Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tässä vaan tulen ilmoittelemaan, että voisin pelata tänään pari peliä. Harmittaa vaan lähteä tälläsellä kokoonpanolla pelailemaan, mutta tuskin koko kausi kaatuu ensimmäiseen sykliin.

Stenis ja yrjoo varaillukkin peliä eilen, joten herroja vastaan voisin pelailla tänään jos vaan tanssimaan lähtevät :cool:

Koititko jo Roster Movesissa sitä "Swap" toimintoa? Luulis sitten että sen Bartin saa AHL:n?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Koititko jo Roster Movesissa sitä "Swap" toimintoa? Luulis sitten että sen Bartin saa AHL:n?
Juu kokeiltu on, mutta sitten jos vaihdan NHL:stä AHL:n tulee viesti: "Liian vähän pelaajia kokoonpanossa, tarvitset vähintään 18 kenttäpelaajaa ja 2 maalivahtia kokoonpanoosi" Ja kokoonpanossa on vain 2 maalivahtia joten en voi mokkeakaan siirtää AHL:n. P-Katossa on tilaa 0.3M joten en saa Bartlya siirrettyä suoraan AHL:stä NHL:n koska p-katto ylittyisi 0.3M.... :(

En vaan tajua miksi kone on laittanut pakiksi 48KOK TYÖ vaikka p-katossa on tilaa Bartleylle....

EDIT: Eiku joo nyt onnistui! Eilen tuolla ei ollut tuota Swap ominaisuutta itselläni. Kiitos! :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Juu kokeiltu on, mutta sitten jos vaihdan NHL:stä AHL:n tulee viesti: "Liian vähän pelaajia kokoonpanossa, tarvitset vähintään 18 kenttäpelaajaa ja 2 maalivahtia kokoonpanoosi" Ja kokoonpanossa on vain 2 maalivahtia joten en voi mokkeakaan siirtää AHL:n. P-Katossa on tilaa 0.3M joten en saa Bartlya siirrettyä suoraan AHL:stä NHL:n koska p-katto ylittyisi 0.3M.... :(

En vaan tajua miksi kone on laittanut pakiksi 48KOK TYÖ vaikka p-katossa on tilaa Bartleylle....

Jos swappaat jonkun kovapalkkasemman ukon hetkeksi AHL:n, sitten koitat tehdä siirrot ja sen jälkeen kovapalkkasempi ukko takasin?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Pieni utelun kärpänen. Onko joillain kanssapelaajilla 6 ottelua syklissä? Sillä mulla olis hc_lokkia vastaan peli pelaamatta, mutta kaveri pelannut jo 5 ottelua. Just asking. :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Kyllä se on ihan normaalia..
Tossa kyllä sekin omituista, että hc_lokki pelannut 5 peliä (0-4-1) ja sarjataulukosta laskeskelin niin 5 joukkueella oli vähemmän voitot ja jatkoaika voitot kuin todellisuudessa on. Oon itse kyl aika sekasin nyt. :D

E: Mun mielestä tässä pelissä pitäis olla 5 peliä jokaisella ensimmäisessä syklissä kaikilla. Saatan olla ite kyl nyt tässä asiassa väärässä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tossa kyllä sekin omituista, että hc_lokki pelannut 5 peliä (0-4-1) ja sarjataulukosta laskeskelin niin 5 joukkueella oli vähemmän voitot ja jatkoaika voitot kuin todellisuudessa on. Oon itse kyl aika sekasin nyt. :D

E: Mun mielestä tässä pelissä pitäis olla 5 peliä jokaisella ensimmäisessä syklissä kaikilla. Saatan olla ite kyl nyt tässä asiassa väärässä.
Juu väärässä olet. Osalla on 6 peliä ja joillakin on vain 4.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Hei. Onko sallittua lähettää pelaaja juniorisarjaan?
Huomasin, että mulla on varmaan joku bugi nyt käynyt. Elikkäs mulla on puolustuksessa tämä 2013 varattu 1 kierroksen pakki Nashvillelle. Ainut joka tässä nyt on bugi niin tämä:

Tulokas sopimus 3-vuotta. Palkka 3,225milj. Elikkäs toi syö p-katosta ihan älyttömästi. Ja korkein tulokas sopimushan on 0.900milj. Elikkäs saanko lähettää kyseisen pelaajan takaisin junnu tiimiin? Ärsyttävää kun EA ei oo jaksanu panostaa noihin palkkoihin..... Ja kyseessähän on siis Seth Jones :)

Tietenkin seuraavassa syklissä se on 19-vuotta jolloin sen vois siirtää farmiin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Hei. Onko sallittua lähettää pelaaja juniorisarjaan?
Huomasin, että mulla on varmaan joku bugi nyt käynyt. Elikkäs mulla on puolustuksessa tämä 2013 varattu 1 kierroksen pakki Nashvillelle. Ainut joka tässä nyt on bugi niin tämä:

Tulokas sopimus 3-vuotta. Palkka 3,225milj. Elikkäs toi syö p-katosta ihan älyttömästi. Ja korkein tulokas sopimushan on 0.900milj. Elikkäs saanko lähettää kyseisen pelaajan takaisin junnu tiimiin? Ärsyttävää kun EA ei oo jaksanu panostaa noihin palkkoihin..... Ja kyseessähän on siis Seth Jones :)

Tietenkin seuraavassa syklissä se on 19-vuotta jolloin sen vois siirtää farmiin.

Jos näin näppärä on, niin antaa palaa. Kummallakaan komissarilla ei ole taitoa tuohon, mutta antaa tosiaan palaa.. :p
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tulokas sopimus 3-vuotta. Palkka 3,225milj. Elikkäs toi syö p-katosta ihan älyttömästi. Ja korkein tulokas sopimushan on 0.900milj. Elikkäs saanko lähettää kyseisen pelaajan takaisin junnu tiimiin? Ärsyttävää kun EA ei oo jaksanu panostaa noihin palkkoihin..... Ja kyseessähän on siis Seth Jones :)

Tietenkin seuraavassa syklissä se on 19-vuotta jolloin sen vois siirtää farmiin.
Oikeesti bonuksilla parhaitten tulokkaitten palkka on sen 3 miljoonaa. Granlundilla on esimerkiks 0.9milj + 1.2milj bonus eli se rasittaa Wildin palkkakattoo 2.1 miljoonan verran. Ja Seth Jonesia ei vissiin pysty laittamaan farmiin, koska CHL:stä tulevia alle 20v pelaajia ei voi laittaa farmiin ellei oo pelannu 4 kautta CHL junnuliigois ja Jones pelannut vaa yhen kauden.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Eli tosiaan PetriP oli tarjonnut epähuomiossaan Kobasewille sopimusta, vaikka oli kiellettyä vielä. Ns. rangaistuksena Petrin pitää tehdä treidejä niin, että syklin vaihtuessa on 50 pelaajaa, ettei vapaa pelaaja hyväksy tarjousta. Tietenkin olet Petri oikeutettu heti 2. syklissä vaihtamaan ylimääräisiä pelaajia pois, mikäli joku niitä haluaa :)

Ja jos jostain syystä Kobasew tulee Petrille vaikka on 50 pelaajaa jo, niin Kobasewia on kielletty käyttää koko kauden aikana. Laitan vielä sulle Petri PSN-viestiä, mikäli et tätä ehdi nopeasti kuittaamaan tänne tai täällä YV:nä.

Tämän tarkoitus ei ollut mitenkään heittää Petriä haukuttavaksi, vaan ilmoittaa mitä tapahtuu, kun pelaajat tiesi tästä ennen kuin komissaari ja ettei, että tämä on hoidettu piilossa epärehellisesti :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Siis tarjosin M.Lombardille. Joo sori vaan mulla meni pikkusen vissiin ohi toi et vapaille pelaajille EI saa tarjota ekan syklin aikaan...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tervehdys kanssapelaajat!

Mittani alkaa olemaan täysi nyt, joten toivon, että joku täältä osaisi auttaa. Eli ongelmana on hirveä tökkiminen ja viivettäminen. Ongelma ilmenee vain tuolla GMC muodossa. Ei pysty pelistä oikein nauttimaan kun pelaajat kääntyvät 2sec jäljessä ja kuva pätkii hirveästi. Minuutin sisään mahtuu aina vielä yksi kuvajäätyminen. Kenelläkään muulla samaa ongelmaa? HUT, EASHL ja online toimii hyvin ja netissä ei ole vikaa. Taloudessa pyörii toinen PS3 (veljen) ja hänellä ei samaa ongelmaa ole.

Jos en saa vikaa korjattua 2.syklin loppuessa heitän varmaan hanskat tiskiin.:( Ei hirveästi kiinnosta pelata jollei pelistä voi yhtään nauttia vaan otsan mitta kasvaa sekunti sekuntilta 20cm isommaksi. Toivottavasti joku osaa auttaa eikä meikäläisen tarvitsisi lopettaa samantien leikkiä kesken. :(
APUA!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mut onhan tuolla pari muutakin tarjonnut vapaista pelaajista jo? Olisko ollu Morrow, Lombardi ja Raymond :confused:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Oikeesti bonuksilla parhaitten tulokkaitten palkka on sen 3 miljoonaa. Granlundilla on esimerkiks 0.9milj + 1.2milj bonus eli se rasittaa Wildin palkkakattoo 2.1 miljoonan verran. Ja Seth Jonesia ei vissiin pysty laittamaan farmiin, koska CHL:stä tulevia alle 20v pelaajia ei voi laittaa farmiin ellei oo pelannu 4 kautta CHL junnuliigois ja Jones pelannut vaa yhen kauden.
Jaa no jos homma on näin niin kai sitten ton Jonesin vois heittää vekeen kokoonpanosta. Ei kyllä kiinnosta pitää pelaajaa jolla on n. 3,5milj palkka KOK 73 ja tunaroi kentällä kuin aasi ilman luistimia jäällä. Hyvät ominaisuudet kyllä kaverilla on kun kattoo, mutta sijoittautuu kokoajan minne sattuu eikä tunnu taklaavan vaikka taklaaminen ok. Mailapuolustuskin on 81 mut tuntuu hakkaavan kokoajan ohi tai ilmaan kun koittaa mailalla puolustaa kiekon pois vastustajalta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Siis tarjosin M.Lombardille. Joo sori vaan mulla meni pikkusen vissiin ohi toi et vapaille pelaajille EI saa tarjota ekan syklin aikaan...

My bad, kuitenkin..

Mut onhan tuolla pari muutakin tarjonnut vapaista pelaajista jo? Olisko ollu Morrow, Lombardi ja Raymond :confused:

Yrjoo tunnusti tarjonneensa vapaille, mutta ilmoitti tehneensä mulle treidejä, joista johtuen olisi 50 pelaajaa rosterissa, mutta mä en kyllä ole saanut mitään treidiä:confused:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

My bad, kuitenkin..



Yrjoo tunnusti tarjonneensa vapaille, mutta ilmoitti tehneensä mulle treidejä, joista johtuen olisi 50 pelaajaa rosterissa, mutta mä en kyllä ole saanut mitään treidiä:confused:

Juu tuli vähän kans sählättyä noitten vapaiden kanssa etukäteen, jonkin sortin luetun ymmärtämishäiriö iski.

Gmc ilmoitti treidejä ja sopimuksia junnuen kanssa yrittäessä, että Bluesin kokoonpano on täynnä , niin ei mitään isompaa haittaa pitäisi saada aikaiseksi.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Juu tuli vähän kans sählättyä noitten vapaiden kanssa etukäteen, jonkin sortin luetun ymmärtämishäiriö iski.

Gmc ilmoitti treidejä ja sopimuksia junnuen kanssa yrittäessä, että Bluesin kokoonpano on täynnä , niin ei mitään isompaa haittaa pitäisi saada aikaiseksi.

Noniin, toivotaan parasta!
 
Ylös Bottom