Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Huh, onpahan ollut sarja ja olipa hieno lukea kunnon raporttia :)!

Onnittelut youngille jatkopaikasta :) ja pairille kiitokset hyvin vedetystä kaudesta (kuten aina ;)).

Nyt ei puutu kuin PIT-CAR sarjan lopputulos, ja puolivälierät on paketissa. Eilen katsoin, että tilanne oli 2-3 Hurriganesille...


Sit tähän Wild-pestiin täytyy kommentoida, että ihan impulsiivinen liike oli lähtee kesähöntsäilemään kun toisen liigan komissaari sitä pyysi. Saa kyllä nähdä jaksaako kesällä sittenkään pelata kun nyt jo kaduttaa koko homma :eek:...

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

TILANNEPÄIVITYS PLEIJAREIHIN:


Playoffs Länsi:

Puolivälierät:
************otteluvoitot:

(1) CBJ - CHI (8) 4-0 --> gendlik (CBJ) konferenssivälieriin!

(2) CGY - NAS (7) 4-2 --> Selarit (CGY) konferenssivälieriin!

(3) DAL - MIN (6) 4-1 --> Edd138 (DAL) konferenssivälieriin!

(4) VAN - DET (5) 3-4 --> Youngbloo__d (DET) konferenssivälieriin!


-------->

Välierät:

****************otteluvoitot:

(1) CBJ - DET (5)

(2) CGY - DAL (3)





Playoffs Itä:

Puolivälierät
*************otteluvoitot:

(1) TBL - OTT (8) 4-1 --> Naikou88 (TBL) konferenssivälieriin!

(2) PIT - CAR (7) 2-3

(3) MTL - WSH (6) 4-3 --> wekinho (MTL) konferenssivälieriin!

(4) FLA - BOS (5) 4-2 --> Jamppe93 (FLA) konferenssivälieriin!


-------->

Välierät:

**************otteluvoitot:

(1) TBL - FLA (4) / CAR (7)

(2) PIT - MTL (3)

tai

(3) MTL - FLA (4)


Pääsiskö joku katsomaan, että onko tuo PIT-CAR jo pelattu, kun ei ole tänne ainakaan mitään ilmoitusta siitä tullut :)? Ja jos vielä mulle sen ilmoittaisi...

Komissaarilla suunnitelmissa illalla kisastudio kaverin luona pitkän kaavan mukaan, joten en välttämättä tänään ennätä sykliä vaihtaa, vaikka deadline tänään onkin, pahoittelut :eek:.


- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Pelattu on ja carolina jatkoon voitoin 4-2.
Raporttia ei oikeen jaksa ehkä sitä tulee sitten carolinan GM:ltä.
Kiitoksia kaikille liigailusta, ja erityisesti Miksalle hienosti toimineesta liigasta.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

KONFERENSSIVÄLIERÄT ALKAVAT!!!


Sykli siis vaihtunut, ja siirrytään välierävaiheeseen. Pakko todeta, että on kyllä todella mielenkiintoiset taisteluparit x 4 :cool: Otteluparit ovat alapuolella ja vaikka heti voi alkaa pelaamaan :).

Konffivälierien deadline TO 23.5!


Playoffs Länsi:


Välierät:

**************otteluvoitot:

(1) CBJ - DET (5)

(2) CGY - DAL (3)




Playoffs Itä:


Välierät:

**************otteluvoitot:

(1) TBL - CAR (7)

(3) MTL - FLA (4)



- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Sit tähän Wild-pestiin täytyy kommentoida, että ihan impulsiivinen liike oli lähtee kesähöntsäilemään kun toisen liigan komissaari sitä pyysi. Saa kyllä nähdä jaksaako kesällä sittenkään pelata kun nyt jo kaduttaa koko homma :eek:...

- Komissaari

Tää oli kunnon Rookie Mistake, tai no loppuuhan teillä kausi juuri ennen NHL 14 ilmestymistä ;)

Miten Gendlik pääsee sarjaa pelaamaan, itse en viikonloppuna ehdi kuin ihan la aamusta.. Su iltakin menee ehkä lätkäpelejä seuratessa..

ilmoittele et ehditäänkö tällä viikolla aloittelemaan vai siirretäänkö suoraan ensi viikolle?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Flames-Stars sarja aloitettu, päivittelen tätä viestiä..

GAME 1

Flames yllätettiin housut kintuissa, vaikkei edes housuja ollut jalassa. 2-8 kotitappio ei ollut mitä lähdettiin hakemaan, eka erä tiukkaa vääntöä ja taululla 0-1. 2. erän jälkeen taisi olla 0-3. Pelihuumori pääsi loppumaan ja Stars kiitti hakaten maaleja Kipperin taakse..

GAME 2

Tiukkaa vääntöä ensimmäiset 50min, jonka jälkeen Perry iski maalin edestä johtomaalin ja Stars joutui avaamaan peliään. Perry seuraavasta vaihdosta puttasi kiekon maalin edestä sisään ja peli vaikutti ratkenneelta.. Stars kavensi minuutti ennen loppua 2-1, seuraavasta vaihdosta 3-1 taululle ja nelonen rymistelemään kentälle, tuloksena 3-2 kavennus 12sek ennen loppua. Puolustus piti ja nyt lähdetään Dallasiin pelaamaan!

GAME 3

Voi hevonhelvetinpersenkulli. 4-3 turpaan, 0-3 johto, Koivu paskaks -> 10sek ennen loppua Eddyllä 4-3 johto ja 4/4, täysin naurettavaa paskaa, tekis mieli lopettaa koko peli

GAME 4

Eipä toivuttu henkisesti enää edellisestä tappiosta, 16-1 turpaan

GAME 5

Peli pyörii tossa, Eddyllä ei ollut oikeestaan mitään sitä vastaan, että luovutan, mulla hajos jo yks ohjain tähän paskaan niin ei viitti enempää.

Jos mun koetaan pelanneen epärehellisesti tai jotain niin antakaa vaikka ikuinen kielto liigaan, ei vaan hermot kestänyt game 3, kausi oli kivaa kunnes Cammalleri loukkas, kiitos ja anteeksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Texasin tähtitytöt tosiaan jatkoon 4-1 voitoin, Game 3 ratkas koko sarjan... :eek: Tokassa matsissa lähti Pääjärvi 10 matsiksi sivuun (7 vielä), ja viidennessä maalipörssin johtaja Fleischmann 33 otteluksi... Nyt on sitten 1.-3. ketjujen vasemmat laiturit kaikki sivussa, kun siellä on ennestään se Kane loukissa, ei vituta... :D Noh, täytyy luottaa että Dipietro jatkaa huikeita otteitaan, jospa se voittais mulle muutaman pelin ens kierroksella, kun nyt varmaan loukkaantumisien myötä maalinteko lopahtaa.. :rolleyes:

Kiitokset junulle ja anteeks, toivottavasti et vihaa mua nyt.. :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Flames-Stars sarja aloitettu, päivittelen tätä viestiä..

GAME 1

Flames yllätettiin housut kintuissa, vaikkei edes housuja ollut jalassa. 2-8 kotitappio ei ollut mitä lähdettiin hakemaan, eka erä tiukkaa vääntöä ja taululla 0-1. 2. erän jälkeen taisi olla 0-3. Pelihuumori pääsi loppumaan ja Stars kiitti hakaten maaleja Kipperin taakse..

GAME 2

Tiukkaa vääntöä ensimmäiset 50min, jonka jälkeen Perry iski maalin edestä johtomaalin ja Stars joutui avaamaan peliään. Perry seuraavasta vaihdosta puttasi kiekon maalin edestä sisään ja peli vaikutti ratkenneelta.. Stars kavensi minuutti ennen loppua 2-1, seuraavasta vaihdosta 3-1 taululle ja nelonen rymistelemään kentälle, tuloksena 3-2 kavennus 12sek ennen loppua. Puolustus piti ja nyt lähdetään Dallasiin pelaamaan!

GAME 3

Voi hevonhelvetinpersenkulli. 4-3 turpaan, 0-3 johto, Koivu paskaks -> 10sek ennen loppua Eddyllä 4-3 johto ja 4/4, täysin naurettavaa paskaa, tekis mieli lopettaa koko peli

GAME 4

Eipä toivuttu henkisesti enää edellisestä tappiosta, 16-1 turpaan

GAME 5

Peli pyörii tossa, Eddyllä ei ollut oikeestaan mitään sitä vastaan, että luovutan, mulla hajos jo yks ohjain tähän paskaan niin ei viitti enempää.

Jos mun koetaan pelanneen epärehellisesti tai jotain niin antakaa vaikka ikuinen kielto liigaan, ei vaan hermot kestänyt game 3, kausi oli kivaa kunnes Cammalleri loukkas, kiitos ja anteeksi

Hienoa lukea kun keskimääräisesti voittava pelaaja ottaa häviön noin raskaasti... :D

Eikä tää ollut mitää vidduilua, vaan keskimääräisen häviäjän huomio siitä että miten pahalta häviö voikaan tuntua kun siihen ei ole tottunut.

Vihjeenä: Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :banghead:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

hahaha :)


Hiukan putosin :)


Alkukaudesta tuli kummasti peliselostuksia kun voittoja tippui..


Mutta kummasti poffeissa tultiin pilvilinnoista alas ja sitä ei kestetty yhtään :D :D



Äläkä ota tätä pahalla, mutta kyllä vähän saa hymyillyttää :)



Mut been there.. Kyllähän se pistää harmittaa.. Mut ei kannata ihan NOIN tosissaan ottaa et jättää pelit pelaamatta..


Ja ei se Cammalleri loukkaantuminen mitään ratkaissu.. Gendlik vetää voitosta voittoon Columbuksella :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hienoa lukea kun keskimääräisesti voittava pelaaja ottaa häviön noin raskaasti... :D

Eikä tää ollut mitää vidduilua, vaan keskimääräisen häviäjän huomio siitä että miten pahalta häviö voikaan tuntua kun siihen ei ole tottunut.

Vihjeenä: Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :banghead:

Juurikin näin. Mä olen maailman huonoin häviäjä.. Vielä kun itse tuli pelattua lätkää, vihasin häviämistä. Toki kaikki haluaa voittaa, mutta mulla on keskimääräistä kovempi voitontahto.. Muutamat ohjaimet on lennelleet, osa mennyt rikkikin. Oli kyllä game 3 sellasta paskaa että huhhu :D Tilannetta ei helpottanut Eddyn hiillostus FB:ssä.

Kausi tavallaan päättyi Cammallerin loukkaantumiseen, ainoa hyvä pelaaja pois. Toki, omaa tyhmyyttäni annoin Youngille mun parhaat pelaajat pois heti kauden alussa, hyvin haisteltu liigan nobolta pelaajat pois.

Kiitos kaudesta ja toivottavasti ensi kaudella nähdään, riippuen millä alustalla pelataan ensi versiota..

Hyvää kesää kaikille muille paitsi Eddylle.. ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

hahaha :)


Hiukan putosin :)


Alkukaudesta tuli kummasti peliselostuksia kun voittoja tippui..


Mutta kummasti poffeissa tultiin pilvilinnoista alas ja sitä ei kestetty yhtään :D :D



Äläkä ota tätä pahalla, mutta kyllä vähän saa hymyillyttää :)



Mut been there.. Kyllähän se pistää harmittaa.. Mut ei kannata ihan NOIN tosissaan ottaa et jättää pelit pelaamatta..


Ja ei se Cammalleri loukkaantuminen mitään ratkaissu.. Gendlik vetää voitosta voittoon Columbuksella :)

Pilvilinnoista? Nojoo.. Eikä siinä oikeastaan kovin paljoa tullut annettua ohjaimen paikallaan oltua. Eikä siinä oisin mä voinut aina kiekon saadessani chipata sen kauemmas..

Edit. Niin, kyllä mä sen vaan vittuiluna otin. Sori että oli innostunut kun pääsin liigaan pelaamaan ja tykkäsin kertoa peleistä. Voin ensi kaudella tehdä vain hävityistä rapirtit..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Huumoria, huumoria..


Älä ny Sinäkin ole sellainen, jolle ei voi yhtään kuittia, jerryn muodossa heittää :)


Viereisessä aurinkotuolissa sitä kohta ollaan itsekin :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Huumoria, huumoria..


Älä ny Sinäkin ole sellainen, jolle ei voi yhtään kuittia, jerryn muodossa heittää :)


Viereisessä aurinkotuolissa sitä kohta ollaan itsekin :)

Nonii joo.. Alkaa rauhottumaan jo pikku hiljaa.. Oisko sulla suositella jotain hyvää aurinkorasvaa? :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Tuloksista ja sun kierroksilla käymisestä päätellen olet palanut sen verran pahasti..

Et varmaan lastenrasvaa, jossa on kunnon suojakerroin.. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jamppe koskas alotetaan sarja?

Itelle käy vaikka heti :cool: Huomenna sunnuntaina sitten illasta mahdollista, ehkä myös alkupäivästä. Ajoista en valitettavasti sen tarkemmin osaa sanoa. Arkena sitten yleensä aina klo 19-20 jälkeen aikaa virtuaalihokille.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jamppe koskas alotetaan sarja?

Itelle käy vaikka heti :cool: Huomenna sunnuntaina sitten illasta mahdollista, ehkä myös alkupäivästä. Ajoista en valitettavasti sen tarkemmin osaa sanoa. Arkena sitten yleensä aina klo 19-20 jälkeen aikaa virtuaalihokille.

Tänään kävis nyt ennen Suomen peliä tai sitten MM-finaalin jälkeen. Jos ei tänään ehitä niin arkisin onnistuu myös lähes aina illalla pelaaminen :)
 
Ylös Bottom