Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Osaako joku nörtti kertoa, että miks gmc vittuilee meille koko ajan ku haastaa "yhteys vastustajaan katkesi" ?

Törmättiiin tuossa samaan bugiin. molemmat boottas PS3 ja alko toimii sit.

Joo saatiin toimimaan kanssa..

Ps Antti Niemi ei tule pelaamaan enää yhtä ainutta peliä hai nutussa. Se ***** rasvaletti laitetaan farmin farmiin nyt.. Jumalauta saa mitään kiinni. Stalock ja Säteri saa nyt torjuntavastuun, Niemen runkkari voi mennä vaikka elokuviin jatkossa.

Joo sori Niemi ei saanu kyllä mitään kiinni, olin ihan sekasin parin päivän tauon jälkee mut antti hoiti.

Ei kai ny ole sit muita kuin tuo JTS joka on tehny enemmän kuin 3 tarjousta??

Menee muuten vähän pohja jos alkaa ilmestyy useampiakin herroja..

Samoin joku voi myöntää jos on vahingossa vaihtanut sopimusten pituuksia tai on esimerkiksi henkilölle joka haluaa 2-suunnan sopimuksen niin tarjonnut 1-suunnan pahvia (Vieläkin muistissa viime kaudelta Zerdev, joka pyysi 2-suuntaista sopimusta mutta saikin tilalle jonkun älyttömän yhden suunnan ja +5miltsin pahvin :) )

Losi huomen illalla taas peleillä..

Ps. Oisko mahdollista saada noihin pelaajavaihto topiceihin aina ne overalit kun vaihtoja päivitetään?
Ettei tarvitse erikseen koneelta tai mistään katsella jos jostain pelaajasta kiinnostuu..
Kun aina ei kuitenkaan muista samalla päivittää noita ketjukoostumuksia, joista overlain voisikin mahdollisesti nähdä..

Juu huomenna itsekkin pitäis lätkii loput 2 pelii.
LA Kings onkin ilmoittanu, että onnistuu pelaamaan, mutta entäs Winnipeggi?
Itse olen paikalla 1700-0000 joten olis hyvä jos tuossa välissä saisin pelit pois.

Torstaina nimittäin lähden mökille ja palaan vasta lauantaina :D

Olipahan taas sykli. Aloin jo pikku hiljaa päästä DETin juonesta kiinni ja kolme voittoa irtosi. Sykli nyt ohi ja innolla oottelen uutta kun uudet vaihtopelaajat saapuu joukkueeseen. Viimonen peli oli kyllä aika hieno, mutta pakko todeta on se Lundkvisti hitsi KOVA molari. Uskomattomia koppeja koko pelin ajan. :D

Tulkaas huomenna pelaamaan pelit pois Bostonin kanssa, ainakin Porsse ja Jamppe oli vastassa. Taisi olla vielä joku. Olen huomenna mahdollisesti about 14.00 jälkeen peleillä, mutta sovitaan vaikka täällä jo etukäteen.

Ps. Jos muuten olen paikalla änärissä joutilaana niin en välttämättä silti ole pleikan äärellä. Sattuu olemaan tuollainen huono tapa jättää peli päälle, vaikka poistuisinkin hetkeksi.

Tulkaas huomenna pelaamaan pelit pois Bostonin kanssa, ainakin Porsse ja Jamppe oli vastassa. Taisi olla vielä joku. Olen huomenna mahdollisesti about 14.00 jälkeen peleillä, mutta sovitaan vaikka täällä jo etukäteen.

Ps. Jos muuten olen paikalla änärissä joutilaana niin en välttämättä silti ole pleikan äärellä. Sattuu olemaan tuollainen huono tapa jättää peli päälle, vaikka poistuisinkin hetkeksi.
Kannatta laittaa siihen omaan statukseen se EI SAATAVILLA, siihen menee n. 3-5sek kun sen laittaa siihen :rolleyes:

Mulla olis vielä calgaryä ja torontoa vastaan mut harvemmin näkyy linjoilla!

Juu huomenna itsekkin pitäis lätkii loput 2 pelii.
LA Kings onkin ilmoittanu, että onnistuu pelaamaan, mutta entäs Winnipeggi?
Itse olen paikalla 1700-0000 joten olis hyvä jos tuossa välissä saisin pelit pois.

Torstaina nimittäin lähden mökille ja palaan vasta lauantaina :D

Linjoilla jo pistäs viestiä/kutsua kun oot ready.

Mulla olis vielä calgaryä ja torontoa vastaan mut harvemmin näkyy linjoilla!

:D puhuu kaveri joka ei vaivaudu vastaa pelipyyntöihin. Ihan kiva et oot linjoilla, jos vielä pelaisitki ni ois tosi pop. Sanos mihin aikaan sopii ni pelataan peli pois alta.

Höh. Oon odotellu peliä jo 2,5h.. Alkaa käymään tylsäks tämä odottaminen. Olis vähän pakko tänään saada pelit pois alta kun huomenna ja perjantaina en pleikkarille tosiaan pääse :D

ps. Pair ja Young lähetin pleikkarilla viestiä sitten, että ilmoitelkaa koska onnistutte pellaamaan ;)

Vihdoinkin tämä sykli on ohi ja seuraavassa pääsee Nashville kokeilemaan uudella kokoonpanolla.

Tosiaan viime pelistä jäi vähän karvas maku. 3-2 tilanne ja alle 1min peliaikaa jäljellä. Legwandi pääsi läpiajoon ja mokke heittää sitten tiikeri loikan jotta sais torjuttua tilanteen. Ihmeen kaupalla Legwand sai pidettyä kiekon vaikka mokke tuli jalkoihin ja kamppas hieman siinä. No ajattelin sitten, että laitan tyhjiin kun aikaa on. No mitäs hittoa tapahtuukaan. Tuomari antaa rangaistuksen moken estämisestä ja tasotus sitten tulee 5.6 sek ennen loppua. Kyllä tässä vaiheessa nauratti ja samalla itketti. Ei kyllä oikeessa lätkässä anneta tosta pelaajalle jäähyä jos mokke tulee vastaan ja heittäytyy jalkoihin?

Noh uutta sykliä odotelles. Toivottavasti alkais kulkemaan kun on ollu peli vähän hakusessa :D

Millos Philly ja Devils pelaa? Ei ole näkynyt kertaakaan.

Ilmoitus asiaa. St.lous pois peleiltä pe-ma, oon viettämässä pitkää viikonloppua Saksassa.

Alkukaudesta vois sen verta kertoo, että ainakin pelit on ollu tiukkoja. 8pelistä 5 menny jatkoajalle!

Ylös Bottom