Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

MUISTAKAA TREIDI-IKKUNAT KUNTOON ENNEN SYKLIN VAIHTOA TAI VAIHDOT EI MENE LÄPI!!!

Ja kysymys! Mitä mieltä ollaan, Haastajassa vaihdettiin loukkaantumiset pienimpään mahdolliseen arvoon. Tulisiko Eliitissäkin vaihtaa loukkaantumiset minimiin, vai antaa olla tässä nykyisessä. En ole ainakaan huomannut, että Eliitissä olisi niin paljoa valitettu pelaajien loukkaantumisesta, kuin Haastajassa.. Taitaa siellä pelata vain väkivaltaisia hulluja
:cool:

MUISTAKAA TREIDI-IKKUNAT KUNTOON ENNEN SYKLIN VAIHTOA TAI VAIHDOT EI MENE LÄPI!!!

Ja kysymys! Mitä mieltä ollaan, Haastajassa vaihdettiin loukkaantumiset pienimpään mahdolliseen arvoon. Tulisiko Eliitissäkin vaihtaa loukkaantumiset minimiin, vai antaa olla tässä nykyisessä. En ole ainakaan huomannut, että Eliitissä olisi niin paljoa valitettu pelaajien loukkaantumisesta, kuin Haastajassa.. Taitaa siellä pelata vain väkivaltaisia hulluja
:cool:

Hulluja siellä ainakin on muutamia :cool:

Mun mielestä voisi olla ihan paikallaa sliderien muuttaminen, ellei vaadi sitten paljoa säätämistä. Carolinalla 1. (4 peliä) ja 3 ketjun (38 peliä) laiturit saigonilla sekä 2. sentteri (11 peliä) samoiten. Ei nyt mikään kovin epärealistinen tilanne sinänsä, mutta kuhan ei nyt ihan samaan tahtiin tipu äijää kanveesiin loppukaudesta..

Tuuristahan se paljon on kiinni loukkaantuuko ukot, mutta ainahan sitä voi vapailla agenteilla ja tradeilla paikata lasarettilaisia.

Mites muuten Carolinan vastustajat on paikalla lopppuviikosta? Muistaakseni vastassa olis: hooneli, PetriP89 ja hepo_pukki.

Jeps myöskin Floridan GM olisi tyytyväinen, jos loukkaantumisastetta laskettaisiin slidereista minimiin, sillä myöskin Panttereiden molemmat 1. ketjun laiturit on pyörähtänyt lasaretissa ( toinen vielä reilu 10 peliä sivussa ), ja myöskin 2. kentän sentteri on ollut pidempään poies.. Onhan se vähän hanurista, jos joka pelissä saa pelätä, että lähteekö sieltä joku taas saigonille..

Pelatkaa jätkät pelatkaa! ;) Kuumottaa jo päästä uuden syklin kimppuun, sillä tästä syklistä jäi kyllä niin paljon hampaankoloon.. 1-5-0 recordilla ei paljon ole aihetta juhlia :p

Edit. Haastajassa pyörii väkivaltaisia hulluja, ja eliitissä pesunkestäviä hinureita? ;) Kaikki Nordic Blizzardin jätkät voi ainakin laskeä tähän porukkaan..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllähän noita loukkaantumisia vois pienemmälle laittaa, meinaa kokoajan äijää tippua.

Hulluja siellä ainakin on muutamia :cool:

Mun mielestä voisi olla ihan paikallaa sliderien muuttaminen, ellei vaadi sitten paljoa säätämistä. Carolinalla 1. (4 peliä) ja 3 ketjun (38 peliä) laiturit saigonilla sekä 2. sentteri (11 peliä) samoiten. Ei nyt mikään kovin epärealistinen tilanne sinänsä, mutta kuhan ei nyt ihan samaan tahtiin tipu äijää kanveesiin loppukaudesta..

Tuuristahan se paljon on kiinni loukkaantuuko ukot, mutta ainahan sitä voi vapailla agenteilla ja tradeilla paikata lasarettilaisia.

Mites muuten Carolinan vastustajat on paikalla lopppuviikosta? Muistaakseni vastassa olis: hooneli, PetriP89 ja hepo_pukki.

Minä puollan, että pistettäisiin pienemmälle. Kaksi kärkiketjun jannua nyt poissa 20 peliä vielä.

Ja Toronto pääsee lauantaina ehkä jossain vaiheessa päivällä tai sitten vasta sunnuntaina. Tänään ehkä (huom ehkä) mahdollisesti 20.00 - 22.00 aikaan.

Omasta mielestäni ei loukkaantumisia "alimmalle" - tasolle.

Osa tätä GM hommaa pelien ja vaihtojen lisäks on juuri tuo, että miten pärjätä kun tulee loukkaantumisia..

Ketä nostaa ylös AHL:stä.. Ketä ylös alimmista ketjuista..

Meneehän noita ukkoja lasarettiin änärissäkin..

Ei ei sekään ole "hyvä" jos ei loukkaantumisia tule enää ollenkaan kun nekin hokiin kuitenkin kuuluu..

Jos loukkaantumiset on nyt tasolla 3, niin vaihtakaa pykälää pienemmäksi jos pakko mut ei ny ihan alimmalle tasolle.

Aika moni jengi nytkin ilman injureita et aika linjassa toi on "real life:n" kanssa..

Ihan sama se nyt enään on kun molemmissa liigoissa missä oon, on paras pistemies 50 peliä telakalla.

Ehdottomasti alaspäin loukkaantumisten määrää.

Kyllä mun mielestä tää liigailu menis vähän "neitimäiseks" jos niitä loukkaantumisia ei tulis :D. Eli Youngin kanssa samoilla linjoilla.

Niin ja no niin.. unohtukin jo :)

Kyllä mun mielestä tää liigailu menis vähän "neitimäiseks" jos niitä loukkaantumisia ei tulis :D. Eli Youngin kanssa samoilla linjoilla.

Niin ja no niin.. unohtukin jo :)
Kyseessähän olisi vaan loukkaantumisten määrän lasku, ei kokonaan pois ottaminen.

Kyseessähän olisi vaan loukkaantumisten määrän lasku, ei kokonaan pois ottaminen.

Sori jos ilmaisin mielipiteeni "vähän heikosti", mutta tarkoitin tuolla sitä että jos loukkaantumiset minimoidaan niin menisi tästä liigasta mun mielestä se "realistisuus".

No nykynen slaideri on mun mielestä hyvä ja asia pihvi, mun osalta. :)

Antakaa kaikki olla niinkuin on, ei näitä kesken kautta aleta muuttamaan. Katotaan sitten ens kaudella uudestaan.

Sori jos ilmaisin mielipiteeni "vähän heikosti", mutta tarkoitin tuolla sitä että jos loukkaantumiset minimoidaan niin menisi tästä liigasta mun mielestä se "realistisuus".

No nykynen slaideri on mun mielestä hyvä ja asia pihvi, mun osalta. :)
Täähän just on realistisuudesta kaukana ku 1/3 jengeist on top-6 pelaajist saikul puolet.

Hooneli linjoilla tänään melkeenpä koko päivän. Lauantaina saattaa olla etten pääse konsolin äärelle, mutta sunnuntaina taas pitäisi olla koko päivä aikaa pelata. Porsselle ja Wekinholle tiedoksi, jos löydettäisiin joku sopiva peliaika tässä viikonlopun aikana. :rolleyes:

Hooneli linjoilla tänään melkeenpä koko päivän. Lauantaina saattaa olla etten pääse konsolin äärelle, mutta sunnuntaina taas pitäisi olla koko päivä aikaa pelata. Porsselle ja Wekinholle tiedoksi, jos löydettäisiin joku sopiva peliaika tässä viikonlopun aikana. :rolleyes:

Carolina tänään askissa viimeistään 22->, mutta ehkä jo aikaisemminkin.

La sitten alkupäivästä aikaa hyvin ja sunnuntain alkupäivästä ja illalla.

Ylös Bottom