Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vastahan sieltä on vastustajan näkökulmasta todettu että karvaus oli maksimissa. En tiedä taktiikoista niin paljoa, mutta aika velho saan olla jos onnistun molemmissa
PS. OT. Tänään kaatuu kissalauma nordiksella...
Baritoni, otetaan vaan heti 17 peli pois tai sitten illalla..
Mie otan ekaks Baritonia vastaan! Et ei vaan saa lisää pelaajia sairasuvalta Rangers matsiin
Hei, älä ny jaksa viisastella..
Miksa ny saa ihan itse päättää mutta onhan toi ny perseestä että 6min ennen loppua tarvii pelistä lähteä.. Juuri kun olen maalin tehnyt, miksi et sitten aiemmin lähtenyt jos koko pelin muka pelailin aikaa.. Miksi juuri maalinteon jälkeen?
Näinhän se menee että vähemmän perseilevää kaveria rangotaa ja juna kulkee eteenpäin. Aikoinaan pahemminkin otettu Youngilta selkään ja 3-1 tulos oli mun miesmuistin mukaan varmaan paras tulos koskaan henkilöä vastaan. Alkaa vaan hävettään vastamanagerinkin puolesta tuollanen hiireily.
Näinhän se Pacho on.., ei siellä pelissä ollut ketään muita kuin minä ja Youngi ja faktat on melkein nyt tullut siitä että mä olen suoraselkäsenä sen myöntäny mitä tein. Ei siellä tosin mitään peliä enään ollut käynnissä, tämän viestin välitin komissaarillekin, vaan lähinnä spektailin mitä Youngi haluaa tehä kiekon kanssa 66% kenttäalueesta. Rinne valitti pelin jälkeen että halli oli vähän vilponen..
Mun puolesta saa jättää noi perseilyt ihan vapaasti sinne HUT ja vs moodin puolelle, missä pelataan tuntemattomia vastaan joillekin niin tärkeistä ranking pisteistä. Siellä puolella näkee näitä kuvioita ihan tarpeeksi aina välillä. SC liiga kuitenkin ollu miesten pelaama sarja, missä erittäin harvoin, jos koskaan, on mitään tällästä lapsellista pelleilyä tapahtunu.
Näillä mennään kuitenkin ja mulle se on henk.kohtasesti ihan sama häviääkö sen pelin 3-1 vai 7-1, voittoprosentti Youngia vastaan säilyy silti samana. Ei vaan käsitä mikä ajaa kaverin tuollaseen, kun kerran normipelilläkin irtoo kevyehkö voitto nii materiaalin kuin taidon puolelta.
P.s. Liigan linja on sit se että kerran saa perseillä pelissä, jos ei oo aikasempaa näyttöä?
Jos tarkkoja ollaan, niin sääntöjä jo molempien kohdalla venytin, kun tuomion annoin. Mutta toki jos olisit itse komissaarina ratkaissut asian toisin, niin mielellään sen ratkaisun perusteluineen kuulisin ? Täytyy kyetä tarjoamaan parempi vaihtoehto jos kritiikin linjalle lähtee.
Kuitenkin sen lisäksi että keskeytit matsin niin melko alatyylisesti haukuit vastapuolta, joka sekin on liigan hengen vastaista.