Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaihtoihin ei rajoituksia, hämärät tradet ja perseilyt sitte eriksee.. Miks meidän muitten pitäs kärsii parin älypään tekosista?
HOI!
Nyt näyttäis vahvasti siltä, että tuo vaihtoehto 2 on saanut enemmän kannatusta. Eli se tarkoittaa käytännössä sitä, että treidit tulevat olemaan ainakin Eliittiliigassa täysin rajoittamattomia (= komissaari hyväksyy kaikki hänelle tulleet vaihdot automaattisesti ilman tarkistamista). Toisin sanoen, jokainen vastaa omista treideistään ja toisten treideistä valittaminen tulee olemaan ehdottomasti kiellettyä! Myöskin treideistä mahdollisesti seuraavat ongelmat ovat GM:n omalla vastuulla, eli jokainen katsoo itse ettei tule kokoonpano-ongelmia tai probleemia palkkakattojen kanssa. Mahdolliset näihin liittyvät ongelmatapaukset tulee selvittää omatoimisesti. Kiitokset kaikille mielipiteensä asiaan antaneille, ja toivottavasti hommat pysyy jossain reiluuden rajoissa. Kaikkien toiveita ei nyt valitettavasti voida toteuttaa.
Siirryn nyt itse takavasemmalle täältä Eliittiliigan puolelta, ja annan selaritille tonttinsa liigan asioiden hoitajana. Eli kaikki Eliittiliigan säätöihin yms. liittyvät keskustelut jatkossa hänen kauttaan. Minä olen nyt osani tehnyt, ja tavoite olisi muutoinkin se, etten enää osallistu tämän liigan organisointiin millään tavalla paitsi tilanteen ehdottomasti sitä vaatiessa.
Onnea kaikille peleihin, ja pistäkäähän tehden hieno liiga .
- Miksa
Jaahas, mut etusivulla lukee että liiga alkaa 23.09
Juurikin näin. Treidit menee läpi, toivon että saan silti puuttua mahdollisiin täysin älyttömiin treideihin, mikäli niitä tulee. Liiga olisi tarkoitus laittaa pystyyn 23.9, mikäli täällä halutaan, että laitan liigan pystyyn aikaisemmin, voin harkita sitä, mutta pelaaminen on ehdottomasti kielletty. Treidejä saisi tehdä ja rustata kokoonpanoja, muttei pelata. Mielipiteitä?
Terve Miksa & Selarit,e. Ja ihan vaan ikäviä yllätyksiä välttääkseen, älkää nyt sitten menkö säätämään mitään 10 tarjousta vapaille pelaajille! 3 kun on maksimi, niin tarjousten määrän pitää olla sen mukainen.
Terve Miksa & Selarit,
miten toimitaan jos joku tarkoituksella/vahingossa ottaa enemmän kuin tuon 3 pelaajaa vapailta markkinoilta?
Ja eikö se mene niin että saa olla vain 3 tarjousta kerralla? Tai jos on jo saanut yhden pelaajan, niin siinä tapauksessa saa tarjota enää kahdelle pelaajalle sopimusta.
-Borre-