Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)
Kokeilin nyt tätä, ja se tosiaan näyttäisi onnistuvan. Eli säädin nyt loukkaantumiset asetukselle 1 (pelityyli on viimeisin tallennus) --> katsotaan onko sillä mitään vaikutusta niihin tulevan syklin aikana . Olishan tuo tosi jees, jos noita ukkoja ei olisi niin herkästi lasaretissa ja vielä noin pirun pitkään...
- Komissaari
Juu tai sitten ei onnistunut

. Alettiin Jorman kanssa pelaamaan, ja kas kun säädöt oli jotain ihan ihmeellistä

Ukot kirmas ku rasvatut salamat ja peli oli ihan karmeeta arcadepaskaa

.... --> no keskeytettiin ottelu, ja vaihdoin asetuksen takasin hardcorelle. Eli katsotaas tuota sliderisäätöä sitten ens syklissä uudelleen, kun olen eka tarkemmin testaillut tuota asiaa

.
Sit EA tilttas meidän pelin tokalla yrittämällä, tokassa erässä ja jouduttiin pelaamaan tilanne samaksi uudelleen (0-2) jne. Jormaa lohduttaa varmasti tappiosta huolimatta se tosiasia, että Stamkos olis loukkaantunut ekassa matsissa
Saako noista tehä kauppaa Marleyn kanssa?
Ei valitettavasti voi käydä, koska silloinhan Marley hyötyy tuosta sääntörikkomuksesta.
No voihan muna. Tietty tässä on se mahdollisuus, että lopetan pelaajien sopimuksen. Tulee sit vissiin jotain purkusakkoa tai jotain. Oiskohan ne sitten taas muidenkin tavoiteltavissa?
Harmi, etten huomannut tuota rekrykieltoa ekaan sykliin, sitä kun ei vaan ole aikaa lukea tätä ketjua ja jokaista viestiä. Säännöissäkään kun ei ollut muuta kuin
Pelaajakaupat: kyllä (vapaat pelaajat myöskin käytössä, palkkaehdotusta saa korottaa mutta sopimuksen pituutta ei EIKÄ 1 suuntainen / 2 suuntainen kohtaa!!! Max. 3 vapaata pelaajaa voi rekrytä joukkueeseen!)
Pläääh.
Joo, otan omaan piikkiini osan tuosta virheestä, koska en ole tuota asiaa sääntöihin päivittänyt, joskin täällä ketjussa tuosta selkeästi infosin. Tuolle ei nyt enää mitään voi.... paska juttu mutta ei tässä hirveästi muulla tavalla voi toimia. Ja yhtä lailla nuo ukot on poissa saatavilta muiltakin pelaajilta. Minun tietääkseni sopimuksia ei voi purkaa, mutta korjatkaa jos olen väärässä.
Yritettiin Tampan kanssa saada moneen otteeseen äsken peliä aikaiseksi mutta ei päästy millään pelaamaan..en tiiä mistä johtuu..normaali online-pelit ainaki mulla toimi kyllä. Tietääkö kukaan guru mistä moiset yhteysongelmat vois johtua?
Bootatkaa pleget ja koettakaa sit uudelleen

, toimii kohtuu usein. Muuta en näin äkkiä osaa sanoa...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chicago kävi hakemassa kaksi vierasvoittoa syklin alkuun

. Jorman Tampa kaatui 3-1 ja Saunavisionin Carolina 4-2. Onneakin oli kosolti matkassa tuossa jälkimmäisessä matsissa, mutta Hurriganesin uusin hankinta Reimer auttoi mukavasti vierasjoukkuetta, ja huhu kertoi Carolinan GM:n nautiskelleen hieman jäykempää hartsporttia ennen matsia

. Kiitokset molemmille vastustajille viihdyttävistä peleistä