Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Ite huomannu että liigas on ruvettu pelaan "pikkuruutua".

Pelataan kovaa ja rehdisti niin kaikilla hauskempaa. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Vastahan sieltä on vastustajan näkökulmasta todettu että karvaus oli maksimissa. En tiedä taktiikoista niin paljoa, mutta aika velho saan olla jos onnistun molemmissa :D

Hei, älä ny jaksa viisastella..

Tottakai molemmat niin karvaus kuin sumpun pelaaminen omalla siniviivalla voi tapahtua pelin aikana..

Ethän sää nyt millään voi koko 60min karvata mun omassa päässä vaikka sanoinkin että annoit prässiä koko pelin ajan..


Joskus sulla on vaihto kesken tai lähdet hyökkäämään ja menetät kiekon tai voitan vaikka aloituksen siniviivalla..

silloin ilman muuta syntyy noita sumputustilanteita.. kun löit paketin kasaan siniviivalle..


Joten älä ny jaksa viisastella, että jos sanon että 55min annat niin kovaa painetta kun mahdollista niin miten voit samalla sumputtaa sinisellä.. Totta helkutissa niitä tilanteita tulee..


Miksa ny saa ihan itse päättää mutta onhan toi ny perseestä että 6min ennen loppua tarvii pelistä lähteä.. Juuri kun olen maalin tehnyt, miksi et sitten aiemmin lähtenyt jos koko pelin muka pelailin aikaa.. Miksi juuri maalinteon jälkeen?


Mä en ala pyytää kenenkään liigasta erottamista, kukaan siitä hyödy.. Miksa saa ite tutkia sääntöjä ja tehdä päätöksen.. Mulle riittää että pelataan 4-1 tilanteeseen ja pelaillaan loput 6min pois ettei muut jengit joudu ny venailemaan..

Ja mitä tulee mun joukkueeseen.. Niin mitä helvetin väliä sulle on, viilettääkö siellä Tuiskun Antti oikeassa laidassa tai Rostedtin Jethro vasemmassa..
Kylläpä voi jotain näköjään ottaa päähän ja jäädä kaivelemaan muiden asiat.. Muutenkin, se on ihan sama millainen mukamas "superjoukkue" mulla on niin jokatapauksessa lähes joka toisen pelin häviän :D


Ja vaikka kuinka syyttelet niin silti Minä pahoittelen, että olet saanut fiiliksen että pelasin aikaa..
Se ei todellakaan ole ollut missään vaiheessa tarkoitus eikä käynyt edes mielessä..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jätkät hei, kamoon... Peliä tää vaan on. Kaikilla on eri tyyli ja tapa pelata, itse en jaksa noista pelitavoista alkaa kiukutteleen vaikka 70% matseista tulee kuokkaan (tosin se johtuu omasta huonoudesta). Eiköhän hoideta se keskeytetty peli kunnialla loppuun ja suunnataan katseet tuleviin peleihin. :)

PS. OT. Tänään kaatuu kissalauma nordiksella... ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jeps ainahan niitä erimielisyyksiä tulee ja kapulat lentelee jne jne.. nyt pojat iso hali ja eiliset vinkumiset molemmilta unholaan. Vaikka tää on vaan peli ni itsekin melkein päivittäin manaan koko paskan alimpaan helvettiin, mutta silti tulee jostain kumman syystä joka pv änäri lyötyä koneeseen :D

Toki matrimilta oli typerä temppu lähteä pelin aikana pois, koska on selkeesti ilmotettu ja sovittu, ettei näin tehdä.

Siitä hyvästä itse puollan rankkua matrimille (missään nimessä en mitään erottamisia) esim. yksi häviö tai vastaavaa, niin muutkin tajuaa, ettei niin tehdä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Komissaarin päätös Matrim - Youngi :

Kabinetissa on taas (vaihteeksi) hierottu harmaita aivosoluja ja tultu seuraavaan lopputulokseen:

Kyseisessä tapauksessa ei ole näyttöä siitä, että ajanpeluuta tms. (aikas vaikea "näyttää" toteen) olisi tapahtunut (joskin epäilen että jotain lienee ollut kun näin paljon hermot kiristyy). Toisaalta Youngista ei ole minulle asti tullut koskaan vastaavaa "syyttelyä" ajanpeluusta tms.

Sitten taas Matrim itse myönsikin, että lähti ottelusta kesken matsin ja se on täysin vastoin liigan sääntöjä oli tapaus millainen hyvänsä :(.

--> Ottelu tuomitaan pelattavaksi uudelleen (luonnollisesti :D) lukemiin 4-1 Youngille kuten oli päättymishetkellä ja lisäksi tulokseen lisätään liigassa aiemminkin käytetty rangaistus eli Youngille 3-0 luovutusvoitto lisäksi

--> eli suomeksi: ottelu pelataan 7-1 Youngille ottaen veskaa pois jne. Itse ottelussa ei muutoin pelata lainkaan.

Lisäksi Matrimille ISO varoitus Komissaarin mustaan kirjaan ja lämpimästi suosittelen nyt hermojen viilentämistä n. 500 asteella, tarvittaessa vaikka pakkasen puolelle :D. Seuraavan rikkeen (jota toivon mukaan ei tule) sattuessa kun on liigaelämät käytetty eikä lisäukkoja löydy enää mistään kysymysmerkkilaatikosta.

JOS kyseessä olisi ollut vähemmän liigamatseja vyölleen kerännyt GM, niin liigan ulko-ovi olisi kutsunut välittömästi. Itse kuitenkin katson, ettei Matrim todellakaan ole ollut (ja tuskin tulee olemaan) kaveri, joka alkaa perseilemään tms. Nyt vaan mitä ilmeisimmin keitti yli ja siitä seurannut ratkaisu oli kyllä erittäin huono.

Kilpailijan luonteitahan tässä liigassa on varmaan kaikilla enemmän ja vähemmän, mutta muistetaas nyt kuitenkin kaiken päreen polttamisen keskellä että tämä on vaan peliä :), eli puretaan se oma turhautuminen johonkin muualle kuin sanallisesti vastustajaan.

Jos joku haluaa tämän päätöksen kyseenalaistaa niin komissaari polttaa hihansa Tamin tapaan, kas näin :D ;)


Aurinkokuningas liigakarsinnan ratkaisun jälkeen - YouTube


nimimerkillä: Ne on faktoja, jos haluatte kyseenalaistaa niin argumentoikaa sitten faktoilla :p

Mutta siis lopuksi vielä: Limppu liikkeelle ja tikitalkki pienemmälle niin eiköhän tämä liigailu tuo ihan samaa nautintoa / kärsimystä cocktailina, jota se on tuonut (ainakin allekirjoittaneelle) tähänkin asti ;)

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

PS. OT. Tänään kaatuu kissalauma nordiksella... ;)

Mukana fiiliksissä! Vaikkei omalla kunnalla playoffeja tänä vuonna vietetäkään niin SaiPan kannatusjoukkoihin on helppo liittyä.

Rangersille ja Red Wingsille tiedoksi, että tänään vois Chicago hoiperrella jäälle n. klo 17... rampana loukkaantumisista. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Baritoni, otetaan vaan heti 17 peli pois tai sitten illalla..


Onko kellään tietoa mifonista (toronto), että onko reissussaa tai muuta vastavaa?

Jos näet tämän niin ilmoittele, koska ehtisit mahdollisesti pelaamaan.. Eilen illalla katsoin viimeks niin et pariin päivään ole koneella ollut niin siks ajattelin , et jos ois helpompi sun ehdotella aikoja? Ei deadline vielä ole kulman takana, mutta tietää vähän varautua jos tosiaan oletkin reissun päällä..


Vielä tästä episodista, että itselleni olisi kyllä 4-1 sopinut täysin mutta mennään tuomion mukaan..

Koska matrimc ehtisi ottamaan pelin pois?


Vielä pahoittelut Miksalle, muille pelaajille ja tietenkin matrimc:lle tästä sopasta..

Väärinkäsityksiä tulee aina silloin tällöin.. Jos joskus jotain konflikteja vielä tulee (toivotaan ettei) niin yritetään vähän rauhallisemmin, vaikka privana keskustella asiat läpi..


Eli itse en mitään kaunoja ainakaan kanna, toivottavasti voidaan pelejä jatkaa normaalin tapaan..


Kuitenkin näissä kfin liigoissa ollut jo 2-3 vuotta ja aina tullu nautittua peleistä..


Nautitaan kaikki tästä hienosta liigasta jatkossakin..



Tamin samoin..


"Kaikille taistelijoille, Tsemppiä päivään sekä heidän leideilleen samoin... Kitisijät, paikkoja tarjolla Pohjois-Korean koneeseen - yhdellä ehdolla.. One Way Tickets Only"

Ja tässä liigassahan ei ole muita kuin taistelijoita..


Kiitos.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Mie otan ekaks Baritonia vastaan! Et ei vaan saa lisää pelaajia sairasuvalta Rangers matsiin :P
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Baritoni, otetaan vaan heti 17 peli pois tai sitten illalla..

Mie otan ekaks Baritonia vastaan! Et ei vaan saa lisää pelaajia sairasuvalta Rangers matsiin :P

Nopeet syö hitaat. :P (Ei taida tosin olla pelkoa parantumisista, taitaa tulla miehiä takaisin kokoonpanoon vasta seuraavaan sykliin kun ei tuo Staal tuosta tokene. )

Ihan hienoa olisi jos näin ollen saisi tänään syklin pakettiin. Pakiksi ajattelin laittaa sellaista neloskentän rouhijaa että Datsyukit ja Gaborikit pukee pelivarusteita seuraavan kerran joskus loppukaudesta. ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Gaborin taiskii mainita että, vähän huono-olo. Ei taida pelata.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Yöunet nukuttu, mutta eipä noi omat ajatukset oo kummemmin muuttunu. Tilanne on se mitä se on ja se mitä tapahtu tapahtu.

Näinhän se menee että vähemmän perseilevää kaveria rangotaa ja juna kulkee eteenpäin. Aikoinaan pahemminkin otettu Youngilta selkään ja 3-1 tulos oli mun miesmuistin mukaan varmaan paras tulos koskaan henkilöä vastaan. Alkaa vaan hävettään vastamanagerinkin puolesta tuollanen hiireily.

Hei, älä ny jaksa viisastella..

Miksa ny saa ihan itse päättää mutta onhan toi ny perseestä että 6min ennen loppua tarvii pelistä lähteä.. Juuri kun olen maalin tehnyt, miksi et sitten aiemmin lähtenyt jos koko pelin muka pelailin aikaa.. Miksi juuri maalinteon jälkeen?

Ai että se, kun hallussa sattunut oleen pakkini lipuu keskikentälle toimettomana, mun kirjottaessa viestiä sulle PS valikon puolella, saat tehtyä helpon maalin oli niitti? Onhan tuo nyt toisaalta jännä, jos play offien ulkopuolella olevaa joukkuetta vastaan ei pysty 3. erän 15 minuuttiin luomaan yhtään hyökkäystä. Noi sun pakki-pakki syötöt tässä lähinnä viisastelua on...

Oli joku toinenkin ajatus tässä vielä, mut tähän väliin ei kerkee typotella enempää... Enemmän taas sitten ku pääsee takasin kotia.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Näinhän se menee että vähemmän perseilevää kaveria rangotaa ja juna kulkee eteenpäin. Aikoinaan pahemminkin otettu Youngilta selkään ja 3-1 tulos oli mun miesmuistin mukaan varmaan paras tulos koskaan henkilöä vastaan. Alkaa vaan hävettään vastamanagerinkin puolesta tuollanen hiireily.

Onhan noi ikäviä tilanteita, kun on sana sanaa vastaan eikä kukaan voi tietää miten se ottelu puolueettomin silmin katsottuna todella eteni. Toi rangaistushan tuli nimenomaan pelin katkaisemisesta, helppohan se on näin sivustaseuraajana sanoa, mutta olisihan sen matsin voinut höntsätä edes jotenkin loppuun ja sen jälkeen ottaa jälkipelit täällä foorumilla. Eiköhän se "enemmän perseilevä" Youngikin rangaistuksensa siinä tapauksessa saa, jos yllä mainittua hiireilyä ilmenee jatkossa...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Näinhän se Pacho on.., ei siellä pelissä ollut ketään muita kuin minä ja Youngi ja faktat on melkein nyt tullut siitä että mä olen suoraselkäsenä sen myöntäny mitä tein. Ei siellä tosin mitään peliä enään ollut käynnissä, tämän viestin välitin komissaarillekin, vaan lähinnä spektailin mitä Youngi haluaa tehä kiekon kanssa 66% kenttäalueesta. Rinne valitti pelin jälkeen että halli oli vähän vilponen..

Mun puolesta saa jättää noi perseilyt ihan vapaasti sinne HUT ja vs moodin puolelle, missä pelataan tuntemattomia vastaan joillekin niin tärkeistä ranking pisteistä. Siellä puolella näkee näitä kuvioita ihan tarpeeksi aina välillä. SC liiga kuitenkin ollu miesten pelaama sarja, missä erittäin harvoin, jos koskaan, on mitään tällästä lapsellista pelleilyä tapahtunu.

Näillä mennään kuitenkin ja mulle se on henk.kohtasesti ihan sama häviääkö sen pelin 3-1 vai 7-1, voittoprosentti Youngia vastaan säilyy silti samana. Ei vaan käsitä mikä ajaa kaverin tuollaseen, kun kerran normipelilläkin irtoo kevyehkö voitto nii materiaalin kuin taidon puolelta.

P.s. Liigan linja on sit se että kerran saa perseillä pelissä, jos ei oo aikasempaa näyttöä? ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Mitään syytä "perseillä" missään pelissä (ellei nyt joku kaveriporukan känniörinä peli kyseessä). Itsekin otin äsken kunniallisesti 0-6 pannuun ja vaikka kuinka turhauttaakin niin sen verran ajattelen kolikon kumpaakin puolta että yritän täysillä loppuun asti. Kaikilla tulee hyvä pelelejä, huonoja pelejä, hyviä kausia ja huonoja kausia. Mutta se on pelin henki.

Voittaja on kuitenkin mielestäni se, joka ottaa oppia niistä kipeistäkin tappioista. Maksaa itsensä takaisin pidemmällä aikavälillä. Ja silloin se voittokin tuntuu paremmalta.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Eikös nuo itse tehdyt kuviot ole sallittuja tässä liigassa? Itsellä ei ainakaan ollut noita sinisiä ympyröitä kentällä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Näinhän se Pacho on.., ei siellä pelissä ollut ketään muita kuin minä ja Youngi ja faktat on melkein nyt tullut siitä että mä olen suoraselkäsenä sen myöntäny mitä tein. Ei siellä tosin mitään peliä enään ollut käynnissä, tämän viestin välitin komissaarillekin, vaan lähinnä spektailin mitä Youngi haluaa tehä kiekon kanssa 66% kenttäalueesta. Rinne valitti pelin jälkeen että halli oli vähän vilponen..

Mun puolesta saa jättää noi perseilyt ihan vapaasti sinne HUT ja vs moodin puolelle, missä pelataan tuntemattomia vastaan joillekin niin tärkeistä ranking pisteistä. Siellä puolella näkee näitä kuvioita ihan tarpeeksi aina välillä. SC liiga kuitenkin ollu miesten pelaama sarja, missä erittäin harvoin, jos koskaan, on mitään tällästä lapsellista pelleilyä tapahtunu.

Näillä mennään kuitenkin ja mulle se on henk.kohtasesti ihan sama häviääkö sen pelin 3-1 vai 7-1, voittoprosentti Youngia vastaan säilyy silti samana. Ei vaan käsitä mikä ajaa kaverin tuollaseen, kun kerran normipelilläkin irtoo kevyehkö voitto nii materiaalin kuin taidon puolelta.

P.s. Liigan linja on sit se että kerran saa perseillä pelissä, jos ei oo aikasempaa näyttöä? ;)



No mietitäänpäs tätä mitä loppukanetiksi kirjoitit:

Jos liigasta lentäisi joka kerta heti ekasta kerrasta ulos kun joku kertoo perseilystä, niin olispa sekin kovin kyseenalainen järjestelmä. Sillä periaatteella esim. mä voisin sanoa vaikkapa gendlikin perseilleen ja heittää jäbän kerrasta pihalle (tämä siis ajatusleikki). Fakta on kuitenkin se, että ei ole ainakaan minulle kukaan muu vastaavasta valittanut youngin kohdalla. Tilanne olisi toki toinen jos kaksi tai useampi GM olisi asian nostanut esille. Toki youngin on myös oltava "varpaillaan" että tästä asiasta ei enää nouse uutta keskustelua.

Jos tarkkoja ollaan, niin sääntöjä jo molempien kohdalla venytin, kun tuomion annoin. Mutta toki jos olisit itse komissaarina ratkaissut asian toisin, niin mielellään sen ratkaisun perusteluineen kuulisin ? Täytyy kyetä tarjoamaan parempi vaihtoehto jos kritiikin linjalle lähtee.

Pelityylejä on tässäkin liigassa monenlaisia, ja jos eri pelityylejä aloitetaan rajaamaan niin mihin ne rajat vedetään? Itse pidän kovasti suoraviivaisesta hokista, jossa ei nysvätä vaan pelataan niin että tyrät rytkyy :D. Mutta kukas sanoo että se on ainut oikea tapa pelata? Sitten ollaankin jo glitch-goal keskustelussa jne. Tokikin tahallinen ajan peluu on kiellettyä, mutta ainakaan itselleni sitä ei ole tullut vastaan ainoassakaan liigapelissä.

Mutta tuon päätöksen tein vakaasti harkiten, ja voin vakuuttaa että helppoa se ei ollut. Helppoahan se olis jos näkis tallenteina matsit, vois asiaa arvioida muunkin kun kirjoitetun tekstin perusteella. Kuitenkin sen lisäksi että keskeytit matsin niin melko alatyylisesti haukuit vastapuolta, joka sekin on liigan hengen vastaista. Vaikka peli olisi mennyt juuri kuten kirjoitit, niin siltikään asiaa ei hoideta tässä liigassa näin.

Kaikesta huolimatta kumpaakaan vastaan ei mulla ole mitään, eikä mulla ole tähän tapaukseen lisättävää, onko jollain muulla?

- (puusilmä) Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. LA Kings
2. Ottawa
3. Buffalo
4. Edmonton
5. San Jose
6. Chicago


Koko sykli ihan poikkeuksellista kakkaa. Ei mulla muuta... Tais silti pisteitä 4 matsista irrota muttei naurata. Paljon. ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Mitenkäs Blues ja Phoenix sekä Montreal linjoilla? Phillyn paskasykli näitä vaille valmis. Heleppoja pisteitä tarjolla. Ostakee, ostakee!

e: Montreal unohtui.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Aijoo! Naikou pääsi liittymään erikoiseen kerhoon. Juhnan huulirasvan tuhoajiin! Jopa 3! jäsentä nytten, EA Sports, wekinho ja nyt sitten Naikou :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jos tarkkoja ollaan, niin sääntöjä jo molempien kohdalla venytin, kun tuomion annoin. Mutta toki jos olisit itse komissaarina ratkaissut asian toisin, niin mielellään sen ratkaisun perusteluineen kuulisin ? Täytyy kyetä tarjoamaan parempi vaihtoehto jos kritiikin linjalle lähtee.

Ei sitä loppukaneettia edes nii tosissaan kannata ottaa että tarvii edes kommentoida :D. Asiaan oli nyt selkeet kolme ratkasua mitä komissaarina voit tehdä:

1) Rangaistus lähtijälle - Toteutui
2) Peli palautetaan 4-1 Youngin eduksi ja kello pyöritetään aikaan 6 minuuttia jotain 3. erään. - Youngin ehdotus
3) Peli palautetaan siihen mihin peli loppui, 3. erän alkuun aikaan 20:00 tilanteeseen 3-1

Tietenkään mitään liigasta potkimisia ei tälläisessä tapauksessa pysty jakelemaan, mutta palkintohan tässä jaetaan Youngille tällä kertaa.

Mennään nyt silti näillä.., tässä sarjassa kun noilla maaleilla on hyvin vähän merkitystä ja ainoastaan pisteet merkkaavat.

Kuitenkin sen lisäksi että keskeytit matsin niin melko alatyylisesti haukuit vastapuolta, joka sekin on liigan hengen vastaista.

Mielestäni olen käytöksestä maininnut kahdesti, mutten henkilöstä itsestään sanonut sanaakaan. Voisitko korjata jos olen väärässä, koska juuri luin läpi kaikki viestit mitä olen tänne kirjoittanut. Toki jostain kovuudesta tuli mainittua, mutta kyllä se tässä iässä on jo enemmän mairittelu kuin haukkumista :P
 
Ylös Bottom