Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Nashville tänään linjoilla 16-22! Huomenna F1 KFIN sarja klo 1730-2000 joten toivoisin ettei minua häiritä silloin liiga viesteillä jos on pelejä pelaamatta. Pyrin kuitenkin tänään pelaamaan kaikki pelit pois jos mahdollista :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Anaheimilla vielä MeriMax ja Booris vastassa, jos mahdollista nii tänää 19.30 -> pelattais alta pois? Huomenna liian kiireellinen aikataulu ennen syklin vaihtoa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Sykli tuli pelattua ajoissa. Vilberttocarlosia vastaan vähän draamaa ku taklasin tokassa pelissä Marchandin 44 peliks saikulle niin samassa pelissä meikäläisen Vanekki saa kyytiä ja päätyy 45 matsiks saikulle, palaa sentää playoffien ekalle kiekalle. Sen lisäks ykkösen toinen laita Enniski on saikul nii tulee Buffalol maalinteko olee vaikeeta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

heijssa_poijkarna ja jeppiz18 teille olen viestiä laittanut tänään siinä neljän maissa että koska pelattaisiin...
Huomenna en pääse koneelle lainkaan että sillälailla...paitsi klo 14:30-16:00 ainut hetki kun sopii, klo 17:00 on lähtö helssinkiin

E: enää heijssa_pojkkarna vastassa...menee simuun ellei sulle sovi huomenna tuohon aikaan mitä laitoin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Huomenna sitten heti kun sykli vaihtuu niin kaikki keillä on Chicago vastassa mielellään pelaamaan pelejä pois. Olen siis reissuun lähdössä ja ens syklissä pystyn pelaamaan ainoastaan huomenna kun sykli vaihtuu ja torstaina n.16.00-20.00
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jonttu jeppiz ja kyllikki millo pelit? huomen pääsen kl18:00 pleikalle.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

heijssa_poijkarna ja jeppiz18 teille olen viestiä laittanut tänään siinä neljän maissa että koska pelattaisiin...
Huomenna en pääse koneelle lainkaan että sillälailla...paitsi klo 14:30-16:00 ainut hetki kun sopii, klo 17:00 on lähtö helssinkiin

E: enää heijssa_pojkkarna vastassa...menee simuun ellei sulle sovi huomenna tuohon aikaan mitä laitoin.


Jooh, de passade oikeinki hyvin. Koitan olla vaikka siinä 14.45 viimestään paikalla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

stenis19 vielä pelaamatta. 17:00-20:00 oon pakollisesti F1 2013 pelaamassa kun starttaa toi kausi nyt siellä tod.näk. tänään. Jos pääsisit tänään vihdoinkin pelaamaan mua vs 20:00 jälkeen tai sitten 16:00 - 16:45. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Multakin uupuis vielä Stenis:tä vastaan peli, mä pääsen ehl pelien jälkeen joskus 22-22.30 pelailemaan ennen ku vaihtuu sykli ni ois kiva jos kerittäis pelata eikä tarvis simuta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Multakin uupuis vielä Stenis:tä vastaan peli, mä pääsen ehl pelien jälkeen joskus 22-22.30 pelailemaan ennen ku vaihtuu sykli ni ois kiva jos kerittäis pelata eikä tarvis simuta.


stenis19 vielä pelaamatta. 17:00-20:00 oon pakollisesti F1 2013 pelaamassa kun starttaa toi kausi nyt siellä tod.näk. tänään. Jos pääsisit tänään vihdoinkin pelaamaan mua vs 20:00 jälkeen tai sitten 16:00 - 16:45.
smile.gif

Juu kohta oon tulossa online niin pelataan molemmat pois.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Pääseekö islanders, devils , sharks , kings ,rangers tai canadiens pelaamaan tossa heti kun sykli vaihtuu?? olis nimittäin aika kiire saada pelit pelattua ettei mee simuun , kun tää ja huominen aikaa pelata
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

SYKLI VAIHDETTU!

Hepo_pukki-JonttuC simuun. Pelataan niitä pelejä!!

Viikko aikaa pelata pelit, hoidetaan ne ajallaan!

 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

SYKLI VAIHDETTU!

Hepo_pukki-JonttuC simuun. Pelataan niitä pelejä!!

Viikko aikaa pelata pelit, hoidetaan ne ajallaan!


Joo koitin tänään vielä illalla ja kysyin pelataanko, tuli vastaus "ei kerk" ja sammutti pleikan. Johonkin taisi olla kiire =)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Huomenna sitten kaikki kellä on Chicago vastassa tässä syklissä , jos mitenkään mahollista päästä 16.00-20.00 tai 23.00-00.00 pelaamaan ni ei menis kovin montaa peliä ainakaan simuun..
 
Ylös Bottom