Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen todella pahoillani tästä virheestä. Olin ajattelematon ja siinä pelin puoli vaihella rupesinkin tajuamaan, että juma, ei tää voi olla sallittu.
Voin korvata tämän jotenkin... vaikka häviän seuraavan pelin tai jotain...
Moro tulin sellasta kyselemään teiltä kokeneemmiltä liiga jyriltä että jaksaako 1veska pelaa vaikka koko kauden? Oon parissa pelissä peluuttanu 2veskaa mut huomasitteko 1kaudella väsyykö maalivahti? Tulee kyllä mielenkiinnolla muutenki päivittäin seurattuu näit teidän liigan juttuja =)
Lunkka pelas kaikki pelit allekirjoittaneen Rangersissa ja eipä tuo näkynyt missään
Tulee kyllä mielenkiinnolla muutenki päivittäin seurattuu näit teidän liigan juttuja =)
On huomattu.. Jos joku juttu täällä äänestetään niin on se heti copy pastettu sun liigaan seuraavana päivänä..
Tässä syklissä enään San Jose jäljellä.., millos Osmose pääsee pelaan niin tuun linjoille 30 minsan varotusajalla.
Koska ottawa tulossa peleille`?
Onko Kalle Pajander yleensä kuinka aktiivinen seuraamaan tätä topiccia? Ku ois kiva saada jotaa ennustetta siitä milloin niitä pelejä vois pelata pois? Ku tulee just että NYT tunnin linjoilla ja sit taas ei tulevaisuudesta mitää.. Viimeks 31.1. foorumilla..