Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

On muuten tosi komea tuo X-merkki tuossa sarjataulukossa :) Kunhan ei vaan tule Sharks vastaan ekalla kierroksella.

Milloinka otetaan peikko tuplat pois? Huomenna viiden jälkeen valmis ellei jotain kummallisuuksia satu.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Varamiehiä on kyllä tiedossa, mutta en oikein näe järkeä siinä, että kun on alle 10 matsia kautta jäljellä niin alettas enää vaihtamaan (onko sitten kenelläkään motivaatiota tälläiseen...)

En tiedä onko Uistin pääsemässä pleijareihin, mutta toivon hartaasti etten itse jouda kohtaamaan häntä :D
Oli eilinen peli todellakin melkoista diashowta, kerkesi suunnilleen viestin kirjoittaa aloituksen aikana. Mokkulamatsit lienee paras pelata päivisin, jolloin dataliikenne ei ole niin runsasta.
Luulen että motivaatiota seuraavalle kaudelle pyrkivällä varamiehellä löytyy, näin varmistanee pelipaikan sinne siis.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

En tiedä onko Uistin pääsemässä pleijareihin, mutta toivon hartaasti etten itse jouda kohtaamaan häntä :D
Oli eilinen peli todellakin melkoista diashowta, kerkesi suunnilleen viestin kirjoittaa aloituksen aikana. Mokkulamatsit lienee paras pelata päivisin, jolloin dataliikenne ei ole niin runsasta.
Turhaan pelkäät, ei oo pleijaripaikkaa tulossa:D Päivälläkö tuo tosiaan toimis parhaiten? Itse olen tehnyt havainnon että illalla toimis parhaiten.. Ei tosin oo nyt muutamaan päivään toiminut edes illalla niinku joskus ruukaa toimia.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Päivälläkö tuo tosiaan toimis parhaiten? Itse olen tehnyt havainnon että illalla toimis parhaiten.. Ei tosin oo nyt muutamaan päivään toiminut edes illalla niinku joskus ruukaa toimia.


En ole koskaan mokkulata omistanut, mutta kaveri joskus mainitsi että tuohon "prime timeen" ajoittuu se kovin pätkiminen.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Jos COLORADO, DALLAS tai WASHINGTON ovat tulossa tänään johonkin aikaan linjoille, niin ilmoitelkaa täällä aikoja, niin saataisiin pelit pois roikkumasta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

no joo oon kans pari kertaa hävinny nyt edmontonille juuri ton lagin takia mikä on ihan JÄÄTÄVÄÄ eli todella toivon ettei viimesissä matseissa kohdata koska hyvällä tuurilla mun pleijari paikka valuu ohi suun.:rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Winnipeg linjoilla tänään klo 20 eteenpäin jamsku vielä vastassa koskas pelataan ? :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Varamiehiä on kyllä tiedossa, mutta en oikein näe järkeä siinä, että kun on alle 10 matsia kautta jäljellä niin alettas enää vaihtamaan (onko sitten kenelläkään motivaatiota tälläiseen...). Ikävä tilanne kyllä, ettei yhteydet wörki ja toki jos et tuota saa korjattua, niin järkevää (joskin TODELLA valitettavaa :() on jättää seuraava sesonki sikseen. Toivottavasti saat hommat toimimaan, olis sääli menettää asiallinen pelaaja liigaringistä...

- Komissaari
Totta tuokin että alle 10 peliä jäljellä.. Eli koitetaas nyt viedä loppuun tää, sillon tällön toimii ihan hyvin niin toivotaan että niitä pelejä nyt tulis paljon. Yritän tulla tänään kello 19.30 eteenpäin paikalle.


Edit: aikaa muutettu, tuli tärkeää menoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Minnesota
2. Carolina
3. Florida
4. Columbus
5. Los Angeles
6. Vancouver
7. Chicago
8. Colorado

Playoff juna puksuttaa vielä, mutta mennään jo pelkällä jälkihöyryllä. Tiukkaa tulee viimeset syklit oleen..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Minnesota
2. Carolina
3. Florida
4. Columbus
5. Los Angeles
6. Vancouver
7. Chicago
8. Colorado
9. Toronto

Neljän pelin tappioputkea seurasi kolmen pelin voittoputki jonka jälkeen taas pari peliä selkään. Harmaita hiuksia on alkanut yllättäen tulemaan näin loppusuoralla kautta että ei oikein naurata kun peli yskii aivan uskomattomasti mitä vertaa koko kauteen muuten mikä on mennyt todella tasasella suorittamisella. Ehkä se karma sitten antaa nyt takaisin niistä monesta niukasta maalinvoitosta mitä pitkin kautta on tullut.

Viis peliä vielä ja kuuden pinnan päässä taitaa olla playoff spotti. Niin lähellä mutta silti niin kaukanakin! 3 sija vielä realistinen mutta vaadittaisiin voittoja, kovaa munkkia ja pelin kuntoon saamista. Myös 10 sija on vielä mahdollisuus :) Viimeisessä vielä oli Florida ja Ottawa vastassa omasta divisioonasta ainakin..

Onnea viimeiseen rykäsyyn!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Dallasille vielä Phillyä vastaan peli tässä syklissä. Luulin että sykli vaihtuu vasta torstaina. Eli oon hiemab myöhässä liikkellä, koska huomisiltana en ehdi pelaamaan. Eli tänään tarttisi saada peli alta pois tai menee simuloinniksi.käyn tasatunnein tarkistamassa inboxista ja onlinesta onko philly saapunut linjoille klo 24:00 asti tänään.

juhtuom, persraiskatun Dallasin gm
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Dallasille vielä Phillyä vastaan peli tässä syklissä. Luulin että sykli vaihtuu vasta torstaina. Eli oon hiemab myöhässä liikkellä, koska huomisiltana en ehdi pelaamaan. Eli tänään tarttisi saada peli alta pois tai menee simuloinniksi.käyn tasatunnein tarkistamassa inboxista ja onlinesta onko philly saapunut linjoille klo 24:00 asti tänään.

juhtuom, persraiskatun Dallasin gm

Syklin deadline on TO 19.12 myöhäisilta :). Etusivun aikataulusta ollaan aika tarkalleen syklin verran edellä (nyt siis sykli #13 menossa, pahoittelut hämäävästä tiedosta :/). Tuleva sykli on siis runkosarjan viimeinen kaikille! Ilmoitan deadlinen syklille 14 viimeistään syklin vaihdon yhteydessä, mutta tuonne vuoden vaihteen tietämille se menee, että ehtii jokainen rauhassa viettää joulun pyhät.

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Minnesota
2. Carolina
3. Florida
4. Columbus
5. Los Angeles
6. Vancouver
7. Chicago
8. Colorado
9. Toronto
10. Phoenix
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Minnesota
2. Carolina
3. Florida
4. Columbus
5. Los Angeles
6. Vancouver
7. Chicago
8. Colorado
9. Toronto
10. Phoenix
11. Detroit

Mielenkiintoinen viimeinen tikki edessä kun villejä kortteja ja kotietuja jaossa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Millonka Mifoni ja jamsku pelaillaan? Itselle kävisi huomenna illalla 18.30-> sovittaessa mihin aikaan tahansa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Minnesota
2. Carolina
3. Florida
4. Columbus
5. Los Angeles
6. Vancouver
7. Chicago
8. Colorado
9. Toronto
10. Phoenix
11. Detroit
12. Dallas

kohtuullinen sykli Dallasilta
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Minnesota
2. Carolina
3. Florida
4. Columbus
5. Los Angeles
6. Vancouver
7. Chicago
8. Colorado
9. Toronto
10. Phoenix
11. Detroit
12. Dallas
13.New Jersey
 
Ylös Bottom