Nautaelain
New Member
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)
Detroit ja calgary peli pelattu
Detroit ja calgary peli pelattu
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sluiba en nyt laita pahalla, mutta voitais ottaa tiukempi linja näihin peleihin. Tätä menoa kestää syklit 3 viikkoa. Ymmärrettävää on se, että ei saa yhteyttä toiseen ym. Tai niinkuin booris ilmoitti, että on ulkomailla. Kuitenkin jos tää homma jatkuu ni syklit tulee kestämään n.3 viikkoa
Todisteeksi voisi laittaa SC Eliitti liigan loppu kausi. Lähdettiin 1 viikon peleillä, mutta hommat karkas 1,5viikkoa-2viikkoa. Jos tulevaisuudessa annat periksi noissa sykleissä niin alkaa jotku ehkä ajattelee "no huomen ku se antaa periks" niin tämä liiga ehkä kokonaisuudessaan kusee täydellisesti. En kuitenkaan lyö lukkoon tätä, mutta tällänen huolen aihe nyt iski :/ Enkä varmaan ole ainoa joka näin ajattelee
Jaahas taas pikku yllätystä pukkaaa EA:lta...
Vaihettiin Yarbban kanssa pelaajia (Kronwall, kindl --> Myers, Ehrhoff) ja treidin tehtyä mun kokoonpanosta löytyy Myers mut Ehrhoffia ei näy missään ja on kadonnut ku pieru saharaan, HUOH.
Ei löydy mun kokoonpanosta, ei farmista, ei loukkaantuneista pelaajista eikä kyllä näkynyt Yarballakaan olevan enää
En sitten tiiä olisko palkkojen kanssa ollu jotain häikkää mutta kyllä ne näytti ainakin treidissä menevän katon alle.
EA yrittää nyt savustaa mua ulos tästä liigasta
Se on tod näk. lopullisesti hävinnyt jos ei seuraavassa syklissä näy. Eli paras olisi kai että saisit Yarbalta jonkun korvaavan palan?
Joo itellä käyny sama homma. Johtui itellä varmaankin siitä, että NHL kokoonpanossa oli 7 pakkia. Lähetä 1-2 pakkia farmiin. Poistu GMC ja mene takasin. Sama probleema jatkuu nykyään koko ajan mulla. Eli mitään pelaajia loukkaantuneista tai AHL pelaajista en pysty lisäämään kokoonpanoon ennen tuota toimenpidettä.Jaahas taas pikku yllätystä pukkaaa EA:lta...
Vaihettiin Yarbban kanssa pelaajia (Kronwall, kindl --> Myers, Ehrhoff) ja treidin tehtyä mun kokoonpanosta löytyy Myers mut Ehrhoffia ei näy missään ja on kadonnut ku pieru saharaan, HUOH.
Ei löydy mun kokoonpanosta, ei farmista, ei loukkaantuneista pelaajista eikä kyllä näkynyt Yarballakaan olevan enää
En sitten tiiä olisko palkkojen kanssa ollu jotain häikkää mutta kyllä ne näytti ainakin treidissä menevän katon alle.
EA yrittää nyt savustaa mua ulos tästä liigasta
Emmä nyt varmaan haluu Yarbalta mitään korvausta kun ei tossa oo mitään tekemistä Yarban kaa, vaan ihan EA kussu tän homman. Turha rankasta Yarbbaa siitä. Vituttaa vaan ku tuli nytte treidattua 89 ja 82 pakki yhteen 86 pakkii