Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jep jep... taitaa olla parempi laittaa pillit pussiin, kun ketään ei enää kiinnosta. Kyllähän tää oli arvattavissa Miksan lähdön jälkeen...:rolleyes:

Jos tässä nyt vielä kuitenkin otettaisiin pieni gallup ennen luovuttamista? Itsellä ei ainakaan koskaan ole ollut tapana luovuttaa heti, kun tulee vastaan pieniä esteitä. Ihan mahdollista, että edelleen reilua kahtakymmentä pelaajaa kiinnostaa tämä liiga. Eihän tässä oikeastaan ole juuri eroa viime kauteen luovutusten suhteen, paljon niitä oli silloinkin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nonni. Ei muutakun pillit pussiin vaan. Sluiba, hyvin yritit tsempata ja painoit sillai ku kuuluukii, simuja vältellen :) meistä muista sen aktiivisuuden pitäis lähteä kuitenkin eikä siitä komissaarista. Komissaari potkii perseelle ja muut pelaa. Liikaa tullut uusia naamoja, eikä enää ketään oikeastaan kiinnosta. Eiköhän tää skabailu ollut tässä..
Nii mikähän uusissa naamoissa ollu ongelma? Mun mielestä näyttää siltä että vanhat täältä lähtee menemään.

E: Ja täähän on ihan naurettavaa että nyt ollaan luovuttamassa, 2-3 henkilöäkö oli lähdössä ja sen takia koko liiga lopetetaan?! Aivan varmasti löytyy halukkaat niillekkin paikoille, koitetaan nyt vaan jatkaa!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mitä tääl tapahtuu. Perseestä. Mä haluun pelata liigaa. Nyt vähän munaa tähän touhuun vellihousut.

No, eihän ketään voi pakottaa. Harmittaa vaan tämmönen. Meinaan itsellä jos loppuu liigailu niin loppunee koko änärin pelaaminen. Vaan onpahan aikaa sitte prätkäillä kun kevät näyttää olevan jo ihan nurkilla.

Mutta iso BUU nyt kaikille tän hetkisille ja aikaisemmille nysveröille.

(Toivottavasti edes vähän kirpaisi, mut ei täällä nyt ihan näin vakavia olla)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mitä tääl tapahtuu. Perseestä. Mä haluun pelata liigaa. Nyt vähän munaa tähän touhuun vellihousut.

No, eihän ketään voi pakottaa. Harmittaa vaan tämmönen. Meinaan itsellä jos loppuu liigailu niin loppunee koko änärin pelaaminen. Vaan onpahan aikaa sitte prätkäillä kun kevät näyttää olevan jo ihan nurkilla.

Mutta iso BUU nyt kaikille tän hetkisille ja aikaisemmille nysveröille.

(Toivottavasti edes vähän kirpaisi, mut ei täällä nyt ihan näin vakavia olla)

+1
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nii mikähän uusissa naamoissa ollu ongelma? Mun mielestä näyttää siltä että vanhat täältä lähtee menemään.

E: Ja täähän on ihan naurettavaa että nyt ollaan luovuttamassa, 2-3 henkilöäkö oli lähdössä ja sen takia koko liiga lopetetaan?! Aivan varmasti löytyy halukkaat niillekkin paikoille, koitetaan nyt vaan jatkaa!

Ei kaikissa uusissa ole mitään vikaa ollutkaan. Tässä vaan on käynyt jos jonkinmoista yrittäjää mukana pelaamassa muutaman matsin ja sitten poistunut, jotkut jopa pari kertaa. Ei tiedä luultavasti kohta enää sluibakaan tilalle ketään "luotettavia" pelureita, ja kun sokkona niitä aletaan ottamaan , niin saattaa käydä niin että niitä saa etsiä sitten jatkuvalla syötöllä. Vaikkakin vanhat naamat tässä nyt on perkele kokoajan lopettamassakin tätä, syystä tai toisesta, kuten itse sanoitkin.

Osasyynä näille poistumisille on ilmeisesti tasoerot, puolin ja toisin. Hyvät pelurit ei jaksa pelata meitä susihuonoja vastaan, kun ei saa mitään vastusta, ja jotkut alkaa perseilemään ihan kunnolla. Meillä huonoilla ei taas sitten kestä kasetti pelata näitä NHL- taitureita vastaan kun pelissä ei ole mitään muuta taistelua kuin se, että yrittää pitää maalit omissa mielellään alle kympissä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ei kaikissa uusissa ole mitään vikaa ollutkaan. Tässä vaan on käynyt jos jonkinmoista yrittäjää mukana pelaamassa muutaman matsin ja sitten poistunut, jotkut jopa pari kertaa. Ei tiedä luultavasti kohta enää sluibakaan tilalle ketään "luotettavia" pelureita, ja kun sokkona niitä aletaan ottamaan , niin saattaa käydä niin että niitä saa etsiä sitten jatkuvalla syötöllä. Vaikkakin vanhat naamat tässä nyt on perkele kokoajan lopettamassakin tätä, syystä tai toisesta, kuten itse sanoitkin.

Osasyynä näille poistumisille on ilmeisesti tasoerot, puolin ja toisin. Hyvät pelurit ei jaksa pelata meitä susihuonoja vastaan, kun ei saa mitään vastusta, ja jotkut alkaa perseilemään ihan kunnolla. Meillä huonoilla ei taas sitten kestä kasetti pelata näitä NHL- taitureita vastaan kun pelissä ei ole mitään muuta taistelua kuin se, että yrittää pitää maalit omissa mielellään alle kympissä.
Tästä olen aivan samaa mieltä, vaihtuvuus ollut niin suurta että on mennyt maku koko touhusta juurikin tuon takia. On sekuitenkin eri asia jos saman gm:n kanssa väännetään useampi matsi pisteistä ja paikasta pudotus peleissä kun että viidessä joukkueiden kohtaamisessa on on kolme eri gm vastassa. Tämä ei ole kritiikkiä komissaaria tai uusia tulokkaita kohtaan vaan toteamus siitä että tälläisellä vaihtuvuudella on mahdotonta saada sitoutuneita tulokkaita tilalle jonka johdosta tästä on tullut täysi farssi ja mitä enemmän näitä vakio jamppoja lähtee niin aina mahdottomammaksi tilanne menee.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mun mielipide on, että onhan tää ihan perseestä kun joka viikko samoilla jengeillä eri gm:ät ja mun puolesta voitais pistää koko liigalta pillit pussiin... Mutta mainittakoon nyt kuitenkin että jos liigassa päätetään vielä jatkaa pelaamista niin emmä (ainakaan vielä lol) aio luovuttaa pelaamista.

Elikkä mukana jatkan mutta ehkä nyt kumminkin olisi parempi että liigassa pistettäisiin pillit pussiin imo
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

meitä susihuonoja

Jos Yarbba lasketaan yhdeksi meistä "susihuonoista" niin tahdon nähdä sen liigan jossa on hyviä pelaajia! T. Keskinäisissä matseissa saanut Yarbbaa vastaan varmaan minuutin tai kaksi hyökkäysalueaikaa ja ehkä 5 laukausta :D

Mut joo muuten ihan asiaa. Vanhat parrat lähtee, kun kaikki tutut pelikaveritkin lähtee. Oon Mifonin kanssa samaa mieltä siitä, että pitäis pistää kuitenkin galluppi pystyyn ennen liigan lopettamista. Kuinka moni on valmis pelaamaan kauden loppuun asti? Jos lukema on 20+ niin eiköhän paikkaajia löydy jostain ja saada liiga taas käyntiin. Ja jos rekryäminen tuntuu hitaalta, niin voihan liigan pistää vähäksi aikaa tauolle siihen asti, että kaikki joukkueet on taas täytetty. Onhan se nyt perseestä noille uusillekin tulla mukaan, pelata kaksi sykliä ja sitten joutuu lopettamaan kun pari liigan vakiojäsentä lopettaa. Ok, pari on ollut tällä kaudella aika iso numero, mutta silti.

Kautta on vielä kuitenkin yli puolet jäljellä. Ja jos tuntuu liian pahalta pelata kaudella joka matsissa eri gm:ää vastaan, niin voitaisiinhan me aloittaa uusikin liiga nykyisten kiinnostuneiden jamppojen kanssa ja antaa mahdollisuus pakkopullanestoreille lopettaa. (T. Ottawa, sarjataulukon 29. :D) Kaikki pääsee rakentamaan omaa tiimiänsä alusta alkaen. Ja edellytys sitten on että pelataan saatana loppuun asti. Niin se tais tosin olla tässäkin liigassa... ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jos Yarbba lasketaan yhdeksi meistä "susihuonoista" niin tahdon nähdä sen liigan jossa on hyviä pelaajia! T. Keskinäisissä matseissa saanut Yarbbaa vastaan varmaan minuutin tai kaksi hyökkäysalueaikaa ja ehkä 5 laukausta :D

Mut joo muuten ihan asiaa. Vanhat parrat lähtee, kun kaikki tutut pelikaveritkin lähtee. Oon Mifonin kanssa samaa mieltä siitä, että pitäis pistää kuitenkin galluppi pystyyn ennen liigan lopettamista. Kuinka moni on valmis pelaamaan kauden loppuun asti? Jos lukema on 20+ niin eiköhän paikkaajia löydy jostain ja saada liiga taas käyntiin. Ja jos rekryäminen tuntuu hitaalta, niin voihan liigan pistää vähäksi aikaa tauolle siihen asti, että kaikki joukkueet on taas täytetty. Onhan se nyt perseestä noille uusillekin tulla mukaan, pelata kaksi sykliä ja sitten joutuu lopettamaan kun pari liigan vakiojäsentä lopettaa. Ok, pari on ollut tällä kaudella aika iso numero, mutta silti.

Kautta on vielä kuitenkin yli puolet jäljellä. Ja jos tuntuu liian pahalta pelata kaudella joka matsissa eri gm:ää vastaan, niin voitaisiinhan me aloittaa uusikin liiga nykyisten kiinnostuneiden jamppojen kanssa ja antaa mahdollisuus pakkopullanestoreille lopettaa. (T. Ottawa, sarjataulukon 29. :D) Kaikki pääsee rakentamaan omaa tiimiänsä alusta alkaen. Ja edellytys sitten on että pelataan saatana loppuun asti. Niin se tais tosin olla tässäkin liigassa... ;)

No sanotaanko, että joskus sattuu suonenvetoja tämänkin ohjaimen päässä ja saan jotain aikaankin, mutta tervetuloa katsomaan, kun vastaan asettuu Sluibaa, Naikouta, Temetoria, boorista ja kumppaneita, niin vastaantulijana siellä yrittää mukana rypistellä.

Kyllä mäkin vielä mukana rypistelen, jos vaan saadaan liiga pyörimään hyvin, mutta voi olla aika kova savotta Komissaarille hoitaa tätä, ja kunka paljon se kiinnostaa, kun joutuu suurimman osana ajasta hakemaan uutta jengiä pelailemaan.

Tuo uudelleenaloittaminenkin galluppien ja muiden jälkeen olisi tietysti yksi varteenotettava vaihtoehto. Tietty ne tasoerot siellä säilyy edelleen, eli se vaatii MEILTÄ huonoilta edelleen pitkää pinnaa ja elämäniloa painaa kausi hamaan loppuun asti :) (peli se vain on pojat, mitä sitä tappioista, voishan sitä vakavempiakin asioita varmasti elämässä käydä, kuin hävitä huonossa videopelissä)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Itse oon ainakin ottanu semmoisen asenteen tähän kauteen että pelataan perkele loppuun asti, kävi miten kävi. Tasoerot on ehkä se suurin syy miksi en luultavasti seuraavaan kauteen lähde.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kyllä mulla intoa riittäis jatkaa pelaamista, mut.. ihan oikeesti.. 6 uutta jätkää viikon sisään.. aika raskasta etsiä koko ajan uusia ja uusia pelaajia, ketkä kehtaa mukaan ottaa..


Ehdotuksia otetaan vastaan, jos jollakin olisi liigailusta kiinnostuneita tuttuja..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Yritetään nyt vielä, ei tää oo todellista että muutaman äijän takia. Varmasti löytyy vielä halukkaat, katotaan miten sit menee niitten kanssa ja jos ei toimi nii katotaan asiaa uudestaan? Ois sen verran kuitenkin vielä halukkaita jatkajia tästäkin porukasta, varmasti se +20.

Ja jos ei homma toimi nii onhan se yks vaihtoehto tosiaan se uuden kauden alottaminen.. Ei haittaa mua ainakaan vaikka edellinen omistaja hankki sarjakärkipaikan ja ite päässy vasta yhen syklin vetään.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Puolet pelattu ja aika tasaista, varsinkin tuossa poff-viivan tuntumassa ja ydinjoukko yhä kasassa.

Varmaan myöhemmin tänään taas peleillä, pleikka tais jäädä päälle eli en ole nyt paikalla vaan ihan muualla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Noh yritetään nyt vielä.. Mutta toivoisin muiltakin pelureilta aktiivisuutta rekryymisessä, jooko? onnistuuko?:)

Eli mulle vaan privalla hakemuksia!

Edmonton, Phoenix ja Capitals vapaana!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Yritetään nyt vielä, ei tää oo todellista että muutaman äijän takia. Varmasti löytyy vielä halukkaat, katotaan miten sit menee niitten kanssa ja jos ei toimi nii katotaan asiaa uudestaan? Ois sen verran kuitenkin vielä halukkaita jatkajia tästäkin porukasta, varmasti se +20.

Ja jos ei homma toimi nii onhan se yks vaihtoehto tosiaan se uuden kauden alottaminen.. Ei haittaa mua ainakaan vaikka edellinen omistaja hankki sarjakärkipaikan ja ite päässy vasta yhen syklin vetään.
Ihan noin mutu pohjalta sanoisin että kauden uudelleen aloittaminen ei poista sitä tosiasiaa että liian monta arpakorttia tulee rekrytoinneissa ja kun pari sykliä pelattu niin tämä sama lopetus rumba alkaa pyörimään kun "ei tää ollutkaan kivaa" porukka häipyy huitsin v_______n . Ennen liigassa pelasi runko joka jatkoi sitkeästi kaudet loppun oli menestys sitten mikä tahansa, nyt kun domino efekti on lähtenyt liikkeelle niin itsellä ainakaan kiinnostusta pelailla kun aina tulee uutta gm vaan kehiin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Noh yritetään nyt vielä.. Mutta toivoisin muiltakin pelureilta aktiivisuutta rekryymisessä, jooko? onnistuuko?:)
Jees, jos oikeesti se 20 äijää kyselee nii eiköhän pari paikkaa saa täytettyä..

Vancouver peleillä NYT noin klo 1 asti tarpeen mukaan, pahoittelut etten päässyt eilen illalla tai tänään aikasemmin peleille.

Vastassa tässä syklissä:
Calgary (aaweeFIN)
Philadelphia (furiell)
Tampa Bay (Sluibailija)
Los Angeles (Enkmanni)
Anaheim (Lucciukki)
Pittsburgh (valu49)
St. Louis (Mifoni)

HUUDELKAA PSN PUOLELLA KUN TEILLE SOPII!



E: Stinger, meinasinkin että se on ihan viimeinen vaihtoehto jos tätä systeemiä halutaan vielä pitää pystyssä :) Ei tietenkään jos ei oo pakko.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jotenkin kummasti nykyään vkl:t tuppaa menemään muualla kuin pleikkarilla.. :eek:

Montreal taas arkena kuudenseittemän aikaan linjoilla. Ihan yömyöhään en varmaan jaksa pelailla, mutta eiköhän saada pelit hoidettua :cool:
 
Ylös Bottom