Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Temetor, Sluibailija ja ankka, koska sopisi pelit? Boston linjoilla tuossa 13.45 eteenpäin. 20.30 alkaa ehl, että sitä ennen pelit mielellään. :)

Varmaan joskus klo 19 aikoihin kerkeen linjoille eli johonki noihin aikoihin voitais pelata.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Netti tökkii vieläkin :/ Ihan sama mitä teen. Nettisivujen lataamisessa menee 10-20min, Youtubessa videota kun kattelen niin saan katottua 3-10sec ja sit alkaa synkronoimaan 5-10min jne. GTA:ssa lensin servusta pois muutaman minuutin pelaamisen jälkeen aamulla (autot ja ukot pomppis taivaisiin) ja NHL:s katkes yhteys palvelimeen heti... ARGH! Raivostuttavaa p******! :(
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Pääseekö petri ja kyllikki tänään illalla 20.30 eteenpäin linjoille??
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Buffalolla menee simuun yksi matsi Enkmannia vastaan johtuen yhteys ongelmista.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Pääseekö petri ja kyllikki tänään illalla 20.30 eteenpäin linjoille??

20.30 voi olla hiukka liia myöhää...

Jos kuitenkin sais heti sen ekan matsin 20.30 sinuu vs. ni kerkeis pelaamaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Joo, 5 simuun. 4x Enkmannin pelit + hepo_pukki vs booris.

Viikko aikaa, pelataan pelejä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Buffalo lähtee reissuun huomen aamulla ja palailen vasta tapaninpäivänä eli ens torstaina. Onneks on pidempi sykli nii kerkeen pelaa pelit sitteku palaan.

Viikko aikaa, pelataan pelejä.
Joululomalla on puolentoista viikon sykli?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Buffalo lähtee reissuun huomen aamulla ja palailen vasta tapaninpäivänä eli ens torstaina. Onneks on pidempi sykli nii kerkeen pelaa pelit sitteku palaan.

Näinhän se on, eli virheellistä tietoa yläpuolella, jossa väitän viikon olevan syklin pituus..

edit. ehditkin just kysymään :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Floridan pojat askissa tänään ja sitten seuraavan kerran vasta pe 27. pvä tai la 28. pvä.


Seuraava sykli meneekin valitettavasti Floridan osalta kokonaan simuun, ellei sitten nykyinen sykli vaihdu ensi viikon sunnuntaina, sillä olen 30.12-6.1 Dubaissa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Floridan pojat askissa tänään ja sitten seuraavan kerran vasta pe 27. pvä tai la 28. pvä.


Seuraava sykli meneekin valitettavasti Floridan osalta kokonaan simuun, ellei sitten nykyinen sykli vaihdu ensi viikon sunnuntaina, sillä olen 30.12-6.1 Dubaissa.

ehitkö tänään siinä 21.00??
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Devils askissa mahdollisesti lauantaina-sunnuntaina, pelikunnosta ei kyllä ole takuita :D

Loput pelit pelaan sitte joulun jälkeen kuhan on kinkut sulateltu.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Nashville on tänään linjoilla. Eilenkin piti tulla, mutta olin eilen 4,5h joulu ostoksilla ja kun kotiin pääsin niin nukkumaanhan siitä menin kun olin niin pirun väsynyt. Kellon aikaa en osaa sanoa milloin olen tänään onlinessa. Menoa buukattu 09:00 etiäpäin. Netti kyl vieläkin pätkii vähän, mutta toivotaan, että saisin pelit pois.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Ja eihän meillä ole viikko aikaa pelata? Etusivulla lukee, että DL on 30.12 :D
 
Ylös Bottom