Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tampa on pelivalmiudessa vielä hetken ja sitten taas siinä klo 23 aikoihin!

Vastassa siis :

Furiell / Philly
Aawee / Calgary
Botti / Capitals
Kingitiikeri / Edmonton.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Komizzaaar tiedottaa!

Carolina ja Washington saivat uudet GeeÄmmät illan rekryissä ! Carolinan uusi GM on Tjujunelja ( PSN : Tjujunelja ) ja Capitalsin vetovastuun ottaa Tade ( PSN Tade--) , tervetuloa molemmille! Urakkaa riittää molemmille heti tässä syklissä ja aikaa ei ole liikaa, mutta eiköhän se tästä.

 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo elikkä hyppäsin Carolinan saappaisiin.
Tiettyjä aikatauluja ei ole, joten pelejä voi sopia ps3 priva viesteillä.

Näköjään jotain Suomi joukkuetta yritetty pystyttää täällä :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Viel olis jäljellä täs syklis

Edmontton (kingitiikeri23) muutamana päivänä huudellu psn ei vastausta!
Chicago (J_t_s_81)
Detroit (nautaelain)

koskas pelataan ?:D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Allekirjoittanut astui pääkaupungin joukkueen eli Capitalsin pelaaja-manageriksi, urakkaa riittää ja ensimmäinen ottelukin tappioksi.

Tästä on hyvä nousta, paikalla pyrin olemaan päivittäin. Kellonaikoja vaikea ennustaa... Esim huomenna ei pitäisi olla mtn erikoista joten illasta aikaskin pääsee pelamaan varmasti!

Seuraavat ottelut pitäisi pelata poies: Buffalo, Ottawa, Carolina, Minnesota & Toronto, illasta voin vaikka kaikki pelata mikäli olette paikalla.

Kaikki pelaajat ovat "myyntilistalla" eli jos tulee HYVÄ vaihtotarjous, niin sanon että pakkaa kimpsunsa :)

Nyt alkuun ainaskin ykkösmaalivahti hakusessa...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

FLORIDALLA vielä NEW JERSEY & BUFFALO koska pelataan pelit pois?
Itse olen taas tänään peleillä siinä klo 20:30-23:00...pistäkää viestiä niin sovitaan peliaika, kiitos :rolleyes:

Koska tämän syklin DL olikaan?
Katsoin eilen että LA Kingsillä on vielä KAIKKI pelit pelaamatta:confused: Ei näin!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

FLORIDALLA vielä NEW JERSEY & BUFFALO koska pelataan pelit pois?
Itse olen taas tänään peleillä siinä klo 20:30-23:00...pistäkää viestiä niin sovitaan peliaika, kiitos :rolleyes:

Koska tämän syklin DL olikaan?
Katsoin eilen että LA Kingsillä on vielä KAIKKI pelit pelaamatta:confused: Ei näin!

Noh tätä sykliä täytyy venyttää vielä tarpeen mukaan, mutta ensi syklistä lähtien on sitten taas 1vko / sykli linja ja siihen pitää pystyä, jokaisen !
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Buffalolle tuli yllättävä reissu eteläiseen naapurimaahan. Olen siis peleillä seuraavan kerran vasta perjantai-iltana. Silloin voin pelata kaikki loput pelit pois. Tai viimeistään Lauantaina.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Noh tätä sykliä täytyy venyttää vielä tarpeen mukaan, mutta ensi syklistä lähtien on sitten taas 1vko / sykli linja ja siihen pitää pystyä, jokaisen !
Ok, no mun pelit menee sitten simuun seuraavassa syklissä, kun luulin että tänään tai huomenna olisi sykli vaihtunut...Nimittäin lähden Lauantaina pois Suomesta ja olen viikon pois.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ok, no mun pelit menee sitten simuun seuraavassa syklissä, kun luulin että tänään tai huomenna olisi sykli vaihtunut...Nimittäin lähden Lauantaina pois Suomesta ja olen viikon pois.

Miten se sykli vois vaihtua, jos tässä on ollut tiimit ilman GeeÄmmiä eiliseen asti? Tietysti, jos äijät saisi tänään tai huomenna pelattua pelit pois, niin se on sitten asia erikseen :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo tosiaan eli olen ollu nyt kuumeessa muutaman päivän ni ei oikee ole pelit napannu. Ilmotin siitä sluiballe ja nyt käskettiin laittaa tänne. Eli anteeksi jos olen tuottanut mielipahaa jollekkin siitä etten pelejä ole pelaillut. Ei vaan ole napannu pelailla kun olo on ollu todella kehno ja vaikeuksia keskittyä pelaamiseen. Kauhee tärinä ja kylmä hiki pukkaa niskaan iskemään. :eek:
Noh buranan ja vitamiinien voimalla tästäkin selvitään. Pommittakaapa viestejä PSN:n puolella niin ilmoittelen onko pelikunto siinä mallilla, että jaksan pelailla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa

Syklistä selvittiin ilman simua, kiitos Taden nopean saatavuuden! Tasasen väännön jälkeen rankkaritappio tuli, mutta mieltä kohentaa treidi Anaheimin kanssa! Greening saa vaihtaa maisemaa parin muun kaverin kanssa, takaisinpäin on huhuiltu ainakin Vatasta ja Coglianoa... ;) Haetaan kokoonpanoon vähän lisää nopeutta. Meidän pakeista poljetaan ohi niin miksei mekin sitten voitaisi polkea kaverin pakeista ohi! Positiivista myös, että muita joukkueita on saatu hieman kiinni sarjataulukossa! Ottawa palaa asiaan maanantaina. Tai mahdollisesti ehkä jopa sunnuntai-iltana.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ilmotin siitä sluiballe ja nyt käskettiin laittaa tänne. Eli anteeksi jos olen tuottanut mielipahaa jollekkin siitä etten pelejä ole pelaillut.

En usko, että kukaan on kokenut asian takia mielipahaa, mutta olisi vaan ollut fiksua toimintaa ilmoittaa asiasta tänne ITSE ja paljon aikaisemmin. Sykli kuitenkin vaihtui viime lauantaina. Mutta se siitä ja varmaan viikonlopun aikana kuitenkin saadaan matsi pelattua meidänkin osalta.
 
Ylös Bottom