Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Boston linjoilla ~21 asti. Tulkaas pelailee.
En pääse enää tänään. Mihin aikaan sulle sopii huomenna?Boston linjoilla ~21 asti. Tulkaas pelailee.
Jää valitettavasti erkkiboyn kohtaaminen väliin. Tänään ei millään päässyt linjoille.
Huomenna pääsen linjoille lähes mikä aika vaan, mutta 19 jälkeen lähden menemään ja takas linjoill
joskus 23. Jos me otetaan ranbe siinä 18 aikoihin? Pääsiskö muut aikasemmin?
On ollut ongelmia silloin tällöin, mutta tänään toimis änäri moitteetta. Eilen kosus koko peli aina kun tein itse maalin. 4 kertaa lensin putkeen EASHL:stä pois ja Pelaa-Online ottelussa heti kun sain tehtyä maalin. Tänään kuitenkin toimis moitteetta, joten toivotaan että netti toimis kans huomenna. Eli Nashville on huomenna redy pelailemaan joskus illalla. Aamulla ja päivällä on menoa.Vieläkö Enkmannilla on ongelmia yhteyden kanssa? Jos ei, niin huomenna voitas pelailla tuo peli!
Joo pelataan vaan viimeistään klo 18:00 pois, voi olla että hyvällä tuurilla pääsen jo 17:30 koneelle, mutta en uskalla sanoa sitä varmaksi.Huomenna pääsen linjoille lähes mikä aika vaan, mutta 19 jälkeen lähden menemään ja takas linjoill
joskus 23. Jos me otetaan ranbe siinä 18 aikoihin? Pääsiskö muut aikasemmin?
Ottawa olis huomenna noin klo 17 eteenpäin valmiina pelaamaan ja myös maanantaina pelivalmiudessa koko päivän.
Carolina, Isles, Dallas ja Chicago siis vastassa.
Saattaa mennä simuu. Ite nyt pelaamas ja pitää lähtee suomen u20 pelin jälkee 19 aikoihin ja tuun takas aikasintaa 23 jälkeen.Eli Nashville on huomenna redy pelailemaan joskus illalla. Aamulla ja päivällä on menoa.
Pelit pelaamatta vielä: EpiWins, Porsse ja JTS
Oisko tänään illalla passannu pelata Carolinaa vastaan?
Joo käy. Tuun Jokereitten matsin jälkeen eli oon paikalla siinä ennen klo 22. Jos pääset pelaamaan ennen matsia niin oon pleikalla klo 17 asti.