Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Törmättiiin tuossa samaan bugiin. molemmat boottas PS3 ja alko toimii sit.Osaako joku nörtti kertoa, että miks gmc vittuilee meille koko ajan ku haastaa "yhteys vastustajaan katkesi" ?
Törmättiiin tuossa samaan bugiin. molemmat boottas PS3 ja alko toimii sit.
Kannatta laittaa siihen omaan statukseen se EI SAATAVILLA, siihen menee n. 3-5sek kun sen laittaa siihenTulkaas huomenna pelaamaan pelit pois Bostonin kanssa, ainakin Porsse ja Jamppe oli vastassa. Taisi olla vielä joku. Olen huomenna mahdollisesti about 14.00 jälkeen peleillä, mutta sovitaan vaikka täällä jo etukäteen.
Ps. Jos muuten olen paikalla änärissä joutilaana niin en välttämättä silti ole pleikan äärellä. Sattuu olemaan tuollainen huono tapa jättää peli päälle, vaikka poistuisinkin hetkeksi.
Juu huomenna itsekkin pitäis lätkii loput 2 pelii.
LA Kings onkin ilmoittanu, että onnistuu pelaamaan, mutta entäs Winnipeggi?
Itse olen paikalla 1700-0000 joten olis hyvä jos tuossa välissä saisin pelit pois.
Torstaina nimittäin lähden mökille ja palaan vasta lauantaina
Mulla olis vielä calgaryä ja torontoa vastaan mut harvemmin näkyy linjoilla!
puhuu kaveri joka ei vaivaudu vastaa pelipyyntöihin. Ihan kiva et oot linjoilla, jos vielä pelaisitki ni ois tosi pop. Sanos mihin aikaan sopii ni pelataan peli pois alta.
Oon 20h päivässä tääl...
ps. Pair ja Young lähetin pleikkarilla viestiä sitten, että ilmoitelkaa koska onnistutte pellaamaan