Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Voisin ilmaantua paikalle 17.00 aikoihin, ellei mitään yllättävää tapahdu =)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tänään Capsit peleillä klo 15:30 lähtien ja mahdollisimman paljon pelejä tänään pois, mieluiten kaikki.
Porsse, Edi, Jimbolizzer, heijsan_poijkarna ja olisko ollut vielä joku muukin?? tänään siis mieluiten pelit pois :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Ankka ja Jugi :

tänään 15-18, 22-00
huomenna 15-19 22-00

tohon väliin tarttis saada matsit, ilmotelkaa!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

​45/99 pelaamatta! Linjoille sieltä, unohtakaa työt, unohtakaa perhe, pelatkaa pelit!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jts, booris ja petri89, nyt olis pieni hetki aikaa pelata, jos joku verrousta pääsis? Huomenna sit wörkkimisen jälkeen on enemmän aikaa pelata.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Temetor ja esajorma puuttuu vielä. Jollei tänään saada pelei pelattu ni huomenna 19:45 etiäpäin! :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mä olen klo 18:00 huomenna päivystämässä pleikalla.

Joten jos on Wildii vs nii haastamaan vaa.
Voisin ilmaantua 19 kieppeissä paikalle ni otetaa sillon. :) Kerkeiskö kyllikki tänää jossain vaiheessa illan mittaan ottamaan peliä?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mihis aikaan Hejsan_Pojkarna ja Temetor pääsee linjoille? Tulkaa mahd aikasin mieluummin ja ilmoittakaa vaikka tähän niin tuun heti paikalle =)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

​45/99 pelaamatta!

Siis mitä helvettiä tässä liigassa tapahtuu :confused::confused::mad:

Ei tätä liigaa pakko ole pelata, jos tuntuu ettei viikossa saa 4-8 matsia pelattua. Aivan surkeaa toimintaa suoraan sanottuna! Varmaan on TOSI hyviä selityksiä, miksi päivää ennen deadlinea on puolet pelaamatta :rolleyes:...

- Nestori
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jts, booris ja petri89, nyt olis pieni hetki aikaa pelata, jos joku verrousta pääsis? Huomenna sit wörkkimisen jälkeen on enemmän aikaa pelata.
Otetaan huomenna töiden jälkke sitte :) sitten saankin tämän kamalan syklin pakettiin :mad:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mitä välii sil o millo ne pelataan kuha pelataan? Ite yritin parii jannuu viikonloppuna houkutella mut monet ottaa kuppii eikä oikee haluu pelaa näit, joka on kyllä ymmärrettävää koska en kyl itekkää.

Huomenna mul on klo 18.00 peli EpiWinsii vs ja sit viel ois esajorma ja azllu, käykö teille esim 18:30-20:00?. Sovittiin tänään jo jorman kaa peli, mutta mulla piti lähtee anoppilassa käy kun en muistanu et olin luvannu käyä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Philly huomenna online 15-> pleikkarilla vaan viestiä niin eiköhän saada pelattua.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mitä välii sil o millo ne pelataan kuha pelataan? Ite yritin parii jannuu viikonloppuna houkutella mut monet ottaa kuppii eikä oikee haluu pelaa näit, joka on kyllä ymmärrettävää koska en kyl itekkää.

Huomenna mul on klo 18.00 peli EpiWinsii vs ja sit viel ois esajorma ja azllu, käykö teille esim 18:30-20:00?. Sovittiin tänään jo jorman kaa peli, mutta mulla piti lähtee anoppilassa käy kun en muistanu et olin luvannu käyä.

No kunhan pelataan, nytkin on vielä 25 peliä pelaamatta ja huominen ainoastaan aikaa. Kyllä mä lupaan melkeen syödä hatullisen paskaa mikäli tästä selvitään ilman simuja.

Monet pelailee eri pelejä ja ei vaivaudu vaihtamaan peliä 25min ajaksi, sit ihmetellään keskiviikkoiltana kun on kertynyt pelejä ja ei kaikki olekkaan onlinessa, ketään nyt en suoraan sormella osoita. Kuitenkin varmaan voi vaihtaa 25min ajaksi peliä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

No kunhan pelataan, nytkin on vielä 25 peliä pelaamatta ja huominen ainoastaan aikaa. Kyllä mä lupaan melkeen syödä hatullisen paskaa mikäli tästä selvitään ilman simuja.
NYT JÄTKÄT pelataan ne pelit pois!!! :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tänää oon peleillä koko päivän heti klo 14 aikaa et jos jäljellä olevat pelaajat on onlinessa niin voin pelata. Ainakin jts, naikou, enkmanni olivat vastassa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Devils kans linjoilla viimestään 14 jälkeen, tais olla 3 peliä vielä Toronto,St.Louis ja Montreal, mikäli herroille sopii joku aikaehdotus niin yv:tä tulemaan. :)
 
Ylös Bottom