Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kaikkia oman konferenssin joukkeita vastaan olen pelannut, ja jos mitään todella yllättävää ei tapahdu play-offeissa, niin Tampan pitäisi raivata tiensä finaaleihin ( tämä siis olettaen että play-offit menevät oikean NHL:n mukaan eli ei voi kohdata toisen konferenssin joukkueita vasta kuin finaalissa yms).
Itekkin ihan mielenkiinnolla odotin, että Tampa tulee ekan kerran tällä kaudella vastaan. Tulokset ja korviin kantautuneet huhupuheet GM-kolleegoilta viittas siihen, että saattais hieman alavireinen Nahvillen poppoo olla helisemässä.
No kuitenkin ihan kunnialla selvittiin ja tuloksena häviö 4-2 (kai) ja jatkoaikavoitto (3-2). Pelillisesti ainakin Nashvillen luotsi nautti menosta, hyvää vääntöä oli. Ei voi muuta sanoa kun, että on nää kärkinimet (mm. Youngblood ja gendlik) hulluja viimeistelemään. Ite pitää se muutama 3 (4-6..) kertaa päästä yksinläpi että saa kiekon reppuun, kun taas nää jannut veivaa 50% tod.näk. maalin hyvästä paikasta
Voi olla, että Presidents' Trophyn osoite on jo nyt selvillä, mutta pisin voittoputki taitaa olla ainakin vielä Nashvillellä (25)
Niin joo... Tuli tuossa mieleen että kun pleijareihin ei ole tällä tahdilla pääsyä, niin tuo loukkaantunut (n.40-45 peliä vielä) Ovie ois kaupan johonkin n. 85 - 87 pelikunnossa olevaan hyökkääjään. Eli jos on kiinnostusta niin viestiä tulemaan.
Oma hyökkäyskalusto on todella puuduksissa, ainoastaan ykkösketjussa kaikki miehet yli 80 overall... Jos vaikka vähän otteet piristyisi mahdollisen kaupan myötä.
Komissaari voisi myös ottaa kantaa tällaiseen vaihtoon?
Colorado illalla 21.00 eteenpäin linjoilla. Jos saatais vähän pelejä pois.
Vielä olisi jäljellä: CAL, MIN, ANA, NAS ja CAR. Ilmoitelkaa jotakin kautta, koska ehditte pelaamaan. Mulla on tänään ja huomenna hyvin aikaa, mutta sen jälkeen meneekin sitten todennäköisesti simuloinniksi.
Vielä olisi jäljellä: CAL, MIN, ANA, NAS ja CAR. Ilmoitelkaa jotakin kautta, koska ehditte pelaamaan. Mulla on tänään ja huomenna hyvin aikaa, mutta sen jälkeen meneekin sitten todennäköisesti simuloinniksi.
Colorado illalla 21.00 eteenpäin linjoilla. Jos saatais vähän pelejä pois.