Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu kaverin piti eilen pelailla mua vastaan...ekan tuli viesti et 20min, sitten ei kuulunut mitään ja wekinho haastoi, niin laitoin viestiä et otan ekan wekin kanssa. sitten vastaus tuli että pelaankin EASHL pelejä.PETRIP MISSÄ OLET?
7 matsia ja kaikki vielä pelaamatta?
Oon just 16.00 aikaan tekemässä lähtöä reeneihin ja reenien jälkeen tulee katottua Kärpät-Lukko. Mulle 21.30-23.00 sopii tänään ja huomenna 20.00 ->.Maskuta sori en pääse linjoille enään tänään, huomenna peli 16.00 tai sen jälkeen?
Wekinho voisin sun kanssas pelailla tänään ja ehkä vielä ranbea vastaankin pääsen, mutta stenis taitaa jäädä huomiselle.
Petri, laitoit että ehdit 18.00 linjoille.. Et ehtis millään vaikka 17.30? Kun pitää just tossa kuudelta poistua, toinen vaihtoehto on tietysti, että pelataan joskus kympin aikoihin?
Harvemmin tulee päästyy aikasemmin kuin 18:00. Kuiten töissä pitää käydä.
Bostonin vastukset hohoi! Enkmanni, stenis ja Pairi, koskas pelaillaan? Olen kotosalla 16.30. Ässien peli alkaa 18.30 minkä katson, että pitäis tossa välisssä pitkälti pelit pelailla. Lähen meinaan puntille vielä Ässien pelin jälkeen, että seuraavaks onnistuisi sitten 23 aikoihin tai hyvällä munkilla saattais keritä heti pelin jälkeen pelata 1 ellei mene pitkän kaavan kautta.
Optimaalinen ratkaisu olisi se, että Pair ja Enkmanni pääsisi tossa 16.30/sen jälkee ja stenis sitten heti pelin jälkeen, kun näköjään pääsee vasta 20.00 linjoille.
Optimaalinen ratkaisu olisi se, että Pair ja Enkmanni pääsisi tossa 16.30/sen jälkee ja stenis sitten heti pelin jälkeen, kun näköjään pääsee vasta 20.00 linjoille.