Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. LA Kings
2. Ottawa
3. Buffalo
4. Edmonton
5. San Jose
6. Chicago
7. NY Rangers
8. Ny Islanders
9. Carolina
10. Dallas
11. Flames
12. Boston
13. Minnesota
14. Detroit
15. Anaheim
16. Tampa Bay
17. Florida
18. Washington
19. Toronto
20. Montreal
21. Pittsburgh
22. New Jersey
23. Flyers
24. Columbus
25. Nashville
26. Phoenix

1. LA Kings
2. Ottawa
3. Buffalo
4. Edmonton
5. San Jose
6. Chicago
7. NY Rangers
8. Ny Islanders
9. Carolina
10. Dallas
11. Flames
12. Boston
13. Minnesota
14. Detroit
15. Anaheim
16. Tampa Bay
17. Florida
18. Washington
19. Toronto
20. Montreal
21. Pittsburgh
22. New Jersey
23. Flyers
24. Columbus
25. Nashville
26. Phoenix
27. Jets

Eli COL-VAN on (ilmeisesti?) pelaamatta ja mites on St. Louisin tilanne? Nimeä ei listalta löydy....

No joka tapauksessa montaa matsia ei enää ole pelaamatta, joten koettakaahan saada loputkin homma kuntoon :). Ja mielellään jos nyt jokainen muistais kuitata tänne kun on pelinsä pelannut, kun se(kään) ei nyt järin suurta ponnistelua vaadi :D.

Illalla myöhäisillassa sit sykli taas vaihtuu, ja jos aikoo simuilta välttyä matsiensa kohdalla niin ennen sitä siis pelaten. Komissaari ei valitettavasti linjoille aiemmin pääse, vaikka pelit olisivatkin pelattu :(.

Ducks kuitenkin askissa heti syklin vaihdon jälkeen ja vastassa:

Yakolev (EDM)
Selarit (CAL)
Youngi (DET)
Pairi (VAN)
JTS (MIN)

Niitä joille nuo myöhäisillat ei peliaikoina onnistu niin tiedoksi, että Ankat aiemmin illalla askissa vain TI klo 18-19 = silloin jos onnistuis niin olis jees :). Muutoin sit tuolla n. 22.30-23 --> ellen muuta ilmoita.

- Komissaari

Colorado - Vancouver pitäs tuos 16.30 suunnillee hoitaa poijjees. Et sitte ainaki itellä sykli redy en Vancouver - St.Loius peleist tierä..

1. LA Kings
2. Ottawa
3. Buffalo
4. Edmonton
5. San Jose
6. Chicago
7. NY Rangers
8. Ny Islanders
9. Carolina
10. Dallas
11. Flames
12. Boston
13. Minnesota
14. Detroit
15. Anaheim
16. Tampa Bay
17. Florida
18. Washington
19. Toronto
20. Montreal
21. Pittsburgh
22. New Jersey
23. Flyers
24. Columbus
25. Nashville
26. Phoenix
27. Jets
28. KoloraaTo

1. LA Kings
2. Ottawa
3. Buffalo
4. Edmonton
5. San Jose
6. Chicago
7. NY Rangers
8. Ny Islanders
9. Carolina
10. Dallas
11. Flames
12. Boston
13. Minnesota
14. Detroit
15. Anaheim
16. Tampa Bay
17. Florida
18. Washington
19. Toronto
20. Montreal
21. Pittsburgh
22. New Jersey
23. Flyers
24. Columbus
25. Nashville
26. Phoenix
27. Jets
28. KoloraaTo
29. Vancouver

1. LA Kings
2. Ottawa
3. Buffalo
4. Edmonton
5. San Jose
6. Chicago
7. NY Rangers
8. Ny Islanders
9. Carolina
10. Dallas
11. Flames
12. Boston
13. Minnesota
14. Detroit
15. Anaheim
16. Tampa Bay
17. Florida
18. Washington
19. Toronto
20. Montreal
21. Pittsburgh
22. New Jersey
23. Flyers
24. Columbus
25. Nashville
26. Phoenix
27. Jets
28. KoloraaTo
29. Vancouver
30. st.louis

Kiireistä vähän ollut niin unohtui eilisen viimeisen pelin jälkeen laittaa..

SYKLI VAIHTUNUT!

Uuden syklin deadline MA 25.3!

Ei muuta kuin onnea peleihin kaikille :).

- Komissaari

e. Ankat siis heti ready to rock, askiin vaan poijjaat, ilmasia pinnoja tarjolla ;)

Miksa laitto Koivun 44 matsii poppareita popsimaan.. Joten, Perry kaupan, sentteriä haluttais.. Muitakin voidaan laittaa pakettiin. J-Bo, Cammalleri ja Kipper ei helpolla lähde, voi nekin kauppaan sisältyä jos niin sovitaan ;)

Miksa laitto Koivun 44 matsii poppareita popsimaan.. Joten, Perry kaupan, sentteriä haluttais.. Muitakin voidaan laittaa pakettiin. J-Bo, Cammalleri ja Kipper ei helpolla lähde, voi nekin kauppaan sisältyä jos niin sovitaan ;)

Joo näin pääs käymään että "omaa koiraa" käytiin ajelemassa (botin toimesta tosin), pahoittelut :o

Ankkojen peli on kyllä tällä hetkellä NIIN sieltä mihin aurinko ei paista että ei tiedä mitä sanois... Flames raiskas taululle 4-0 lukemat ja en äkkiseltään keksi mitään hyvää sanottavaa oman jengin pelistä :/. Parasta kun ei sano mitään.

No eipä tarvi poffisaumoista tässä kaupungissa enää keskustella, mutta kivaa olis voittaa edes muutama näistä loppukauden matseista (tosin haaveeksi jää näillä otteilla) ettei nyt ihan synkkyydessä tarvis n. 40 peliä surffailla...

Vtuttaa niin huolella että pakko tulla tänne. Ei nyt mitenkään henkilökohtaista, mutta mä näen oikeesti punaista tällä hetkellä. Ei siis mitään henkilökohtaista, mutta voi helvetti. Jos ei oikeasti muuta keksi kun sitoa jokaisen aloituksen, niin missä on vika.

Ilmeisesti mä olen ainoa kenestä tämä on perseestä, kun ei tänne palstalle ole tullut valitusta.

Otin äsken 0-5 kuokkaan, ei se vituta yhtään, annoin tahallaan tehdä ihan protestiksi kaksi maalia suoraan keskialoituksesta sitomalla. Kyllä mä sen verran osaan peliä pelata, että tiedän miten sitomisen saa estettyä ja keskialoituksesta estettyä läpärin. Nyt en vaan jaksanut, jos ei muuta keksi, niin pelatkoon tolla tavalla.

Oletin, että tässä on ns. herrasmiessäännöt. Mun mielestä ei jokaisen aloituksen sitominen ole herramiessääntöjen mukaista.

Jos saisi mielipiteitä, olenko täysin yksin ja kusipää kun valitan, vai mitä mieltä muut on?

Voi helvetti että sylettää.

Enkä mä nyt viittii nimimerkkejä kirjoittaa suoraan tähän, eiköhän jokainen löydä tarvittaessa.

Ps. eikä tämä johdu häviöstä, päätin jo ekassa erässä että avaudun, 0-2 maalin jälkeen vaan loppui kiinnostus tohon pelleilyyn

Helppohan tuo sitominen on puolustaa pois, ei siitä voi vastustajaa syyttää jos se hyödyntää tilaisuuden jos sille sellanen kokoajan annetaan. :o Sama kun päästäs vastustajan kokoajan hyville vetopaikoille ja valittaa siitä että se laukoo niistä. :rolleyes:

Nämä on näitä "kimurantteja" juttuja kommentoida... Kun tosiaan kuten edson tuossa yllä sanoi, niin kuiteski kaikkea vastaan pystyy puolustautumaan (itse en kylläkään osaa :o ja siks olenkin niin paska :D) --> eli jos nyt oman mielipiteeni sanon, niin herrasmiessääntöjen mukaista toimintaa tuo nyt ei kaikilta osin ole, mutta ei tuosta nyt rankkuakaan voi alkaa antamaan. Samaa sarjaahan nuo koko ajan etuyläpeltiin yrittäminen ja muut "kikat" on.

- Komissaari

Nämä on näitä "kimurantteja" juttuja kommentoida... Kun tosiaan kuten edson tuossa yllä sanoi, niin kuiteski kaikkea vastaan pystyy puolustautumaan (itse en kylläkään osaa :o ja siks olenkin niin paska :D) --> eli jos nyt oman mielipiteeni sanon, niin herrasmiessääntöjen mukaista toimintaa tuo nyt ei kaikilta osin ole, mutta ei tuosta nyt rankkuakaan voi alkaa antamaan. Samaa sarjaahan nuo koko ajan etuyläpeltiin yrittäminen ja muut "kikat" on.

- Komissaari

Joo ei siinä, kukin pelaa tavallaan, enkä mä nyt mitään rankkua halua vastustajalle, lähinnä kartoitin muiden mielipiteitä tästä. Eli ilmeisesti sitä pitää alkaa vaan runkkaamaan joka aloituksessa sitomista? :eek:

Mä olen pitänyt riparin hakkaamista ja tätä samassa kategoriassa.

No, pitää vissiin pelityyliä muuttaa vähän ns. epärehdimmäksi. Nyt on välillä tullut jätettyä esim ihan etukulmaranne pois, ettei kukaan vaan pahottaisi mieltään, kuten minä sitomisesta :o

Joo ei siinä, kukin pelaa tavallaan, enkä mä nyt mitään rankkua halua vastustajalle, lähinnä kartoitin muiden mielipiteitä tästä. Eli ilmeisesti sitä pitää alkaa vaan runkkaamaan joka aloituksessa sitomista? :eek:

No, pitää vissiin pelityyliä muuttaa vähän ns. epärehdimmäksi. Nyt on välillä tullut jätettyä esim ihan etukulmaranne pois, ettei kukaan vaan pahottaisi mieltään, kuten minä sitomisesta :o

No siis tarkennan nyt vielä omaa mielipidettäni, että siis kyllä ymmärrän mikä sua ärsyttää (varmaan itseänikin vastaavassa tilanteessa), mutta ei kai sitä itse tarvi alkaa muuttamaan omaa pelimoraaliaan jos joku pelaa eri tavalla ? Puolustaa moisen touhun pois, ja pelaa omilla vahvuuksillaan muuten... Tai siis näin mä ajattelen :). Kyllä itselleni tulee "hyvä fiilis" voitosta vain silloin, kun koen itse ansainneeni sen, ja siihen touhuun ei mitkään "vippaskonstit" kuulu. Mutta liigan virallinen kanta on se, että kunhan ei "perseile" = ota veskaa pois ilman syytä, lopeta pelaamista kesken matsin, makoile jään pinnassa tai ota koko ajan tahallaan jäähyjä tms. niin pelityyleihin ei mitään rajoituksia lähdetä tekemään.

- Komissaari

Jos joku pelaa tai käyttäytyy kuin ääliö, ei siihen tarvitse vastata samalla mitalla vaan voi olla pelleilyn yläpuolella ja naureskella. (ihan ottamatta kantaa noihin yksittäisiin tapauksiin, että mitä ja missä)
Yksittäisillä peleillä on tässä liigassa kuitenkin aika pieni merkitys pidemmällä tähtäimellä. Jälkipelit ja selvitykset ihan ok, mutta ei niistäkään kannata nokkiinsa ottaa. Itse ainakin mieluummin häviän rehdisti vastustajan pelistä huolimatta kuin hakkaan pelit läpeen jotain paskareboundia. Enkä sano etten olisi ikinä reboundeja yrittänyt. :D

Ei mulla muuta.

Jakson pelit lähti käyntiin Parisen lihoiksi laiton jälkeen ihan kivasti kahdella voitolla ja molemmissa matseissa uudet ukot pistivät maalin mieheen. Ei huono. Sen lisäksi oikein maittavia pelejä molemmat, vauhtia ja tilanteita.
Sairastupakin pikkuhiljaa tyhjenee ja siellä on loppusyklissä (toistaiseksi) enää 2 runkomiestä. Alkaa Chicagossa näyttää taas valoisammalta, varsinkin kun seuraavassa syklissä tulee vielä yksi ykköskentän mies takaisin kehiin.

Dallas, Buffalo, Philly ja Nääsville vielä jaksossa. Huudelkaa jossain vaiheessa milloin meinaatte olla peleillä.

Kuten tuossa sanoin, niin jos joku toinen pelaa kuin kakara niin pitääkö sitä sitten lähteä mukaan siihen leikkiin?

Huomannut itsekin toki, että jotkut sitoo todella usein, mutta en ole antanut sen häiritä. Toews voittaa aloituksia siitä huolimatta :D

e: Mutta olishan se mukavaa että pelattais liigassa niillä "herrasmiessäännöillä". Ne tekee kuitenkin näistä matseista, muun ohessa, paljon nautittavampia.

e2: Ja näihin peleihin kuuluu kyllä pelit ennen ja varsinkin jälkeen matsin. :) Siinäkin on sitä jotain, kaikessa katkeruudessaan. Tässäkin syklissä pääsee vielä eräs junttimusiikkiporukka valittamaan kun dumarit ratkoo pelit. ;)

Game on!

[MEDIA][/MEDIA]
Vtuttaa niin huolella että pakko tulla tänne. Ei nyt mitenkään henkilökohtaista, mutta mä näen oikeesti punaista tällä hetkellä. Ei siis mitään henkilökohtaista, mutta voi helvetti. Jos ei oikeasti muuta keksi kun sitoa jokaisen aloituksen, niin missä on vika.

Ilmeisesti mä olen ainoa kenestä tämä on perseestä, kun ei tänne palstalle ole tullut valitusta.

Otin äsken 0-5 kuokkaan, ei se vituta yhtään, annoin tahallaan tehdä ihan protestiksi kaksi maalia suoraan keskialoituksesta sitomalla. Kyllä mä sen verran osaan peliä pelata, että tiedän miten sitomisen saa estettyä ja keskialoituksesta estettyä läpärin. Nyt en vaan jaksanut, jos ei muuta keksi, niin pelatkoon tolla tavalla.

Oletin, että tässä on ns. herrasmiessäännöt. Mun mielestä ei jokaisen aloituksen sitominen ole herramiessääntöjen mukaista.

Jos saisi mielipiteitä, olenko täysin yksin ja kusipää kun valitan, vai mitä mieltä muut on?

Voi helvetti että sylettää.

Enkä mä nyt viittii nimimerkkejä kirjoittaa suoraan tähän, eiköhän jokainen löydä tarvittaessa.

Ps. eikä tämä johdu häviöstä, päätin jo ekassa erässä että avaudun, 0-2 maalin jälkeen vaan loppui kiinnostus tohon pelleilyyn
Junu rakas, alota kämmenel nii voitat sidonnan ;)

Junu rakas, alota kämmenel nii voitat sidonnan ;)

Moi paahtis. Mä oon pelannut tätä peliä yli 1000 ottelua, mä tiedän kyllä miten tätä pelataan.

Tiesitkö muuten et se on aivan se ja sama kun on Cammalleri aloittamassa ja Crosby vastassa, niin se on aivan se ja sama miten aloittaa itse.

Yö nukuttu, ei vituta niin paljoa enää. Mikäli haluaa pelata tollasta paskaa, niin antaa mennä.

Ylös Bottom