Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse kannatan tätä taktiikkaa, turha tätä ketjua tykittää täyteen turhia viestejä mm. "Olen nyt pleikkarilla", "ok", "Tulen kohta" ym ym.
Jokainen varmasti voi käydä katsomassa joukkueen "Profiilista" milloin pelaajalle yleensä peliaika sattuu kohdilleen. Jos tuntuu vaikealta, suosittelen käyttämään privaviestiä tai PSN-Viestiä. Harmittavasti jengi ei tuota PSN chattiäkään käytä, joten matsien välissä on vaikea ruveta viestiinkään vastaamaan.
Että sellasta. Kaks rökäletappiota Torontolle, ihan myrkkyä nuo nopeat hyökit mun tervapohkeille. Tästä sisuuntuneena syklin 2 vikaa peliä voittoisana. Ensi sykliin tulossa kovaa vahvistusta, joka mun tuurillani tod näk loukkaantuu heti ekassa pelissä
SYKLIN TILANNE:
Pelaamattomia otteluita näyttäisi olevan tällä hetkellä 3:
jamsku - mir02k1 (SJS-EDM) (Milloin pelataan??)
mir02k1 - Pyssyh (EDM-CGY) (Menee simuun , koska Pyssyh ulkomailla ja palaa vasta PE)
Saunavision - sammug_84 (CAR-DET) (Pelataan komissaarin tietojen mukaan TI-iltana)
Todennäköisesti en pääse ja jos pääsn niin menee tuonne puolenyön tietämille. Hyväksy se ystäväpyyntö niin se helpottaisi tuota linjoilla olon seuraamista.Jamsku. Pääsisitkö mahollisesti huomenna iltasella? Pelaan myös EASHL, joten en välillä ole kerenny vastailemaan.
Todennäköisesti en pääse ja jos pääsn niin menee tuonne puolenyön tietämille. Hyväksy se ystäväpyyntö niin se helpottaisi tuota linjoilla olon seuraamista.
En pääse kun lähden tuossa yhdentoista jälkeen kotonta ja palaan joskus myöhäis illassa.Pääsetkös 14 jälkeen? Tänään pääsen pelaan 14-17 ja 21-23.
Todennäköisesti en pääse ja jos pääsn niin menee tuonne puolenyön tietämille. Hyväksy se ystäväpyyntö niin se helpottaisi tuota linjoilla olon seuraamista.
Pääsetkös 14 jälkeen? Tänään pääsen pelaan 14-17 ja 21-23.
En pääse kun lähden tuossa yhdentoista jälkeen kotonta ja palaan joskus myöhäis illassa.