Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Washingtonilla tässä syklissä FLA, BOS, 2xPHI. Tänään käy oikeastaan mihin aikaan vain. Huomenna ja ke 17->. Ilmoitelkaapa milloin pelataan.

mulle käy vaikka heti....koskas pertsann rangers pääsee kaukaloon leikkimään??

Viimeksi muokannut moderaattori:

Löytyiskö Columbukselle peliseuraa tänään.. Nyt pääsisin linjoille parin tunnin ajan sekä illalla ehkä 23-24 välillä.. Vastassa olis florida ja joku toinen jota just ny en muista

Winnipeg tänään linjoilla viimmeistää klo 20.00 Vastassa olis vielä Nashville ja phoenix Koskas pääsisitte peleille ? :)

En oo kuudelta kotona. Tänää onnistuis viä 23-24 aikaan jos sillon pystyisit oleen linjoilla.

Menee sitten huomiselle, en usko että oon tohon aikaan enää hereillä ku on tota univelkaa vkl jäljiltä. Huomenna on 17.00 --> aina iltaan asti mahollisuus.

Tänään kuitenkin Florida kuudelta mestoilla, pääsiskö joku vihulainen jossain vaiheessa?

Calgary linjoilla tänään noin klo 19.00 vastassa olis: MIN,LA,EDM Ja OTT

Edmontton ei pääse tänään todennäköisesti paikalle. Huomenna sitten n.17 -->

Dallas linjolla alkaen nyt klo 19:30 asti, jos Buffalo tai Tampa haluaa pelata tänään.

juhtuom

Jiii machine eli cgy pelataan seiskan tienoilla peli pois, ottawa huuteloo.. On muuten positiivista edes se, kun on neljä saigonilla niin ei tule lisää pelaajia sinne, vaikka loukkaantuu. Yarbbaa vastaan vaihteeks Michalek jäi jään pintaan, eihän herra ole levänny vasta ku 50pelii kaudesta. Kolme parasta sentteriä saigonilla: Stamkos, Lomabardi, Turris... No onhan mulla Zibanejad ykköskentän sentterinä...
Loukit vieneet terää kyl peleistä ja poffeihin pääsy alkaa näyttää epätodennäköiseltä, mikä hieman latistaa fiilistä mutta kiusataan ny ku jaksetaan.
Sammugin detroit ja Vehka ois Jiin lisäks. Ainakaan huomenna ei vehka mulle peli käy ja tuskin ke. Pistä se ralli tauolle 20min jossain vaihees ni pelataan, klo.01 olen peleillä.

Carolinan miehistöllä reissu länsirannikolle.

Mihin aikaan LA, ANA, SJ kävis?

Ite oon linjoilla ma, ti & to-iltoina.

Washingtonilla tässä syklissä FLA, BOS, 2xPHI. Tänään käy oikeastaan mihin aikaan vain. Huomenna ja ke 17->. Ilmoitelkaapa milloin pelataan.

Boston roikkuu tänään linjoilla ainakin 21 asti. Huomenna ja ke linjoille joskus klo 20 aikoihin.

On muuten positiivista edes se, kun on neljä saigonilla niin ei tule lisää pelaajia sinne, vaikka loukkaantuu.
Sammugin detroit ja Vehka ois Jiin lisäks. Ainakaan huomenna ei vehka mulle peli käy ja tuskin ke.

Minäkin luulin, että niitä ei olisi lisää tullut, mutta kyllä mulla oli tuossa pari tikkiä sitten 5 pelaajaa lasaretissa, joten koputteleppa sitä puuta! Detroit ei taida tänään linjoille päästä. Huomenna varmastikkin päästään aloittamaan, myös ke ja to mahollisuus vääntää. Kolmen pelin sykli, joista kaksi erittäin tärkeitä oman divarin Ottawaa ja Montrealia vastaan. Viime Montreal pelissä tuli loukkaantumisia ja tuohon vastustajan fyysiseen peliin pitäisi jotain keksiä, ehkä jotain täsmä kenttämuutoksia kenties. Nashvillesta hankittu katujyrä Gaustad saanee tuossa pelissä paljon peliaikaa. New Jersey peliin annetaan myös vastuuta vähemmän peliaikaa saaneille pelaajille. Kauden tilastot 1-1-1 Ottawaa vastaan antaa odottaa tiukkaa vääntöä.

Bluesilla olisi, Phoenix, Tampa Bay ja Anaheim. Milloinka kävisi pelit? Itsellä nyt aikaa johonkin ysiin, huomenna, keskiviikkona ja torstaina jostain kuudesta eteenpäin.

DET, PIT, LA, ANA, koska kävis peli? Oon saatavilla huomenna ti koko päivän,ke ja to viimeistäön klo.21 alkaen. Ehdottakaa peliaikoja...

Minäkin luulin, että niitä ei olisi lisää tullut, mutta kyllä mulla oli tuossa pari tikkiä sitten 5 pelaajaa lasaretissa, joten koputteleppa sitä puuta! Detroit ei taida tänään linjoille päästä. Huomenna varmastikkin päästään aloittamaan, myös ke ja to mahollisuus vääntää. Kolmen pelin sykli, joista kaksi erittäin tärkeitä oman divarin Ottawaa ja Montrealia vastaan. Viime Montreal pelissä tuli loukkaantumisia ja tuohon vastustajan fyysiseen peliin pitäisi jotain keksiä, ehkä jotain täsmä kenttämuutoksia kenties. Nashvillesta hankittu katujyrä Gaustad saanee tuossa pelissä paljon peliaikaa. New Jersey peliin annetaan myös vastuuta vähemmän peliaikaa saaneille pelaajille. Kauden tilastot 1-1-1 Ottawaa vastaan antaa odottaa tiukkaa vääntöä.

No nyt on peräkkäisis peleis menny michalek,st.louis -kumpikaan ei kuitenkaan loukkiin.. oisko sul ollu joku silleen et olis voinu laittaa kokoonpanoon? eli + merkil siel saikkulistas..

Ylös Bottom