran, että oli kyllä Wildin matsi, mutta tällä kertaa lunkka hoiti hommat tyylikkäästi ja vastapuolen Harding ei todella ollut vireessä... Nyt sit osui se viime minuutin maali itselle kun yleensä se on ollut omassa verkossa... No pinnat maistuu Nykin jengille ja enää olis hylje x 2 tässä syklissä jäljellä. Näistä kun sais pinnoja irti niin roikuttais vielä mukana taistelussa vikoista poffipaikoista...

Korjataan, viime minuutin maali osui molemmille mutta miulle se ei riittänyt...
Wildin otteet on piristyny kummasti mutta seulat imee kaiken mikä kohti tulee... no ei auta, jatketaan pelejä...

Edmontonilla olis vielä kohtaamatta Florida, Washington ja Pittsburgh. Koskas herroille sopis? Ite tänää paikalla tossa klo 22 jälkeen, ti- to klo 18 etiäpäin. Perjantaina ei kerkiä peleille ja viikonlopusta ei mitään hajua vielä.

Pittsburgh tulee peleille tuossa 21.30-22.00 välillä, jos pari matsia ainakin ottas. :)

Hermo palaa taas, kuusi peliä saldolla 0-6-0... Pistettäkään ei tunnu tarttuvan mistään matkaan. Voi vi}#% vi#%^ vi}#%!!!

oisko anaheim päässy tänään paikallisvääntöihi? kings linjoilla ainakin klo 23 saakka

Onkos Detroitin tai Carolinan ukoilla tänään hallin ovet auki, jotta Calgary pääsisi vierailulle?

Jos on niin heitelkää aika ehdotuksia.. Tosin itse pystyn ottaan about 16.30 yhen matsin tai sitten iltasella 20 --->

Onkos Detroitin tai Carolinan ukoilla tänään hallin ovet auki, jotta Calgary pääsisi vierailulle?

Jos on niin heitelkää aika ehdotuksia.. Tosin itse pystyn ottaan about 16.30 yhen matsin tai sitten iltasella 20 --->

Saatan ehtiä tuossa 1630-1700 linjoille hetkeks, ysin maissa aikaa paremmin.

San Josen Gm Jamsku, ehditkö tänään jossain välissä iltaa pelaamaan meidän ottelun pois ?
Tulen itte viimeistään kasin jälkee plekelle ja olen ainakin 12:sta asti.

Hylje online klo 15.30 eteepäin! varmaankin tonne klo 17 asti nyt ekalla stintillä oon linjoilla.

Edit. Tässä setissä Miksa x2, Florida,Toronto ja Edmonton, mites naikou sulle sopis matsi? laita priva tai sitte pleikkarilla viestiä laitoin kaveri pyynnon!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Buffalo linjoilla tänään klo 16 eteenpäin... Miksei vaikka sais kaikki pelit pelattua pois saman tien :cool:

Ylös Bottom