Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Morjesta kaikille, Miksa tarjos paikkaa Rangersin peräsimestä joten hyppään nyt mukaan Rangersin GM:nä. Toivotaan hyviä vääntöjä ja nähdään sitte kentillä!

E: Pääseekö muut tonne vaihto-osioo? Jäätyy aina pleikkari ku yrittää mennä tekee vaihtoja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Dodiin :) Capsitkin pääsi aloittelemaan liigan, heti 0-4 pataan Calgarylta :eek: ja jatkoa seuraa.. Carolina ja Colorado haki helpot pisteet 1-3 Capseilta..kyyti on kyllä ollut kylmää, eikä se Holtbyn haparointi kyllä yhtään auta tilannetta...ei muutaku leuka rintaan ja kohti seuraavia pelejä :rolleyes:

Syklin muut vastukset on;
DALLAS (jerrryyy)
CAROLINA (wekinho)
COLORADO (hooneli)
CHICAGO (esajorma)

tänään sopii pelailla tuohon puol kasiin asti ja sitten taas n.22:00-23:00
haastetta vaan kehiin kun sopii pelailla

1. San Jose

2-3-0 tukka on kipee tän jakson jälkeen :/

Mitens herkällä täs on loukkaantumiset? Neljä peliä takana ja kaks kaveria pajalla (45+47) peliä. Ennestäänki leveä rosteri haukkaa tyhjää tätä menoa aika nopeesti :p

Mitens herkällä täs on loukkaantumiset? Neljä peliä takana ja kaks kaveria pajalla (45+47) peliä. Ennestäänki leveä rosteri haukkaa tyhjää tätä menoa aika nopeesti :p

Itelläkin tokassa pelissä Ruutu sivuun, pystyi kuitenkin jatkamaan peliä vikassa erässä, eikä onneksi jäänyt loukkaantumista. J.Staal kuitenkin jossain välissä ehti ottaa iskua alavatsaan ja lepää seuraavat 14 peliä.. Ikävä isku.

e. ja kolmannessa Dwyer ulos 38 geimiks.. :)

ee. ja viidennessä Skinner :D Luoja auttakoon Youngia vastaan.

Hyvinhän tää näytti lähtevän.... P-Katossa olis tilaa vaihtaa toi 48 KOK pakki Bartley:hin joka on KOK 75.. Tosiaan sitten tulee valitus, että jengis pitää olla väh. 18 pelaajaa ja 2 mokkea.. Ja jos koitan farmista laittaa niin p-katto ylittyis... Ei hemmetti tota automaattista p-katon korjaamista. Joskus vaan tekis mieli näyttää muutakuin kieltä EA:lle :D

Itse olen kyllä aika pitkään tänään paikalla, mutta pelejä en kyllä välttämättä lähde pelaamaan jos kokoonpano ei ole hyvässä kunnossa. Tässä nyt sit pitäis keksiä treidejä jotka helpottais p-kattoa, jotta saisin parhaat miehet kentälle.

1. San Jose
2. Montreal

Montrealin kausi alkoi yllättävän hyvin 4-0-1. Toivottavasti pystytään pitämään sama tahti yllä jatkossaki.

Toronto tulee paikalle vielä illalla 23.00 - 00.00 aikaan, jos vain on tarvetta. Ainakin edmonton taisi olla yksi ketä vastaan olisi.

Anaheim 1-2-1 so far. Olette te jätkät kauheita pelaan. Meinaa paska väkisin tulla housuun vaikka pidättää.

jonttuc: mulla ois syklin vika peli sua vastaan!

PetriP89 ja yrjoo menny tekee vapaille pelaajille tarjouksia?!

Auttakaahan nyt kaveria hädässä, en pääse ollenkaan tuonne "Tee vaihtoja" osioon, joka kerta jäätyy koko kone? Miten tästä ongelmasta nyt pääsis eroo?

PetriP:lle laitettu yksitysviestiä!

Eikä tarvitse enää laittaa listaa, että onko pelannut pelinsä. Näen GMC:stä pelatut pelit!

Jahas no niin, mulla ois ainakin Pairin(Wpg), Naikoun(Edm) ja Genin(Pit) vs.. voi olla että oli joku muukin(ulkomuistista) ,mutta tuossa kun eilen koitin availla tuota Gm-connectedia niin joka kerta peli jääty ja tämä toistu n.(5x).. Mutta herrat huudelkaapa täällä koska pelattas? :) Ite voin tulla sovitusti paikalle kuhan tuo pelimode alkais toimia ilman jäätymisiä.

sori, en lukenu ylempää.

Eipä mitään, ajattelin vaan että muutkin mahdolliset harhauskoiset näkee..

Muille tiedoksi, yleensä kun olen pleikkarilla ja Netflix on auki, en itse käytä vehjettä. Pelipyyntöjä on aika turha lähetellä silloin :) Aina saa yrittää, mutta 100% paremmin mut saa kiinni kun olen NHL 14! :)

Tässä vaan tulen ilmoittelemaan, että voisin pelata tänään pari peliä. Harmittaa vaan lähteä tälläsellä kokoonpanolla pelailemaan, mutta tuskin koko kausi kaatuu ensimmäiseen sykliin.

Stenis ja yrjoo varaillukkin peliä eilen, joten herroja vastaan voisin pelailla tänään jos vaan tanssimaan lähtevät :cool:

Ylös Bottom