Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jää valitettavasti erkkiboyn kohtaaminen väliin. Tänään ei millään päässyt linjoille.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Kohta linjoilla, ilmottakaa jos pystytte pelaamaan asap Rangersia vastaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Huomenna pääsen linjoille lähes mikä aika vaan, mutta 19 jälkeen lähden menemään ja takas linjoill
joskus 23. Jos me otetaan ranbe siinä 18 aikoihin? Pääsiskö muut aikasemmin?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Huomenna oon paikalla klo 18:00 joten toivottavasti Kyllikki pääsee pelaan silloin. Ankan kaa varmaan saadaan peli pelattuu ku se kärkkyy aina siel pleikal :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vieläkö Enkmannilla on ongelmia yhteyden kanssa? Jos ei, niin huomenna voitas pelailla tuo peli!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Ihan tälläisena ajatuksena saisko myötätuulta purjeisiin jos ensi kaudella komissaari simuloisi ekan kauden ja pelien pelaaminen aloitettaisiin vasta toisella kaudella. Näin ollen huonojen joukkueittein lupaukset saisivat kehittyä kauden verran ja kokoonpanot eläisivät pakosti joka joukkueella. Jengin valitseminen vaikeutuisi kun pitäisi miettiä miten tiettyjen pelaajien arvot tulisi muuttumaan ensimmäisen kauden jälkeen. Itse ''haaveilin'' tälläisestä liigasta jo änärin viime painoksessa. Tää on lähinnä ehdotus ja olisiko kukaan edes kiinnostunut tälläisestä liigasta?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Huomenna pääsen linjoille lähes mikä aika vaan, mutta 19 jälkeen lähden menemään ja takas linjoill
joskus 23. Jos me otetaan ranbe siinä 18 aikoihin? Pääsiskö muut aikasemmin?

Pääsen huomenna linjoille about 18:30, otetaanko meiän matsi noihin aikoihin? Sit olis vielä Torontoa vastaan peli, viimesestä kirjautumisesta pleikkarille 5 päivää, saatasko huomen illalla pelattua?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Torontolla, eli hepo_pukilla on vähän siviilissä ilmeisesti huolia, katsellaan miten ehtii pelailemaan..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vieläkö Enkmannilla on ongelmia yhteyden kanssa? Jos ei, niin huomenna voitas pelailla tuo peli!
On ollut ongelmia silloin tällöin, mutta tänään toimis änäri moitteetta. Eilen kosus koko peli aina kun tein itse maalin. 4 kertaa lensin putkeen EASHL:stä pois ja Pelaa-Online ottelussa heti kun sain tehtyä maalin. Tänään kuitenkin toimis moitteetta, joten toivotaan että netti toimis kans huomenna. Eli Nashville on huomenna redy pelailemaan joskus illalla. Aamulla ja päivällä on menoa.

Pelit pelaamatta vielä: EpiWins, Porsse ja JTS
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Huomenna pääsen linjoille lähes mikä aika vaan, mutta 19 jälkeen lähden menemään ja takas linjoill
joskus 23. Jos me otetaan ranbe siinä 18 aikoihin? Pääsiskö muut aikasemmin?
Joo pelataan vaan viimeistään klo 18:00 pois, voi olla että hyvällä tuurilla pääsen jo 17:30 koneelle, mutta en uskalla sanoa sitä varmaksi.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Suunnitelmiin tuli muutos, kun näyttäis menevän tänään ylitöiks eli en ennen seiskaa kerkee pleikkarille.. Otetaanko Vilbertto sit klo 23 aikoihin matsi?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Eli Nashville on huomenna redy pelailemaan joskus illalla. Aamulla ja päivällä on menoa.

Pelit pelaamatta vielä: EpiWins, Porsse ja JTS
Saattaa mennä simuu. Ite nyt pelaamas ja pitää lähtee suomen u20 pelin jälkee 19 aikoihin ja tuun takas aikasintaa 23 jälkeen.
Edit. Kyllikkiä vastaan kanssa peli kerkeetkö ennen tota klo 19?
Edit 2. Ei mennykkään simuun sykli pelattuna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Joo käy. Tuun Jokereitten matsin jälkeen eli oon paikalla siinä ennen klo 22. Jos pääset pelaamaan ennen matsia niin oon pleikalla klo 17 asti.

Otetaan klo 22 aikoihin, pääsen duunista vasta viidenkuuden jälkeen joskus.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Ekiboy, nyt peli pois? Oon tunnin verran linjoilla.
 
Ylös Bottom