Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouver peleillä nyt ainakin n. parin tunnin ajan, vastassa ois vielä:
Calgary
Philadelphia
Los Angeles
Anaheim
Pittsburgh
St. Louis


​Tulkaahan peleille että saadaan nää pois alta :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nashville saatavilla pelille huomenna lähes koko päivän. Ke ja to klo. 22 40 -24.00. Vastassa olevat joukkueet, laittakaa yv:llä tai psn:llä koska haluisitte pelata?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pelaako joku phillyä vastaan asap?!

Kaukalossa myös huomenna illalla ja keskiviikkona kello 18 asti
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ottawalla mahdollista pelata huomenna (tänään) illalla ja keskiviikkoiltana (18-00), torstaista sunnuntaihin ei käy. 3 matsia jäljellä, Bebetos99 ja KoByMe kaksi näistä. Kolmas on lopettanut pinppikeisari, onko korvaajaa tulossa!?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ottawalla mahdollista pelata huomenna (tänään) illalla ja keskiviikkoiltana (18-00), torstaista sunnuntaihin ei käy. 3 matsia jäljellä, Bebetos99 ja KoByMe kaksi näistä. Kolmas on lopettanut pinppikeisari, onko korvaajaa tulossa!?


Eipä ole yhtään hakemusta tullut, enkä saa päähäni ketään, ketä voisi vielä mukaan pyytää... Olen pyytänyt teiltä apua rekryämisen kanssa, ja se olis ihan oikeasti suotavaa, että saatais tää taas pyörimään kunnolla. Ei asiat ihmettelemällä parane, jos kukaan en vaivaudu tekemään mitään. Mä yritän kyllä päivittäin etsiä uutta väkeä remmiin mukaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Eipä ole yhtään hakemusta tullut, enkä saa päähäni ketään, ketä voisi vielä mukaan pyytää... Olen pyytänyt teiltä apua rekryämisen kanssa, ja se olis ihan oikeasti suotavaa, että saatais tää taas pyörimään kunnolla. Ei asiat ihmettelemällä parane, jos kukaan en vaivaudu tekemään mitään. Mä yritän kyllä päivittäin etsiä uutta väkeä remmiin mukaan.

No voi paska. Huitaise uusi ketju otsikolla Legendaarinen Stanley Cup -liiga etsii blaa blaa blaa... Ainakin voi kokeilla, ennenhän tänne oli vaikka kuinka tunkua vaikkei tilaa ollutkaan mutta ei tätä ketjua välttämättä ulkopuoliset paljon seuraa.

Ja hei te vanhat tutut jotka tätä käytte vilkuilemassa, nyt pääsis pelaamaan liigaa!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Coloradolla puolet pelattuna. Jos jollain seuraavista sattuu olee NYT aamupelille aikaa niin oon 13 Asti plegel
Columbus
Calgary
Ottawa
Sanjose
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Liiga on lähtenyt meikän osalta hyvin käyntiin, Dallasilla syklissä 3-matsia takana ja tappioitta mennään. Víelä ehditään jopa pleijarijunaan?

Minä voin rekrytoida noille vapaille paikoille aktiiviset pelaajat parista eristä liigasta niin saadaan kausi vedettyä kunnialla loppuun.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Liiga on lähtenyt meikän osalta hyvin käyntiin, Dallasilla syklissä 3-matsia takana ja tappioitta mennään. Víelä ehditään jopa pleijarijunaan?

Minä voin rekrytoida noille vapaille paikoille aktiiviset pelaajat parista eristä liigasta niin saadaan kausi vedettyä kunnialla loppuun.

Uuh loistavaa, jos saat hommattua aktiiviset GM:t näille kolmelle vapaalle tiimille, eli Edmontonille, Phoenixille ja Washingtonille. Ainakin kaksi ensimmäistä joukkuetta on loistavissa asetelmissa sarjataulukossa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Liiga on lähtenyt meikän osalta hyvin käyntiin, Dallasilla syklissä 3-matsia takana ja tappioitta mennään. Víelä ehditään jopa pleijarijunaan?

Minä voin rekrytoida noille vapaille paikoille aktiiviset pelaajat parista eristä liigasta niin saadaan kausi vedettyä kunnialla loppuun.
Hienoa! :D

Vancouverilla jäljellä 4 peliä tähän sykliin:

Los Angeles (Enkmanni)
Anaheim (Lucciukki)
Pittsburgh (valu49)
St. Louis (Mifoni)


Mifonin kanssa peliaika jo sovittukin mutta tulkaas muut hoitaan noi pois alta, tänään aika paljon linjoilla jos joku ehtii.
(Oisko joku halukas tekeen kauppaa yhestä pakista akselilla Hamhuis-Garrison-Edler? :rolleyes: Hakusessa rightti ykkös/kakkospariin. Viestiä PSN)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Blues kohta linjoilla ja peliaikaa siinä 2-3 tuntia, jos peliseuraa löytyy Vancouverin lisäksi.

e. Vielä hetken aikaa pelivalmiudessa. Kolme peliä pelattu ja jäljellä vielä: MIN, L.A, EDM ja CAL

ENKMANNI voisi vihdoin hyväksyä sen ystäväpyynnön, niin helpottaisi pelin pelaamista kummasti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pittsburgh nyt linjoille ja pelivalmius koko illan ja huomisen päivän saigonin ansiosta. Laittakaa täällä viestiä miten onnistuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Komissaari tiedottaa :


Juhna tekee comebackin liigaan hetken miettimisen jälkeen ja näin ollen Phoenix saa tutun ja turvallisen GM:nsä takaisin ! Loistava juttu, että saatiin siihen varmasti aktiiviseksi tiedetty mies takaisin.



Vielä olisi siis kaksi paikkaa auki ( Edmonton ja Washington ) , Marjamaa hoituuko uudet GM:t noille jengeille täksi illaksi?

 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Komissaari tiedottaa :


Juhna tekee comebackin liigaan hetken miettimisen jälkeen ja näin ollen Phoenix saa tutun ja turvallisen GM:nsä takaisin ! Loistava juttu, että saatiin siihen varmasti aktiiviseksi tiedetty mies takaisin.



Vielä olisi siis kaksi paikkaa auki ( Edmonton ja Washington ) , Marjamaa hoituuko uudet GM:t noille jengeille täksi illaksi?

PSN Kingitiikeri23 ottaa Edmontonin haltuun!

Kirjoittaa myös itse tänne kunhan rekisteröityy/ehtii.

Aktiivinen ja asiallinen kaveri kyseessä josta menen takuuseen.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouver näkyy nyt onlinessa vielä pari tuntia mut en ehdi pelaamaan, jos tänään Los Angeles ja/tai Anaheim haluaa ottaa matsia niin n. klo 22-> on taas mahdollista :)
 
Ylös Bottom