Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. New Jersey
2. carolina
3. Florida
4. Flames
5. Edmonton
6. Columbus
7. Vancouver
8. Washington
9. Minnesota
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Toronto tai Buffalo peleille tänään? Philly vois haluta pelata syklin viikonloppuna päätökseen. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jetsit valmiina lauantajatseille.
Nääsvilleä ja Sami Saloa huudellaan!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. New Jersey
2. carolina
3. Florida
4. Flames
5. Edmonton
6. Columbus
7. Vancouver
8. Washington
9. Minnesota
10. St. Louis

Oliko tässä jotkut yhteispelit sallittuja?? Colorado pelas äskön mua vastaan kahdella ihmispelaajalla.Hohhoijjaa..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Oliko tässä jotkut yhteispelit sallittuja?? Colorado pelas äskön mua vastaan kahdella ihmispelaajalla.Hohhoijjaa..


WHAAAT :eek:

No ei todellakaan ole sallittua.. Nyt on tullu Iso Rookie Mistake Korsolta...


Pääseekö Osmose tänään peleille?

Ilmoittele jotta en turhaa odottele.. Itse ehtisin illalla ottaan puuttuvan pelin pois..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. New Jersey
2. carolina
3. Florida
4. Flames
5. Edmonton
6. Columbus
7. Vancouver
8. Washington
9. Minnesota
10. St. Louis

Oliko tässä jotkut yhteispelit sallittuja?? Colorado pelas äskön mua vastaan kahdella ihmispelaajalla.Hohhoijjaa..

WHAAAT :eek:

No ei todellakaan ole sallittua.. Nyt on tullu Iso Rookie Mistake Korsolta...


Pääseekö Osmose tänään peleille?

Ilmoittele jotta en turhaa odottele.. Itse ehtisin illalla ottaan puuttuvan pelin pois..

Joo EI TODELLAKAAN OLE SALLITTUA :mad::mad::confused::confused:

Lienee nyt ihan selvä homma! Tähän asiaan palataan vielä!

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Joo ei tää o mikää känniliiga :D . Jonkunnäköi rangaistus aiheellinen.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jumalaut. Kaihtimet auki nyt sielä. Vois vähän järkee käyttää. Ainanki mua ahistais HIEMAN ku alkaa olemaa puolet woodhandseista pelailemassa jossaa pelissä vastassa...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. New Jersey
2. carolina
3. Florida
4. Flames
5. Edmonton
6. Columbus
7. Vancouver
8. Washington
9. Minnesota
10. St. Louis

Oliko tässä jotkut yhteispelit sallittuja?? Colorado pelas äskön mua vastaan kahdella ihmispelaajalla.Hohhoijjaa..




Mitähän helvettiä.. Valoja nyt ihan oikeesti.. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Rangaistus on varmasti tulossa tästä, mutta odottelen Korson vastausta privaviestiin jonka lähetin. ÄLKÄÄ KUKAAN PELATKO Coloradoa vastaan ennen kuin tämä soppa on ketjussa selvitelty komissaarin toimesta ! Kaikkea sitä saa kanssa selvitellä lauantaiehtoolla :(. EI NÄIN!

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. New Jersey
2. carolina
3. Florida
4. Flames
5. Edmonton
6. Columbus
7. Vancouver
8. Washington
9. Minnesota
10. St. Louis
11. Dallas
 
WHAAAT :eek:

No ei todellakaan ole sallittua.. Nyt on tullu Iso Rookie Mistake Korsolta...


Pääseekö Osmose tänään peleille?

Ilmoittele jotta en turhaa odottele.. Itse ehtisin illalla ottaan puuttuvan pelin pois..

En varmaankaan ehdi tänään. Ja jos ehdinkin niin en yhtään osaa aikaa veikata, joten ei kannata odotella. :)

Korso kysyi minulta ennen peliä että voiko pelata veljensä kanssa minua vastaan. Vastasin että mieluummin 1vs1. Itekseen pelasi sitten. Vinkiksi muille että jos tällaista esiintyy niin ei muutakuin pelistä pois, ymmärtääkseni tulosta ei merkitä silloin liigaan?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Oliko niin, että jamsku pääset seuraavaks Phöönixin kanssa Ma pelaamaan? Huutele vaan tänne kun tiiät millon seuraavaks pääset pelaamaan. Itellä huomenna hyvin aikaa, mikäli sillon sopii. Muuten on Montrealin sykli taputeltu.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Olen todella pahoillani tästä virheestä. Olin ajattelematon ja siinä pelin puoli vaihella rupesinkin tajuamaan, että juma, ei tää voi olla sallittu.

Voin korvata tämän jotenkin... vaikka häviän seuraavan pelin tai jotain...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Olen todella pahoillani tästä virheestä. Olin ajattelematon ja siinä pelin puoli vaihella rupesinkin tajuamaan, että juma, ei tää voi olla sallittu.

Voin korvata tämän jotenkin... vaikka häviän seuraavan pelin tai jotain...

Nii. Kaikille vastustajille loppukaudesta vai? :rolleyes::confused: Minkäpä sille enää voi. Komissaari kertokoon tuomiot sitten kun sen aika on.. :D

Onko muuten Buffalon GM peleillä tänä viikonloppuna vielä? Phillyllä olis enää tuplamatsi Puhvaloa vastaan tässä syklissä ja sitten se olis taas taputeltu.
 
Ylös Bottom