Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Dallasilla ois kyllikk1:n Canucksia vaille sykli paketissa. Koskas Canucks olisi pelivalmiudessa?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Taas mennään. 50/104 pelaamatta..

Osalla on vielä 0/8 pelattuna:confused:
Buffalo oli viikonloppuna ryyppäämässä jolloin pelien pelaaminen jäi tälle viikolle. Tän illan aikana pelattuna nyt 6/8 ja jäljellä ois enää Jamppe93 ja Enkmanni. Getzlaf kasvatti pistepörssin johtonsa tän illan aikana turvallisen tuntuiseen 18 pisteen johtoon.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Capsit tänään peleillä 1630---> vaikka 2200 saakka tai koska saan pelattua kolme viimeistä peliäni.
Vastassa olisi siis Kyllikk1, Hepo_pukki & VilbertoCarlos

Hepo_pukin kanssa oli jo aika sovittu? mutta vulibeertto ja kyllikk1 laittakaa vaan viestiä tai haastoa kun teille sopii.
Itse en pääse keskiviikkona lainkaan koneelle kun on pikkujoulut
:cool:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Menossa eloviin 15.30, että sopivia peliaikoja olisi siinä 18.30-20.30 ja n. 23.00-> jälkeen. Bostonin vastukset siis linjoille noihin aikoihin jos vain kerkiää, keskiviikkona sitten jäljelle jääneet.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Menossa eloviin 15.30, että sopivia peliaikoja olisi siinä 18.30-20.30 ja n. 23.00-> jälkeen. Bostonin vastukset siis linjoille noihin aikoihin jos vain kerkiää, keskiviikkona sitten jäljelle jääneet.
mä varaan heti tuon 18:30 ajan:)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Ranbe, en nyt vielä ainakaan pysty tulemaan, ehkä illemmalla kyllä. Oksennellut koko päivän ja viime yön, ei mikään pysy sisällä =/
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Stenis millo peli? Laitahan tänne jotain aikoja nii tartte päivystää koko päivää. Jos et tänään kerkiä niin huomenna klo 18.00 eteenpäin onnistuu.

Joko on NYR saanu uuden GM?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Tuun kohta, syön.

Niinno mä olen venannu herraa 36min... Olisit voinut ilmoittaa että et tulekkaan klo 18:30 paikalle

E: hepo_pukki sanoi tulevansa klo 1700 pelaamaan..eipä ole näkynyt :mad:
Eli menee sinuun ellei tänään kaveria näy :confused:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Rangersille on löytynyt alustavasti uusi GM, tiedotan heti tarkemmin kun lyödään homma 100% lukkoon.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Rangersin uusi GM on PSN: Jormasaurus. Jormis pyritään saamaan liigaan ASAP.

Muutenkin on halukkaita ollut jättämään liigaa kesken lagien yms. ongelmien takia.

Täytyy toivoa, että saadaan tämä kausi kunnialla loppuun.

Mikäli vähänkään kellään on intoa vetää ensi kautta, niin saa olla yhteydessä muhun, tai Miksaan. Näyttää vahvasti siltä, että tämä pesti jäi kauden mittaiseksi. Koitetaan nyt saada kausi kunnialla loppuun.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Stenis millo peli? Laitahan tänne jotain aikoja nii tartte päivystää koko päivää. Jos et tänään kerkiä niin huomenna klo 18.00 eteenpäin onnistuu.

Joko on NYR saanu uuden GM?
tänään 22.30 jälkeen tai sitten huomenna 20.30 jälkeen. Kyllikille samat ajat
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jees, morot vaan kaikille. Olen tavoitettavissa yleensä aikalailla koko illan. Tälläkin hetkellä valmiina pelaamaan, jos joku kolmikosta wekinho, MeriMax tai PetriP pääsevät pelaamaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Ranbe, en nyt vielä ainakaan pysty tulemaan, ehkä illemmalla kyllä. Oksennellut koko päivän ja viime yön, ei mikään pysy sisällä =/
Ok, sori en huomannut sinun viestiä eilen :eek:
Meidän peli menee valitettavasti simuun :( koska en pääse tänään koneelle lainkaan.

Pikaista paranemista :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Rangersin uusi GM on PSN: Jormasaurus. Jormis pyritään saamaan liigaan ASAP.

Muutenkin on halukkaita ollut jättämään liigaa kesken lagien yms. ongelmien takia.

Täytyy toivoa, että saadaan tämä kausi kunnialla loppuun.

Mikäli vähänkään kellään on intoa vetää ensi kautta, niin saa olla yhteydessä muhun, tai Miksaan. Näyttää vahvasti siltä, että tämä pesti jäi kauden mittaiseksi. Koitetaan nyt saada kausi kunnialla loppuun.

Jormis lisätty liigan etusivun pelaajistoon, tervetuloa :)
Selaritin jatko olisi kyllä elintärkeä tälle Eliittiliigalle, sen verran hienosti on
tonttia hoidettu :). Ymmärrän toki, että jos ei jaksa tätä luovuttamisten
määrää, onhan tämä ollut lähinnä farssia lähentelevä show :(.

ILMOITTAKAA MULLE PRIVALLA, JOS ETTE JATKA KAUDELLA 2. Määritän sitten tuon mukaan, että yritetäänkö edes tätä eliittiliigaa säilyttää. Tällä hetkellä todennäköisin vaihtoehto on se, että tämän liigan jäsenet jäävät vaille liigaa (ainakaan SC-liigan alaisuudessa). Haastajaliiga tullaan pelaamaan 100% varmuudella myös kaudella 2.

- Miksa

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Juu tänään on vapaa päivä ja perjantaina alkaa 2 viikon loma. Tosin mulla on ollut yhteys ongelmia 3 päivää jo, ja olen ilmoittanut asiasta myös Selaritille. Ajattelin vaan ilmoittaa täällä myös asiasta. Elikkäs netti tökkii roimasti, pelit katkeilee jatkuvasti ja tulee usein "odota hetki" ja kuva jäätyy vaikka vastustaja voi pelata normaalisti. Eilen toimis netti hetken ja sain yrjoo vs pelattua 2 pelii. Syklissä viel 4 pelaamatta ja toivottavasti alkais yhteys toimimaan jottei kaikki 4 menis simuun. Sonerallakaan ei osattu antaa vastausta miks netti tökkii näin pahasti.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Temetor, Sluibailija ja ankka, koska sopisi pelit? Boston linjoilla tuossa 13.45 eteenpäin. 20.30 alkaa ehl, että sitä ennen pelit mielellään. :)
 
Ylös Bottom