Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Dallas voi pelata Tapparan pelin jälkeen, tai erätauoilla jos haaste odottaa valmiina :D

Just. Kaikki muut meni ihan kohdilleen mut calgaryn tähtirosterissa ku on tilaa nii "saatoin" tarjota muutamalle kaverille enemmän ku kolmelle, et jos enemmän kavereita suuntaa tänne ni sitte pitää ottaa jotain sanktiota vastaan :p
Eikö tuosta just ollu puhetta että MAX 3 pelaajalle saa tarjota sopimusta?

E: Capsit valmiina tansseille vaikka heti:rolleyes: mitä enemmän olet humalassa sen parempi :D
E2:
naikou88 *2
JonttuC
Edd138
Pair4You
J_T_S_81

Heh, yksikin piste tästä syklistä = Torilla tavataan!

Hait poissa kinkereistä la-su. Maanantaina takas askiin!

heti ässien pelin jälkeen voin pelata jotain vastaa. ilmottakaa tähän jos käy =) siinä olis hetki aikaa

Sattuipa sitten mukava bugi Petrin Minnesotaa vastaan pelatussa pelissä.. itse lopputuloksen kannalta tällä maalillahan ei ollut juurikaan merkitystä, sillä Floridan neidit ottivat tyylikkäästi 9-2 pataan :rolleyes: Mutta.. nauttikaa :

Uusi video | EA SPORTS

Vaihdoin siis maalivahtia Petrin 7. maalin kohdalla, mutta..jätkät teki sen vaihdon "vähän" myöhässä:) Floridan peli on kyllä aivan sekaisin tällä hetkellä, jos meno jatkuu samana, niin kaudesta tulee kyllä todella raskas..

Joo todella ihmeellinen tilanne oli. Katoin aluksi et otit maalivahdin pois, mutta huomasin et toinen MV hyppää kentälle...

Auttakaa tyhmää hädässä. Kävi tässä sellanen outous että Booth on tuolta joukkueesta jonnekkii hävinnyt, minnekkään en ole vaihtanut ko. herraa. ahl:stä ei löydy, vapaista pelaajista, sopimuksista tai kokonpano siirroistakaan...minne lie herra mennyt....? eikä ole edes kokoonpanon ulkopuolellakaan.

Auttakaa tyhmää hädässä. Kävi tässä sellanen outous että Booth on tuolta joukkueesta jonnekkii hävinnyt, minnekkään en ole vaihtanut ko. herraa. ahl:stä ei löydy, vapaista pelaajista, sopimuksista tai kokonpano siirroistakaan...minne lie herra mennyt....? eikä ole edes kokoonpanon ulkopuolellakaan.

Nhl13:ssa oli myös näitä katoamisia. Liekkö kaveri lopettanut uransa... :banghead:

Pääseekö wekinho tai hepo_pukki vielä tänään pelaamaan?

Dallas, Detroit, Boston ja Calgary! joku pelille?

Huomenna taas pelaan. Eli Phoenix, Boston, Colorado ja Rangersit peleillä silloin? Alottelen tossa 18.00 ja toivottavasti saan nuo pelit pelattua suht aikasessa vaiheessa. :)

Huomenna taas pelaan. Eli Phoenix, Boston, Colorado ja Rangersit peleillä silloin? Alottelen tossa 18.00 ja toivottavasti saan nuo pelit pelattua suht aikasessa vaiheessa. :)

Mä oon huomenna hallilla Lukon pelissä 18.00 -> :D Phoenix ei tiedä vielä ehtiikö tänään peleille, jos laitan NHL sisälle niin saa huudella peliä.. Jugia vastaan ainakin oli, muita en nyt heti muista..

Boston voisi varata ensimmäisen pelivuoron heti tuolloin 18.00 aikoihin, koska myöhemmin mahdollisesti muuta menoa eikä kerkeä pleikkarille.

Mä oon huomenna hallilla Lukon pelissä 18.00 -> :D Phoenix ei tiedä vielä ehtiikö tänään peleille, jos laitan NHL sisälle niin saa huudella peliä.. Jugia vastaan ainakin oli, muita en nyt heti muista..

Jooh semmonenpa meillä. Voisit piiskaas heilutella vaikka ennen lukon peliä että ei illalla sitte tarviis mun itkee itteäni uneen.

Päivittäkää treidi-ikkunat kuntoon! Eli tehdyt treidit ja pelaajat paikoilleen. Niillä joilla ei ole valmiina toisen syklin lopussa, ei mene treidit läpi! Eli aina ikkuna pitää olla valmis ennen syklin loppua, tai treidi jää hyväksymättä!!.

Kojootit linjoilla 14.30-18.00!

DAllas/jerrryyyy! tänään pelille? Oon ysiin asti linjoilla.

Ylös Bottom