Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tuu tade takas.

Toronto olis klo 22 asti paikalla. Vastassa Caps (Tade), Rangers (pajander) ja Hurricanes x2 (tjuju).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa
5.Montreal
6. Fiinix

Voiko näitä pelaajia jotenkin pika parantaa kun sattui tuo ykkössentteri tippumaan?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tänää on muuta ohjelmaa loppuillaks mut huomen n. kolmesta eteenpäin on loppuilta aikaa pelaa millon ehdit sopimuksen mukaa.
En osaa vielä sanoa, mutta illasta yritän olla peleillä siinä klo 17 mutta varmaksi en voi luvata!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

FLORIDA seuraavaksi peleillä huomenna aamulla...Pistäkää nyt jotain aikoja koska sopii pelata!!!!!
:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Onko EDM tai L.A tulossa tänään pelaamaan? Calgaryn kanssa menee varmaan huomiseen, jos ei tänään sovi kuin myöhäiseen aikaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa
5.Montreal
6. Fiinix
7. Boston
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Onko EDM tai L.A tulossa tänään pelaamaan? Calgaryn kanssa menee varmaan huomiseen, jos ei tänään sovi kuin myöhäiseen aikaan.
LA Kings on valmiina pelailemaan tänään. Luultavasti olen saatavilla 13:00-23:00. Parempi olis jos aikaisin sais pelattua pelit pois :)
Tänään koko illan pelaamassa jos Enkmanni pääsis pelaileen..
Valmiudessa ollaan :)

Ainiin piti sanoa yksi juttu kaikille. Jos olet liigassa ja laitat ystäväpyyntöä niin laittakaa siihen viestiin "GMC". Mä en tykkää lisäillä tuiki tuntemattomia turhaan, koska sit on kohta kaverilista täynnä :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Merimax ja kingitiikeri jäljellä. Ilmotelkaa millon teille sopii?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Edmonton peleillä tänään tuonne klo 17 asti, sitten puolen yön maissa uudestaa

Huomisesta en vielä uskalla luvata
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Edmonton peleillä tänään tuonne klo 17 asti, sitten puolen yön maissa uudestaa

Huomisesta en vielä uskalla luvata

Aiotko pelata? Oon tossa 45min ajan lähettänyt viestejä ja haasteita ilman mitään reagointia. Odotan vielä hetken, sitten saa riittää...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

En osaa vielä sanoa, mutta illasta yritän olla peleillä siinä klo 17 mutta varmaksi en voi luvata!

Pistä täällä privaattiviestiä ku pääset linjoille koska ite tuskin sillon oon sillon konsolin ääressä eikä oikee tuu muuten mitää enää pelailtua ku tätä liigaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tosiaan eilen piti tulla peleille mut olin nukahtanu illalla ja heräsin sohvalta yöllä kolmen aikaan... Pahoittelut siitä... Tänää pelit onnistuu. Ehdottakaa aikoja ( Rangers)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tosiaan eilen piti tulla peleille mut olin nukahtanu illalla ja heräsin sohvalta yöllä kolmen aikaan... Pahoittelut siitä... Tänää pelit onnistuu. Ehdottakaa aikoja ( Rangers)

Jees no sitä sattuu. Tuli varmaan tarpeeseen :D . Voisin yrittää tänään peleille, mutta illempaan menee. Ehkä 21:00 aikoihin?

Tjuju vois ilmoitella koska sopis tupla, eilen yritin pleikalta huudella...
 
Ylös Bottom