Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Maskuta sori en pääse linjoille enään tänään, huomenna peli 16.00 tai sen jälkeen?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Petri, laitoit että ehdit 18.00 linjoille.. Et ehtis millään vaikka 17.30? Kun pitää just tossa kuudelta poistua, toinen vaihtoehto on tietysti, että pelataan joskus kympin aikoihin?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

PETRIP MISSÄ OLET?

7 matsia ja kaikki vielä pelaamatta?

Juu kaverin piti eilen pelailla mua vastaan...ekan tuli viesti et 20min, sitten ei kuulunut mitään ja wekinho haastoi, niin laitoin viestiä et otan ekan wekin kanssa. sitten vastaus tuli että pelaankin EASHL pelejä.
Tänään sitten taas uutta matoa koukkuun mutta vasta TPS - JYP pelin jälkeen :)
Eli hepo_pukki ja petrip89 ysin jälkeen olen peli valmiudessa :cool:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Maskuta sori en pääse linjoille enään tänään, huomenna peli 16.00 tai sen jälkeen?
Oon just 16.00 aikaan tekemässä lähtöä reeneihin ja reenien jälkeen tulee katottua Kärpät-Lukko. Mulle 21.30-23.00 sopii tänään ja huomenna 20.00 ->.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vilbertto ja hepo pukki, Koska sopis?? Tänään 22.30 jälkeen tai sitten huomenna 20.00 jälkeen.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Wekinho voisin sun kanssas pelailla tänään ja ehkä vielä ranbea vastaankin pääsen, mutta stenis taitaa jäädä huomiselle.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Laitetaan tännekkin vielä erikseen, kun jo muutama ennakkotapauskin on saatu..

Kun herrasmiessäännöillä pelataan ja vastustajan vaihtaessa maalivahtia, päättääkin EA tehdä sen lennosta, niin ei tehdä maaleja niistä paikoista. Yksi pelaaja saanut varoituksen tästä, seuraavissa rangaistukset kovenevat.

-Shanaban
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Petri, laitoit että ehdit 18.00 linjoille.. Et ehtis millään vaikka 17.30? Kun pitää just tossa kuudelta poistua, toinen vaihtoehto on tietysti, että pelataan joskus kympin aikoihin?

Harvemmin tulee päästyy aikasemmin kuin 18:00. Kuiten töissä pitää käydä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Juu. Ois viel sit Hoonelii vs enää, kerkeetkö tänää vai huomen?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Bostonin vastukset hohoi! Enkmanni, stenis ja Pairi, koskas pelaillaan? Olen kotosalla 16.30. Ässien peli alkaa 18.30 minkä katson, että pitäis tossa välisssä pitkälti pelit pelailla. Lähen meinaan puntille vielä Ässien pelin jälkeen, että seuraavaks onnistuisi sitten 23 aikoihin tai hyvällä munkilla saattais keritä heti pelin jälkeen pelata 1 ellei mene pitkän kaavan kautta.

Optimaalinen ratkaisu olisi se, että Pair ja Enkmanni pääsisi tossa 16.30/sen jälkee ja stenis sitten heti pelin jälkeen, kun näköjään pääsee vasta 20.00 linjoille.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Bostonin vastukset hohoi! Enkmanni, stenis ja Pairi, koskas pelaillaan? Olen kotosalla 16.30. Ässien peli alkaa 18.30 minkä katson, että pitäis tossa välisssä pitkälti pelit pelailla. Lähen meinaan puntille vielä Ässien pelin jälkeen, että seuraavaks onnistuisi sitten 23 aikoihin tai hyvällä munkilla saattais keritä heti pelin jälkeen pelata 1 ellei mene pitkän kaavan kautta.

Optimaalinen ratkaisu olisi se, että Pair ja Enkmanni pääsisi tossa 16.30/sen jälkee ja stenis sitten heti pelin jälkeen, kun näköjään pääsee vasta 20.00 linjoille.

Tai sitte jätät puntin huomiselle ja pelaat liigapelit? :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Syklin vaihto tapahtuu tänään illalla, mikäli tulen onlineen ja on joku peli kesken/sovittu, ilmoittakaa siitä PSN:ssä, etten vaihda sykliä kesken pelin..

Toivottavasti yhtään simua ei tarvita..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Optimaalinen ratkaisu olisi se, että Pair ja Enkmanni pääsisi tossa 16.30/sen jälkee ja stenis sitten heti pelin jälkeen, kun näköjään pääsee vasta 20.00 linjoille.

Oon jo linjoilla, haasta kun tulet änäriin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jos stenis ei pääse pian linjoille niin meidän peli menee simuun, joudun yllättäen töihin illaksi, joten en kerkeä pelaamaan. Pahoittelut tästä, en voi mitään.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Missä Ankkalasvegas, eilen sanoit, että tänään on koko päivä aikaa pelata ennen klo 20, mutta et vastannut aikaehdotukseeni mitään. Oon tässä ny jokusen tunnin odotellu, toivottavasti viel ennen kasia/kasin jälkeen saavut linjoille. :)
 
Ylös Bottom