Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ehkäpä ylireagoin, mutta.. :) jos ei miehestä kuulu, vaikka on luvannut tulla niin.. eilinen olis muutenkin ollut syklin AINOA päivä jolloin olisit ollut pelejä..siis helvetti sentään? Onko se oikein muita kohtaan, ettei sillon vaivaudu edes ilmottamaan mitään, ettei tule edes sillon viimeisenä päivänä..

e. Ja syklikin vaihdettiin jo maanantaina?! Silti piti kaikki ottelut jättää viimeiseen oljenkorteen..ööh..esimerkillistä? I dont think so.
Mä menin nukkumaan jumalauta!! Katos kun joudun heräämään 05:45 koska on töitäkin...jessus,pidä tunkkis ;)

Hmmm...no koitappa ITE 3 tunnin unilla ajaa 7 tuntia ja koittaa piirteenä pelailla..

Menis 30 s kirjoittaa tänne joku viesti.

Ei mulla muuta.

Ps. Kirjoitettu 30 sekunnissa, puhelimella.

Hmmm...no koitappa ITE 3 tunnin unilla ajaa 7 tuntia ja koittaa piirteenä pelailla..

.... En mä sua pelaamaan pyytänytkään.. Mutta olisit edes ILMOITTANUT itsestäsi jotain... Sen voi tehdä vähäisilläkin unilla, eikös? Kokeileppa ite olla liigan komissaari, jos kukaan ei ilmoitakkaan mistään mitään ikinä. Jossain vaiheessa pinna vaan kiristyy ja on pakko tehdä jotain. Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että sun tehtävä olis ollut ilmoittaa, ettet pääsekkään tulemaan peleille. Sit olisin voinut joustaa..mutta ei.. äijä tulee maanantaina myöhäänillalla huutelemaan liigan ketjuun..jep..

Eiköhän pointti ole kuitenkin että tänne ois voinu vaikka ilmottaa ett homma meni noin. tuskin kukaa ois huutanu nyt peleille stanaprkljne. kaikenmaailman älypuhelimilla semmosen kirjottaa tänne viidessä minuutissa. Mutta edelleen niinku aikasemmin sanoin, voin kyllä luovuttaa paikkani siule takas jos se ei muita häiritse.

Ei mulla muuta.

Hitaat viidessä minuutissa, toiset 30s :rolleyes:

Mä menin nukkumaan jumalauta!! Katos kun joudun heräämään 05:45 koska on töitäkin...jessus,pidä tunkkis ;)

Kyllä varmaan kaikki pointin ymmärsi, mutta mistä me täällä tiedetään jos mitään ei kuulu. Muistaakseni itse olet ollut aikaisemmin näistä samoista asioista aika suulas kun ei muista kuulu mitään. :(

Eikä mulla mitään sun pelaamista vastaan ole, mutta ihan noin huomiona. Hyviä pelejä aina ollu.

.... En mä sua pelaamaan pyytänytkään.. Mutta olisit edes ILMOITTANUT itsestäsi jotain... Sen voi tehdä vähäisilläkin unilla, eikös? Kokeileppa ite olla liigan komissaari, jos kukaan ei ilmoitakkaan mistään mitään ikinä. Jossain vaiheessa pinna vaan kiristyy ja on pakko tehdä jotain. Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että sun tehtävä olis ollut ilmoittaa, ettet pääsekkään tulemaan peleille. Sit olisin voinut joustaa..mutta ei.. äijä tulee maanantaina myöhäänillalla huutelemaan liigan ketjuun..jep..
Juu niin olisi pitänyt..mutta voisit lukea mitä kirjoitin aikaisemmin että piti paloitella etten ilmoittanut mitään.

E: PAHOITELLA

Eiköhän pointti ole kuitenkin että tänne ois voinu vaikka ilmottaa ett homma meni noin. tuskin kukaa ois huutanu nyt peleille stanaprkljne. kaikenmaailman älypuhelimilla semmosen kirjottaa tänne viidessä minuutissa. Mutta edelleen niinku aikasemmin sanoin, voin kyllä luovuttaa paikkani siule takas jos se ei muita häiritse.

Hitaat viidessä minuutissa, toiset 30s :rolleyes:
Pelaa vaan jos haluat

Juu niin olisi pitänyt..mutta voisit lukea mitä kirjoitin aikaisemmin että piti paloitella etten ilmoittanut mitään.

E: PAHOITELLA

Kyllä mä sen luin. Mutta pelkät sanat ilman tekoja on ihan yhtä tyhjän kanssa. Komissaarina on pakko ottaa ohjat omiin käsiin, jos ei miehestä kuulu sovittuna aikana mitään. Edes sen vertaa, että ilmoittaa olevansa liian väsynyt pelaamaan..

Ei mulla muuta.

Hei, mä olin edelleenkin siinä uskossa että pelaan ne pelit huomenna, enmä tiennyt että pitää yksin ajella kun muut ei pystynyt ja kun pääsin vihdoinkin kotiin niin melkein nukahdin seisten eteiseen..ja vaikka siihen viestiin olisi mennyt prkl sekunti niin en vaan olisi jaksanut sitä kirjoittaa

Kyllä mä sen luin. Mutta pelk sanat ilman tekoja on ihan yhtä tyhjän kanssa. Komissaarina on pakko ottaa ohjat omiin käsiin, jos ei miehestä kuulu sovittuna aikana mitään. Edes sen vertaa, että ilmoittaa olevansa liian väsynyt pelaamaan..
Joo ei siinä mitään mutta se viestiksi oli hieman aggressiivinen minua kohtaan...mielestäni olisit voinut ihan yvllä sitten hakija, tiedätkös?
No kuitenkin en mä nyt tahallani jättänyt ilmoittamatta..

E: hakija = haukkua/arvostella

Hei, mä olin edelleenkin siinä uskossa että pelaan ne pelit huomenna, enmä tiennyt että pitää yksin ajella kun muut ei pystynyt ja kun pääsin vihdoinkin kotiin niin melkein nukahdin seisten eteiseen..ja vaikka siihen viestiin olisi mennyt prkl sekunti niin en vaan olisi jaksanut sitä kirjoittaa

Tiedän tunteen kyllä.

Hankala tilanne juu, mut ei siitä sen enempää mun osalta. En jaksa tässä selittää, mutta itse hilauduin sunnuntaina odottelemaan pelejä aika helvetin hankalien kuvioiden kautta ettet tiedäkään...

*

Tekis jo mieli pelaa lisää pelejä.

Joo ei siinä mitään mutta se viestiksi oli hieman aggressiivinen minua kohtaan...mielestäni olisit voinut ihan yvllä sitten hakija, tiedätkös?
No kuitenkin en mä nyt tahallani jättänyt ilmoittamatta..

E: hakija = haukkua/arvostella

Aggressiivinen? Jos esitän mielipiteeni antamalla sulle virtuaalisesti häränkullinkokoisenpeukun, niin onko se aggressiivinen viesti? Se viestii vaan turhautumisesta.. Et varmaan jättänyt tahallaan, mutta.. Kuitenkin jätit tekemättä sen ja mun oli pakko tehdä joku ratkasu. Joko nyt ymmärrät? Haluatko vielä pelata tätä liigaa?!

Tiedän tunteen kyllä.

Hankala tilanne juu, mut ei siitä sen enempää mun osalta. En jaksa tässä selittää, mutta itse hilauduin sunnuntaina odottelemaan pelejä aika helvetin hankalien kuvioiden kautta ettet tiedäkään...

*

Tekis jo mieli pelaa lisää pelejä.
OK ja kyllä minua omien vastustajienkin puolesta harmittaa... + oma witutus tähän päälle!

Aggressiivinen? Jos esitän mielipiteeni antamalla sulle virtuaalisesti häränkullinkokoisenpeukun, niin onko se aggressiivinen viesti? Se viestii vaan turhautumisesta.. Et varmaan jättänyt tahallaan, mutta.. Kuitenkin jätit tekemättä sen ja mun oli pakko tehdä joku ratkasu. Joko nyt ymmärrät? Haluatko vielä pelata tätä liigaa?!
No se oli vain minun mielipide ja joo olisit voinut sen edelleen tehdä yv:llä.
Antaa TnTn pelata

No se oli vain minun mielipide ja joo olisit voinut sen edelleen tehdä yv:llä.
Antaa TnTn pelata

Roger:)

Noh ei siinä. Kiitoksia sulle vaan hyvistä peleistä. Sua vastaan on aina ollut mukava vääntää. Sääli, että tää meni nyt näin, mutta..jätit mut aikalailla vaille muita mahdollisuuksia.

OTE=ibailija;1561110]Roger:)

Noh ei siinä. Kiitoksia sulle vaan hyvistä peleistä. Sua vastaan on aina ollut mukava vääntää. Sääli, että tää meni nyt näin, mutta..jätit mut aikalailla vaille muita mahdollisuuksia.[/QUOTE]
Kyllä mä sen sun tilanteen oikeastaan ymmärrän :o
Ja jos tnt kyllästyy niin voin kyl tulla takaisin.

Mut ei se varmaan kyllästyi :D

Ylös Bottom