Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Vielä olis 3 peliä Calgaryllä jäljellä tässä syklissä! Tämän ja ensi jakson vastustajille tiedoksi, että olen poissa 20.-24.10, joten lauantaina on viimeinen päivä, kun voin tämän jakson pelit pelata, ja seuraavassa syklissä perjantaista eteenpäin taas linjoilla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Olisiko Buffalosta tänään peleille?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Phoenix
2. New Jersey
3. Vancouver
4. Washington
5. Boston
6. Los Angeles
7. Tampa Bay
8. Ottawa
9. Florida
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Columbus eilisten itkupotkuraivarien jälkeen sai sen verran koottua itseään että onnistui kampeamaan Edmontonista 4-3voiton vaikka jäähyllä istuttiin oikein urakalla. Seuraavaan sykliin luvassa jälleen kokoonpano muutosta. Heikko sykli sai sentään makeamman lopun.

1. Phoenix
2. New Jersey
3. Vancouver
4. Washington
5. Boston
6. Los Angeles
7. Tampa Bay
8. Ottawa
9. Florida
10. Columbus
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Oisko Buffalosta yleensäkkää vastaamaa millo sille kävis peli?

Sama ongelma. Eilen piti ysin jälkeen pelata toinen peli muttei näkynyt. Itsellä tänään ehkä viimenen mahdollisuus pelata matsi pois.. Toinen mahdollisuus on sitte ehkä deadlinen kynnyksellä ensi keskiviikkona illasta(?!), joka ei kyllä ole yhtään varma homma.

E. Lyhyesti sanottuna siis poissa PE-KE ja ke illasta ehkä viimenen mahollisuus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Phoenix
2. New Jersey
3. Vancouver
4. Washington
5. Boston
6. Los Angeles
7. Tampa Bay
8. Ottawa
9. Florida
10. Columbus
11.Minnesota

Hyvä sykli muistaakseni vain 2 tappiota ja nekin tuli molemmat Winnipegille ja olis ollu ihan voitettavissa nekin matsit. Viimesessä matsissa kaatui Mynden Montreal 4-2 ja Parise-Koivu-Heatley tehtaili taas vissiin kaikki 4 maalia :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Phoenix
2. New Jersey
3. Vancouver
4. Washington
5. Boston
6. Los Angeles
7. Tampa Bay
8. Ottawa
9. Florida
10. Columbus
11. Minnessota
12. New York Islanders


New Islandershan on jo lähtenyt jonkunlaiseen lentoon vaikka muutama henkisesti raskas tappio on tullukin koettua. Kahden syklin jälkeen tilastot Islandersilla olivat tyyliin 2-6-3 ja nyt, pari sykliä myöhemmin tilastoissa näkyy lukemat 11-9-4. Playoff paikka lähestyy hetki hetkeltä ja tästähän on hyvä jatkaa! :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

koska pertsa69 ehtis pelaa pelin pois? Huomenna mulle käy lähes mikä aika vaa kunhan etukätee sovitaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Chicago askissa jos Samson Jets sattuis pääsemään vielä linjoille :o??

Huomispäivälle sovittu peliajat alustavasti liukun ja Mifonin kanssa :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

koska pertsa69 ehtis pelaa pelin pois? Huomenna mulle käy lähes mikä aika vaa kunhan etukätee sovitaa.


Perjantaina klo 19.30-20.00, Lauantaina aamupäivästä tai yksityisviestein erikseen sovittuna ajankohtana. En päivystä koko päivää pleikan ääressä.
Su aamupäivästä ja klo 21-22.30, Ma 21-22.30, Ti 21-22.30.
Omat peliaikani näkee täältä->Pertin pelituokio

Edit: Lisätään vielä että VL A.Ponikarovsky 80 etsii parempaa tiimiä, ei ole oikein kemiat natsanneet omassa joukkueessa hänen kanssaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Sama ongelma. Eilen piti ysin jälkeen pelata toinen peli muttei näkynyt. Itsellä tänään ehkä viimenen mahdollisuus pelata matsi pois.. Toinen mahdollisuus on sitte ehkä deadlinen kynnyksellä ensi keskiviikkona illasta(?!), joka ei kyllä ole yhtään varma homma.

E. Lyhyesti sanottuna siis poissa PE-KE ja ke illasta ehkä viimenen mahollisuus.

Tänään vielä jos ennen 15.00 Buffalo pääsisi peleille niin ois bueno!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Perjantaina klo 19.30-20.00, Lauantaina aamupäivästä tai yksityisviestein erikseen sovittuna ajankohtana. En päivystä koko päivää pleikan ääressä.
Su aamupäivästä ja klo 21-22.30, Ma 21-22.30, Ti 21-22.30.
Omat peliaikani näkee täältä->Pertin pelituokio

Edit: Lisätään vielä että VL A.Ponikarovsky 80 etsii parempaa tiimiä, ei ole oikein kemiat natsanneet omassa joukkueessa hänen kanssaan.
Ok, tänää sit 19.30 alkaen
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Chicago askissa valmiina tästä hetkestä eteenpäin tuonne n. klo 15 saakka.

Peliajat sovittuna:

vs liuku klo 14
vs Mifoni 14.30-15

Samsonaitin kanssa taitaa mennä ensi viikon puolelle matsi.

Toivottavasti saataisiin kuitenkin nuo kaksi matsia nyt alta pois :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Buffalon GM vastaa esitettyyn kritiikkiin:

Nyt jätkät otetaas vähän iisimmin, deadline on vasta 5 päivän päästä. Jos haluatte sopia matsiaikoja, LAITTAKAA PRIVAA. Mulla on töitä, koulua, harrastuksia ja sosiaalista elämää, mikä tarkoittaa sitä, että EN OLE PÄIVYSTÄMÄSSÄ TÄSSÄ KETJUSSA JATKUVASTI.

Pahoittelut Yakoleville, etten tullut pelaamaan toista matsia, tuli yllättäviä käänteitä, joita en täällä julkisesti ala puimaan. Siltikin, homma ei pelaa myöskään niin, että todetaan ykskaks "mä oon poissa seuraavat 5 päivää ja sun pitää pelata ku mulle sopii". Mullahan ei sun poissaolosta ole ollut mitään tietoa, ja nyt sattui olemaan viikko ihan täynnä sekä tentti vielä päälle tänään, joten fokus vähän muissa asioissa ja nyt ei vaan kerennyt. Yksi matsi me kuitenkin saatiin pelattua pois ja eiköhän toinenkin ehditä, viimeistään sitten ke-iltana.

Eepi nyt ei ole mulle edes privaa laittanut, eikä eilen alkuillasta ollut pleikallakaan, joten turha alkaa kiehumaan. Jos oot tässä ketjussa kysynyt, niin sama kuin aiemmin: en lue tätä koko ajan. En edes joka ilta.


Tiivistys:

- Tänään pääsen peleille noin klo 14:45-16 välillä. Myös sunnuntaina satunnaisesti. Alkuviikosta iltaisin melko hyvin, tästä täsmennystä privana myöhemmin.

- Pleikalla en vastaa salamana, koska vituttaa räveltää PSN-valikossa, jos on matsi kesken. Lisäksi pidän ilmoitukset pois päältä, koska riepoo jatkuva laatikko yläkulmassa. Ja ei, tätä en vaihda päälle erikseen joka kerta, kun starttaan änärin. Laatikko näkyy nimittäin silloinkin. Tsekkaan toki pelaillessani ja varsinkin änäriä pelatessa jatkuvasti uusien viestien perään. Joskus myös avokki on kirjautunut pleikalla mun tunnuksilla, jolloin en luonnollisesti ole vastaamassa.

- Kun syklissä on deadline, oletan voivani pelata myös sen mukaan, enkä siis pyri pelaamaan kaikkia matseja pois heti kahden ekan päivän aikana. Ei vaan ole aikaa. Pahoittelen, jos aktiivisimmat joutuvat odottamaan.

- Ja vielä kerran, vaikka pyrin päivittäin tsekkaamaan, EN EHDI LUKEA KETJUA MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ, sovitaan matsit PRIVANA, jookosta joo.


Mun peleistä on tasan yksi simuloitu viimeisen 3 vuoden aikana, sekin itsestäni riippumattomista syistä - jos tässä nyt on yksi sykli (tai siis pari päivää siitä) mennyt vähemmän aktiivisesti, niin tuntuu tämä julkinen lynkkaus hieman ylimitoitetulta.

Kiitos ja anteeksi. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Pahoittelut Yakoleville, etten tullut pelaamaan toista matsia, tuli yllättäviä käänteitä, joita en täällä julkisesti ala puimaan. Siltikin, homma ei pelaa myöskään niin, että todetaan ykskaks "mä oon poissa seuraavat 5 päivää ja sun pitää pelata ku mulle sopii". Mullahan ei sun poissaolosta ole ollut mitään tietoa, ja nyt sattui olemaan viikko ihan täynnä sekä tentti vielä päälle tänään, joten fokus vähän muissa asioissa ja nyt ei vaan kerennyt. Yksi matsi me kuitenkin saatiin pelattua pois ja eiköhän toinenkin ehditä, viimeistään sitten ke-iltana.

Joo eipä se mitään. En mielestäny ole mitenkään muuten kritiikkiä juuri antanut kun tästä kun sanoit että tuut pelaamaan ja ei sitten näkynyt.

Eihän se homma pelaakkaan niin vaan kun itsekkin sanoit että sulla on kiireitä ollut niin en itsekkään mm. tiennyt kyseisestä reissusta kun vasta alkuviikosta ja sen pituudesta vielä hieman myöhemmin. Eli kun itsellä nuo ainoat ajat enää jäljellä niin ei ole oikeen muuta ehdottaa kun pelata sillon tai menee simuun.

Jos tuossa 14.45 olet tulossa linjoille niin ehkä ehdin matsin vääntämään mutta jos en niin toivon mukaan olen keskiviikkona ihmisten aikoihin takas jottei ei menisi simuun.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Jos haluatte sopia matsiaikoja, LAITTAKAA PRIVAA. Mulla on töitä, koulua, harrastuksia ja sosiaalista elämää, mikä tarkoittaa sitä, että EN OLE PÄIVYSTÄMÄSSÄ TÄSSÄ KETJUSSA JATKUVASTI.

Itse kannatan tätä taktiikkaa, turha tätä ketjua tykittää täyteen turhia viestejä mm. "Olen nyt pleikkarilla", "ok", "Tulen kohta" ym ym.

Jokainen varmasti voi käydä katsomassa joukkueen "Profiilista" milloin pelaajalle yleensä peliaika sattuu kohdilleen. Jos tuntuu vaikealta, suosittelen käyttämään privaviestiä tai PSN-Viestiä. Harmittavasti jengi ei tuota PSN chattiäkään käytä, joten matsien välissä on vaikea ruveta viestiinkään vastaamaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Buffalon GM vastaa esitettyyn kritiikkiin:

Nyt jätkät otetaas vähän iisimmin, deadline on vasta 5 päivän päästä. Jos haluatte sopia matsiaikoja, LAITTAKAA PRIVAA. Mulla on töitä, koulua, harrastuksia ja sosiaalista elämää, mikä tarkoittaa sitä, että EN OLE PÄIVYSTÄMÄSSÄ TÄSSÄ KETJUSSA JATKUVASTI.
Kiitos ja anteeksi. :)

Emmää sitä millää pahalla tarkottanu. Sorry olin koko aika siinä uskossa että olin sulle YV:eetä jo laittanu mut ettet oo vastannu, pahoittelut jos meinasit että henkilökohtasuuksiin menin.. Ja juu on deadlinet 5päivä päästä enkä ois toki kyselly sen enempää jos tienny että sulla kiireinen viikko.. Mutta laitan privalla nyt uudestaan/ekan kerran sulle kyselyitä! Nouu paniikki!
 
Ylös Bottom