Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Moi paahtis. Mä oon pelannut tätä peliä yli 1000 ottelua, mä tiedän kyllä miten tätä pelataan.

Tiesitkö muuten et se on aivan se ja sama kun on Cammalleri aloittamassa ja Crosby vastassa, niin se on aivan se ja sama miten aloittaa itse.

Moi junu!

Tiesitkö muuten, että kokoonpanoja voi muokata, ja pelaajavaihdotkin meillä tässä liigassa on, joten miksi peluuttaa keskellä sellasia kavereita jotka ei osaa aloittaa? :o
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

tampa, florida, toronto, buffalo ja ottawa vastassa. Carolina peleillä koko päivän!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Moi junu!

Tiesitkö muuten, että kokoonpanoja voi muokata, ja pelaajavaihdotkin meillä tässä liigassa on, joten miksi peluuttaa keskellä sellasia kavereita jotka ei osaa aloittaa? :o

Haistappa vtu vaikka taas josset muuta keksi.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hitto. Flyersillä menee kovaa liigassa, sekä oikeilla jäillä. Koettelee kummasti kun ottaa tattiin kerta toisensa jälkeen (sori jamsku vielä). Varmaan jossain 10 pelin tappiokierteessä mennään. Yksi ilonaihe oli piste Montrealilta, katkeran jatkoaikatappion jälkeen. Siitä sitten palattiin taas alamäkeen. JOs jotain positiivista pitää hakea, niin 3 edellistä peliä on mennyt hyökkäyspäässä ihan hyvin, vaikkei maaleja ole saanutkaan. Tiellä on ollut niin tolpat kuin kovat maalivahditkin. Paskaa mäihää osaltaan mutta minkäs teet. Tarvitsee tilkitä oma pää paremmin, joskin hankalaa se on kun Antti "imuri" Niemi istuu maalilla. Eihän se jumalauta saa edes silmiään kiinni.:rolleyes: Noh, just otin pataan Calgaryltä 4-1. Ja silti on ihan hyvä mieli. Oletin jotaa pahempaa. :o

Jäljellä vielä:

Rangers
Winnipeg
Chicago
Toronto


Milloin peliä? Mulla tämä ilta aikaa hyvin. Huomenna aamupäivästä eteenpäin passaa myös.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Haistappa vtu vaikka taas josset muuta keksi.

Nohnoh, take it easy sweetie.. <3

Aaaaanyways, Dallas saapuu kohta linjoille kattelemaan ketä kaikkia tässä syklissä onkaan vastassa, linjoilla tulee roikuttua varmaan johonkin kybään asti taas, tulkaahan haastamaan! ;)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Nohnoh, take it easy sweetie.. <3

Aaaaanyways, Dallas saapuu kohta linjoille kattelemaan ketä kaikkia tässä syklissä onkaan vastassa, linjoilla tulee roikuttua varmaan johonkin kybään asti taas, tulkaahan haastamaan! ;)

Montreal ainakin tähtitytöillä vastassa ;)

Pääsen himaan ja pleikan ääreen siinä klo 19 mennessä. Sillon tärskyt?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Rangers:

PHI
BOS 2x (sovittu matsit)
NYI
WIN
COL

Ilmoitelkaa aikoja! Kiitos. Tänään olen nyt jonkun aikaa ja huomenna jostain 17:00->
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jose vois pelailla tuossa 19-22 välillä pelejä pois, vastuksia en oo ehtinyt katsomaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hohhojjaa mitä täällä tapahtuu, selarit tarkoitti mua, tuli näköjään tänne itkemään eikä viittiny edes suoraan sanoa chatissa pelin jälkeen.
Aloitan kahdella tavalla riippuen miten vastustaja laittaa mailansa, yksi niistä on sitominen. Ja totta helvetissä sitä käytän koska niin tekee muutkin ja ei se mun vika että tollanen alotustyyli on keksitty. Calgary on vaan pelannu tuhansia ja tuhansia pelejä että ei kupoli kestä häviämistä, koska luulee olevansa paras. Antoi vielä protestiksi tehdä kaksi läpiajo maalia alotuksesta ja paskan marjat.
Oiskohan selarit itkeny täällä jos olis voittanu...... Ja tottakai hermo saa mennä mut ei tartte tulla tänne valittamaan kun mikäkin ämmä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hohhojjaa mitä täällä tapahtuu, selarit tarkoitti mua, tuli näköjään tänne itkemään eikä viittiny edes suoraan sanoa chatissa pelin jälkeen.
Aloitan kahdella tavalla riippuen miten vastustaja laittaa mailansa, yksi niistä on sitominen. Ja totta helvetissä sitä käytän koska niin tekee muutkin ja ei se mun vika että tollanen alotustyyli on keksitty. Calgary on vaan pelannu tuhansia ja tuhansia pelejä että ei kupoli kestä häviämistä, koska luulee olevansa paras. Antoi vielä protestiksi tehdä kaksi läpiajo maalia alotuksesta ja paskan marjat.
Oiskohan selarit itkeny täällä jos olis voittanu...... Ja tottakai hermo saa mennä mut ei tartte tulla tänne valittamaan kun mikäkin ämmä.

:D Ämmä :D

Ensinnäkään, mua ei vituta hävitä. Toiseksi, muutkin tekee niin? Olet ensimmäinen joka ei osaa muuta tapaa aloittaa kun sitoa, tässä liigassa. Kolmanneksi, en luule olevani paras, pidänkin itseäni yliarvostettuna tässä liigassa. Ja se vielä olisin tullut valittamaan, aloitin jo viestin ekalla erätauolla.

Ja jos nyt lähdetään siitä, niin kyllä täällä on enemmän pelaajia, ketä pitää jokaisen aloituksen sitomista ämmämäisenä, kuin siitä valittamista.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jospa nyt lopetetaan tämä yllä alkanut "keskustelu" saman tien, ennen kuin lähtee juttu menemään liigaa henkilökohtaisuuksiin. Jokainen taistelee kaukalossa tavallaan ja thats it. Hyvä tietty että on jälkipelejä, mutta tälläinen juupas/eipäs tarina voisi jo loppua, KIITOS :). (jatkakaa vaikka privalla sit jos siltä tuntuu :D)

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

:D Ämmä :D

Ensinnäkään, mua ei vituta hävitä. Toiseksi, muutkin tekee niin? Olet ensimmäinen joka ei osaa muuta tapaa aloittaa kun sitoa, tässä liigassa. Kolmanneksi, en luule olevani paras, pidänkin itseäni yliarvostettuna tässä liigassa. Ja se vielä olisin tullut valittamaan, aloitin jo viestin ekalla erätauolla.

Ja jos nyt lähdetään siitä, niin kyllä täällä on enemmän pelaajia, ketä pitää jokaisen aloituksen sitomista ämmämäisenä, kuin siitä valittamista.

Niinkuin sanoin aloitan kahdella tyylillä riippuen miten sulla on maila.
Ja ämmät valittaa :) Mut joo en jaksa enää tästä aiheesta kirjoittaa. Ihan sama.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hö, sit mennää privaa ku just saan popparit valmiiks :(
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Buffalo huomenna päivällä n. 12 aikaan peleillä noin 15,30 asti ja sit illalla/ yöllä rumpureenien jälkeen. Tänäänkin illalla pelaan mut eashl:lää ja ehkä jossai välissä mahdollisuus ottaa joku liigapeli pois alta.


Ps. Ei ketään kiinnostais huippuluokan veskari R.Miller (olikohan ovr 91 vai 90) anyway...:D
Hakusessa ois sentteriä!
Vähintään parin pelaajaan kauppa:rolleyes:
Taksin tarttis pienempiarvoisen veskan ja sit mitä nyt saatais kaupalla aikaseks;)



Kiinnostuitko??? Ota rohkeasti yhteyttä:D:D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. Washington


Capitals sai jo tahkottua oman 5. pelin syklinsä läpi vaihtelevalla menestyksellä.. recordi taisi olla 2-2-1.. aikamoista pään hakkaamista seinään Capsien peli tällä hetkellä.. :) Noh jospa se tästä taas :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. Washington
2. Los Angeles

Sellanen sykli. Mitä tuohon sitomisalotus keskusteluun ja noihin herrasmiessääntöihin tulee, niin ainakin itse koen pitkään näitä Miksan liigoja pelanneena (nhl11-12), että sellaset "herrasmiestouhut" on valitettavasti jäänyt jonnekin matkan varrelle porukan vaihtuessa. En mä ainakaan muista, että täällä olisi tarvinnut pelien edellisten versioiden aikaan käydä jälkipelejä ajan pelaamisesta, sitomisalotuksista tai jonkun superstaran jahtaamisista jne. Onhan se tottakai ymmärrettävää, kun ukot vaihtuu niin meno muuttuu ja jokaisella 30:lla jannulla on oma tyyli minkä on omaksunut itselleen ja kaikkia se ei välttämättä miellytä, mut tän hetken liigan hengen mukaan mun mielestä jokainen pelaa parhaaks näkemällään tavalla oli se sit alotusvoitto sitomisella tai maali etukulmasta (pidetään ne hölmöilyt kuitenkin pois).
Vanhat parrat saattaa ehkä ymmärtää paremmin mitä mä yritän änkyttää liigan meiningin muuttumisesta (toivottavasti) :) ne vanhat ajat oli niitä aikoja, kun miksa vielä pärjäs omissa liigoissaan ;)
 
Ylös Bottom