Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sluiba en nyt laita pahalla, mutta voitais ottaa tiukempi linja näihin peleihin. Tätä menoa kestää syklit 3 viikkoa. Ymmärrettävää on se, että ei saa yhteyttä toiseen ym. Tai niinkuin booris ilmoitti, että on ulkomailla. Kuitenkin jos tää homma jatkuu ni syklit tulee kestämään n.3 viikkoa :)
Todisteeksi voisi laittaa SC Eliitti liigan loppu kausi. Lähdettiin 1 viikon peleillä, mutta hommat karkas 1,5viikkoa-2viikkoa. Jos tulevaisuudessa annat periksi noissa sykleissä niin alkaa jotku ehkä ajattelee "no huomen ku se antaa periks" niin tämä liiga ehkä kokonaisuudessaan kusee täydellisesti. En kuitenkaan lyö lukkoon tätä, mutta tällänen huolen aihe nyt iski :/ Enkä varmaan ole ainoa joka näin ajattelee
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Olen haastanut kun oltu linjoilla yhtäaikaa (eilen illalla viimeksi) sekä viestiä et tulis pelaamaan, mutta edes yhtään viestiä ei ole tullu takasin päin joten simuun tuo peli varmaan menee. Kyllä tatti taas kasvo otsaan kun melkovarmasti tulee lisää saigonia.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sluiba en nyt laita pahalla, mutta voitais ottaa tiukempi linja näihin peleihin. Tätä menoa kestää syklit 3 viikkoa. Ymmärrettävää on se, että ei saa yhteyttä toiseen ym. Tai niinkuin booris ilmoitti, että on ulkomailla. Kuitenkin jos tää homma jatkuu ni syklit tulee kestämään n.3 viikkoa :)
Todisteeksi voisi laittaa SC Eliitti liigan loppu kausi. Lähdettiin 1 viikon peleillä, mutta hommat karkas 1,5viikkoa-2viikkoa. Jos tulevaisuudessa annat periksi noissa sykleissä niin alkaa jotku ehkä ajattelee "no huomen ku se antaa periks" niin tämä liiga ehkä kokonaisuudessaan kusee täydellisesti. En kuitenkaan lyö lukkoon tätä, mutta tällänen huolen aihe nyt iski :/ Enkä varmaan ole ainoa joka näin ajattelee

Samaa mieltä...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mjoo anteeks, että yritin välttää simut viimeseen asti. Siinä sivussa tuli rekryttyä 3 äijää lopettaneiden tilalle. Ja äsken Pinppikeisari ilmoitti lopettavansa eli Washington Capitals on vapaana!

Sykli vaihdettu, saa suorittaa!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pittsburgh nyt reilun tunnin linjoilla. Tulkaa haastelee!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jaahas taas pikku yllätystä pukkaaa EA:lta...

Vaihettiin Yarbban kanssa pelaajia (Kronwall, kindl --> Myers, Ehrhoff) ja treidin tehtyä mun kokoonpanosta löytyy Myers mut Ehrhoffia ei näy missään ja on kadonnut ku pieru saharaan, HUOH.

Ei löydy mun kokoonpanosta, ei farmista, ei loukkaantuneista pelaajista eikä kyllä näkynyt Yarballakaan olevan enää :mad:
En sitten tiiä olisko palkkojen kanssa ollu jotain häikkää mutta kyllä ne näytti ainakin treidissä menevän katon alle.

EA yrittää nyt savustaa mua ulos tästä liigasta :confused:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jaahas taas pikku yllätystä pukkaaa EA:lta...

Vaihettiin Yarbban kanssa pelaajia (Kronwall, kindl --> Myers, Ehrhoff) ja treidin tehtyä mun kokoonpanosta löytyy Myers mut Ehrhoffia ei näy missään ja on kadonnut ku pieru saharaan, HUOH.

Ei löydy mun kokoonpanosta, ei farmista, ei loukkaantuneista pelaajista eikä kyllä näkynyt Yarballakaan olevan enää :mad:
En sitten tiiä olisko palkkojen kanssa ollu jotain häikkää mutta kyllä ne näytti ainakin treidissä menevän katon alle.

EA yrittää nyt savustaa mua ulos tästä liigasta :confused:

Se on tod näk. lopullisesti hävinnyt jos ei seuraavassa syklissä näy. Eli paras olisi kai että saisit Yarbalta jonkun korvaavan palan?

[Edit]: Phoenixsillä vielä tässä syklissä jäljellä/sopimatta:

Naikou
MeriMax
furiell
Jamppe
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Se on tod näk. lopullisesti hävinnyt jos ei seuraavassa syklissä näy. Eli paras olisi kai että saisit Yarbalta jonkun korvaavan palan?

Emmä nyt varmaan haluu Yarbalta mitään korvausta kun ei tossa oo mitään tekemistä Yarban kaa, vaan ihan EA kussu tän homman. Turha rankasta Yarbbaa siitä. Vituttaa vaan ku tuli nytte treidattua 89 ja 82 pakki yhteen 86 pakkii :eek:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ottawa peleillä tossa 20->! Pelaan luultavasti South Parkia, mutta kun heitätte viestiä niin tallennan ja vaihdan änäriin :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jaahas taas pikku yllätystä pukkaaa EA:lta...

Vaihettiin Yarbban kanssa pelaajia (Kronwall, kindl --> Myers, Ehrhoff) ja treidin tehtyä mun kokoonpanosta löytyy Myers mut Ehrhoffia ei näy missään ja on kadonnut ku pieru saharaan, HUOH.

Ei löydy mun kokoonpanosta, ei farmista, ei loukkaantuneista pelaajista eikä kyllä näkynyt Yarballakaan olevan enää :mad:
En sitten tiiä olisko palkkojen kanssa ollu jotain häikkää mutta kyllä ne näytti ainakin treidissä menevän katon alle.

EA yrittää nyt savustaa mua ulos tästä liigasta :confused:
Joo itellä käyny sama homma. Johtui itellä varmaankin siitä, että NHL kokoonpanossa oli 7 pakkia. Lähetä 1-2 pakkia farmiin. Poistu GMC ja mene takasin. Sama probleema jatkuu nykyään koko ajan mulla. Eli mitään pelaajia loukkaantuneista tai AHL pelaajista en pysty lisäämään kokoonpanoon ennen tuota toimenpidettä. :)
Juu ja sillonin kun nostat AHL pelaajan kokoonpanoon, niin et pysty todennäköisesti neliöllä muokkaamaan ketjuja. Tarvitsee poistua kkp siirroista ja mennä valmennuksen kautta sinne muokkaa ketjuja. :D En kyllä tiedä mikä tuon tarkalleen aiheuttaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Emmä nyt varmaan haluu Yarbalta mitään korvausta kun ei tossa oo mitään tekemistä Yarban kaa, vaan ihan EA kussu tän homman. Turha rankasta Yarbbaa siitä. Vituttaa vaan ku tuli nytte treidattua 89 ja 82 pakki yhteen 86 pakkii :eek:

Kyllä mä funtsin, että jos sitä ei löydy sitä ehrhoffia, ni voin tarjota takasin vaikkapa Kindl:n ja sitte jotaa korjaavaa hyökkiä esim. Ja sulta vaan joku paskapakki, ja hyökki. Se on tossa buffalon rosterissa yks ***** maku ketä siellä koohottaa, ei ne mitään osaa kuitenkaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouver peleillä koko illan, pelaan EASHL mutta saa huudella peleille! :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo poistun myös liigasta.

Muutama perustelu:

Peleistä on tullut rasite, se ei ole ns. enää mukavaa.
Tasoerot ovat välillä järkyttävän suuret ja näistä peleistä ei saa mitään, mutta ne ovat pakko pelata pois. (tämä nyt tietysti ole kenenkään vika.)
Ja näitä uusintojen katseluja ja ajojahteja kuin peli on selvä, niin ei vaan jaksa. Niitä saa maistaa kyllä muissakin pelimuodoissa.

Kiitos ja Hei Edmonton Vapaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jos tää nyt menee oikeesti tähän et porukkaa lähtee ovista ja ikkunoista, niin lähdetään itse sitten samalla. Hetken kirpasee, mutta Sluiba hoitaa korvaajat. Jengillä hyvät mahdollisuudet kotietuun poffeissa ja ei haittaa kun liigan paras veskari tolppien välissä.

Kiitos ja näkemiin Phoenix vapaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jep jep... taitaa olla parempi laittaa pillit pussiin, kun ketään ei enää kiinnosta. Kyllähän tää oli arvattavissa Miksan lähdön jälkeen...:rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nonni. Ei muutakun pillit pussiin vaan. Sluiba, hyvin yritit tsempata ja painoit sillai ku kuuluukii, simuja vältellen :) meistä muista sen aktiivisuuden pitäis lähteä kuitenkin eikä siitä komissaarista. Komissaari potkii perseelle ja muut pelaa. Liikaa tullut uusia naamoja, eikä enää ketään oikeastaan kiinnosta. Eiköhän tää skabailu ollut tässä..
 
Ylös Bottom