Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Otetaan nyt sitten itsekin vielä kantaa.

Ensinnäkin, mun mielestä käsitteen "vanhat luotettavat pelaajat" voi viimeistään tämän kauden tapahtumien perusteella heittää suoraan romukoppaan.

Jälkikäteen on tietysti helppo olla jälkiviisas ja todeta, että Booriksen poistaminen oli hätiköity ratkaisu. Mutta, mihin se raja vedetään? Odotetaanko 1,2,3,5 vai 7 päivää, jos kaverista ei kuulu mitään. Aina on se mahdollisuus, että muutaman päivän päästä selviää, ettei vaan enää kiinnosta pelata. 29 pelaajaa sitten odottaa turhaan sen muutaman päivän. Jos Booris siinä tiesi, että ajaa 7 tuntia putkeen ilman minkäänlaista taukoa, niin kai sen viestin olisi voinut lähettää, ennen sitä ajoa. Niin pienellä vaivalla kaikki olisi hoitunut.
Sitä en kyllä ymmärrä, miksi Booris sai kantaa vastuun yksinään. Eikö Samsonaillakin ollut 5 matsia pelaamatta sillä hetkellä ja kaveria täällä kyseltiin turhaan pelaamaan. Viimeksi ollut täällä aktiivinen 28.3. Siihen lisäksi kaikki muut, joilla pienempi määrä pelaamatta.
Mutta liigan pyörittäminen on pirun vaikeaa ja aina joutuu tekemään paskamaisia ratkaisuja, joihin eivät koskaan ole kaikki tyytyväisiä. Mun mielestä on kuitenkin parempi tehdä vaikka virheitä, kuin jäätyä ongelmien edessä.

Itse en ole sitä ymmärtänyt, että jos jostain syystä peli-ajat vähenevät olemattomiin, niin miksi on vaan pakko silti roikkua mukana. Itse kyllä tekisin siinä kohtaa muille tilaa. Tätä on siis ihan yleisesti tapahtunut, en tarkoita nyt juuri Booriksen tapausta. Joko niitä peliaikoja on tarjolla vaan myöhäisillassa/yöllä tai sitten tulee niitä, että: olen nyt poissa 6 päivää ja ainoa mahdollisuus pelata on deadline-iltana 21 lähtien. Sitten siellä odottaa ne 5-8 vastustajaa, joilla olisi mahdollisesti paljon tärkeämpääkin tekemistä juuri silloin. Sitten vaan pitäisi perua kaikki suunnitelmat ja jonottaa vuoroaan. Sitten on ne tyypit, jotka eivät koskaan vastaa yhteenkään viestiin ja aina on ihan tuurista ja omasta päivystyshalukkuudesta kiinni, saadaanko matsi pelattua vai ei.

Ymmärrän tietenkin, että kaikilla on erilaiset tilanteet yksityiselämässä, mutta ne asiat eivät mulle kuulu. Se kuuluu, että jos liigaan sitoudutaan, niin se hoidetaan kunnolla tai sitten annetaan tilaa jollekin sellaiselle, joka hoitaa sen kunnolla.

Ensinnäkin, mun mielestä käsitteen "vanhat luotettavat pelaajat" voi viimeistään tämän kauden tapahtumien perusteella heittää suoraan romukoppaan.

Jälkikäteen on tietysti helppo olla jälkiviisas ja todeta, että Booriksen poistaminen oli hätiköity ratkaisu. Mutta, mihin se raja vedetään? Odotetaanko 1,2,3,5 vai 7 päivää, jos kaverista ei kuulu mitään. Aina on se mahdollisuus, että muutaman päivän päästä selviää, ettei vaan enää kiinnosta pelata. 29 pelaajaa sitten odottaa turhaan sen muutaman päivän. Jos Booris siinä tiesi, että ajaa 7 tuntia putkeen ilman minkäänlaista taukoa, niin kai sen viestin olisi voinut lähettää, ennen sitä ajoa. Niin pienellä vaivalla kaikki olisi hoitunut.
Sitä en kyllä ymmärrä, miksi Booris sai kantaa vastuun yksinään. Eikö Samsonaillakin ollut 5 matsia pelaamatta sillä hetkellä ja kaveria täällä kyseltiin turhaan pelaamaan. Viimeksi ollut täällä aktiivinen 28.3. Siihen lisäksi kaikki muut, joilla pienempi määrä pelaamatta.
Mutta liigan pyörittäminen on pirun vaikeaa ja aina joutuu tekemään paskamaisia ratkaisuja, joihin eivät koskaan ole kaikki tyytyväisiä. Mun mielestä on kuitenkin parempi tehdä vaikka virheitä, kuin jäätyä ongelmien edessä.

Itse en ole sitä ymmärtänyt, että jos jostain syystä peli-ajat vähenevät olemattomiin, niin miksi on vaan pakko silti roikkua mukana. Itse kyllä tekisin siinä kohtaa muille tilaa. Tätä on siis ihan yleisesti tapahtunut, en tarkoita nyt juuri Booriksen tapausta. Joko niitä peliaikoja on tarjolla vaan myöhäisillassa/yöllä tai sitten tulee niitä, että: olen nyt poissa 6 päivää ja ainoa mahdollisuus pelata on deadline-iltana 21 lähtien. Sitten siellä odottaa ne 5-8 vastustajaa, joilla olisi mahdollisesti paljon tärkeämpääkin tekemistä juuri silloin. Sitten vaan pitäisi perua kaikki suunnitelmat ja jonottaa vuoroaan. Sitten on ne tyypit, jotka eivät koskaan vastaa yhteenkään viestiin ja aina on ihan tuurista ja omasta päivystyshalukkuudesta kiinni, saadaanko matsi pelattua vai ei.

Ymmärrän tietenkin, että kaikilla on erilaiset tilanteet yksityiselämässä, mutta ne asiat eivät mulle kuulu. Se kuuluu, että jos liigaan sitoudutaan, niin se hoidetaan kunnolla tai sitten annetaan tilaa jollekin sellaiselle, joka hoitaa sen kunnolla.

AAMEN!

Muuten sama mutta tähä iso eri. Onhan nyt selvästi suurin osa vanhoista körmyistä hoitanut ruutunsa hyvin, vai kuinka? :confused:

Montreal oli kärkkymässä ilta/yöpelejä tänään mutta ei ollut kukaan vastustajista paikalla. Huomenna en pleikalle pääse ollenkaan, mutta sitten taas torstaina klo 19-20 aikaan pamahdan linjoille. Perjantaina sama ja viikonloppuna pitäisi myös olla hyvin aikaa, kunhan sovitaan jotain suuntaa antavaa.

Muuten sama mutta tähä iso eri. Onhan nyt selvästi suurin osa vanhoista körmyistä hoitanut ruutunsa hyvin, vai kuinka? :confused:

Niin, mitä tarkoitat sillä, että ovat hoitaneet ruutunsa hyvin?

Aika moni vanha körmy kuitenkin on jättänyt homman kesken. Joukossa paljon sellaisia nimiä, joiden kohdalla en olisi sitä voinut edes kuvitella.
Eikä siinä mitään, mutta sitten jonkin ajan päästä ollaan kuitenkin taas tulossa takaisin, jotkut jopa saman kauden aikana. Mulle ainakin nämä pelaajat ovat ihan samalla viivalla uusien pelaajien kanssa. Ja olisi nuo lähdöt voinut hoitaa mun mielestä vähän tyylikkäämmin, kuin tyyliin: Ei vaan enää kiinnosta, etsikää uusi Gm. Kiitos ja anteeksi.
Onko se liikaa vaadittu, että ilmoittaisi lähdöstään vaikka muutama päivä ennen deadlinea ja pelaisi ne syklin pelit loppuun? Komissaarilla olisi aikaa etsiä uusi Gm, muiden ei tarvisi turhaan odotella ja vältettäisiin simut. Olisi mun mielestä aika reilua kaikkia niitä muita kohtaan, joiden kanssa tässä on useampi vuosi pelailtu.

Vois muuten GM-listan päivittää tonne ensimmäiselle sivulle.

Mä oon ainakin vanha körmy. Paino sanalla vanha.

Niin, mitä tarkoitat sillä, että ovat hoitaneet ruutunsa hyvin?

Aika moni vanha körmy kuitenkin on jättänyt homman kesken. Joukossa paljon sellaisia nimiä, joiden kohdalla en olisi sitä voinut edes kuvitella.
Eikä siinä mitään, mutta sitten jonkin ajan päästä ollaan kuitenkin taas tulossa takaisin, jotkut jopa saman kauden aikana. Mulle ainakin nämä pelaajat ovat ihan samalla viivalla uusien pelaajien kanssa. Ja olisi nuo lähdöt voinut hoitaa mun mielestä vähän tyylikkäämmin, kuin tyyliin: Ei vaan enää kiinnosta, etsikää uusi Gm. Kiitos ja anteeksi.
Onko se liikaa vaadittu, että ilmoittaisi lähdöstään vaikka muutama päivä ennen deadlinea ja pelaisi ne syklin pelit loppuun? Komissaarilla olisi aikaa etsiä uusi Gm, muiden ei tarvisi turhaan odotella ja vältettäisiin simut. Olisi mun mielestä aika reilua kaikkia niitä muita kohtaan, joiden kanssa tässä on useampi vuosi pelailtu.

Tarkoitan siis aktiivisuutta täällä ja peleissä sekä muutenkin asiallista käyttäytymistä.

On joo muutaman vanhan tutun kohdalla ratkasut itseänikin ihmettänyt, mutta on täällä silti suurin osa näistä useamman kauden tahkonneista GM:stä hommansa hyvin hoitanut. En yritä puolustella ketään mutta on täällä vielä niitä ns. luottomiehiä useampia, joita vastaan on aina mukava pelata. Tai no nykyään ei ihan niin mukava kun ottaa turpaan selvästi, mutta you get the point :)

Ja jottei mene ihan homosteluksi vanhojen jamppojen kanssa, niin on täällä kyllä uusiakin naamoja, jotka on esimerkillisesti hoitanut hommat. Vaikeita hetkiähän tässä liigassa on eletty, mutta eiköhän nyt nekin ala olla selätetty ja saadaan tällekin liigalle sen ansaitsema päätös.

Game on vaan! :cool:

Tai no nykyään ei ihan niin mukava kun ottaa turpaan selvästi, mutta you get the point :)

Et ehtis tuossa klo 21 nurkilla tulla pyllistämään?

Muillekin vastuksille tiedoksi, että paikalle tullaan lähinnä jos pelejä on tiedossa.
(Tonmann, Sakemin ja Merimax muistaakseni muut)

PELIPÄIVÄ!

Eli josko tänään ehtisi vastuksia peleille? aikaa olis klo 20 -> ja aika varmasti saan itteni järkättyä jo 17-19 välillä, mutta siltä ajalta tarvitsee ainakin täällä ennakkovarauksen ;)

WSH - Tade--
CBJ - Merimax
NYI - TonMann93 sovittuna n. klo 20.15
BOS - yrjoo sovittuna klo 22

Huomenna aikavarmasti samat ajat, sen jälkeen olen vasta maanantaina tavoitettavissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja olisi nuo lähdöt voinut hoitaa mun mielestä vähän tyylikkäämmin, kuin tyyliin: Ei vaan enää kiinnosta, etsikää uusi Gm. Kiitos ja anteeksi.

Itse en kadu lähtöäni liigasta ollenkaan. Antanut yksityiselämään hengitys tilaa. Yksi suuri syy oli tuleva muutto jonka tiesin tulevan niin oli sitten parempi jättää jo ajoissa kesken että on seuraavalla GMllä mahdollisuus rukata tiimiä oman näköisekseen ja nousta kunnolla playoff taistoon. Itse kyllä hoidin lähtöni omasta mielestäni asiallisesti kun pelasin kuitenkin pelini loppuun ja vielä ensimmäisenä koko syklistä. Mietin vielä silloin että pelaisin vielä vaikka seuraavaakin sykliä niin kauan että löytyy paikkaaja mutta ajattelin että eiköhän siihen nyt viikossa uusi kaveri saada kun kuitenki pari päivää oli vasta sykliä menty.

Enkä varmasti ole ainut joka on hoitanut lähtönsä asiallisesti.

Muillekin vastuksille tiedoksi, että paikalle tullaan lähinnä jos pelejä on tiedossa.

Sorry oon tänään menossa duunista elokuviin kattomaan The Raid 2 muodossa mätkintää :cool: Himassa vasta joskus kahentoista aikaan.

Sopiiko huomenna siinä klo 20 pintaan?

Chicagoa saa taas tästä eteenpäin yv:llä kutsuttua peleille.
Vastassa näyttäs olevan:
Pittsburgh
Colorado &
NY Rangers

Aikaa on mestareitten liigaan asti :)

Tarkoitan siis aktiivisuutta täällä ja peleissä sekä muutenkin asiallista käyttäytymistä.

On joo muutaman vanhan tutun kohdalla ratkasut itseänikin ihmettänyt, mutta on täällä silti suurin osa näistä useamman kauden tahkonneista GM:stä hommansa hyvin hoitanut. En yritä puolustella ketään mutta on täällä vielä niitä ns. luottomiehiä useampia, joita vastaan on aina mukava pelata.

Ihan totta, että moni on kyllä hoitanut hommat hienosti vuodesta toiseen. Mutta joukossa on myös ollut niitä, joiden nimen näkeminen syklin vastustajissa on aiheuttanut aina vitutusta. Tietää jo etukäteen, että matsin pelaaminen menee vaikeaksi. Ennemmin siinä kohtaa näkisi jonkun uuden intoa täynnä olevan pelaajan, joka on keskimäärin päivässä muutaman tunnin linjoilla ns. hyvään aikaan.
Oon aina ihmetellyt miksi sellaiset pelaajat, jotka ovat olleet aiemmin mukana( ja jättäneet leikin kesken kerran tai montakin kertaa ) vievät automaattisesti paikan uusilta yrittäjiltä. Moni on kertonut, ettei liigailu enää niin kiinnosta, kun tulee uusia naamoja liikaa mukaan. Ei se ainakaan mun mielestä ole niin hienoa, jos kaikki 29 vastustajaa ovat niitä, joiden kanssa on väännetty esim. 50-100 matsia ja kumpikin tietää täysin toisen pelityylin ja matsit menevät melkein aina käsikirjoituksen mukaan. Ihan kiva siihen on saada välillä uusiakin naamoja, joista kuitenkin aika moni hoitaa myös hommat hienosti muutenkin.

Yakolev: En tarkoittanut, että kaikki lopettaneet olisivat toimineet juuri samalla tavalla. Osa on hoitanut hommat paremmin ja osa huonommin. Se, jos lopettanut pelaaja on käytännössä vienyt joukkueen play-off mahdollisuudet, aiheuttaa helposti ketjureaktion, jossa seuraavakin pelaaja jättää homman kesken. Ei mua ainakaan kiinnostaisi lähteä sellaiseen mukaan. Se on sitten eri asia, jos itse on joukkueen kauden alusta asti siihen tilaan pelannut. Itseäkin on välillä koko peli niin paljon vituttanut ja aika on ollut niin vähissä, mutta en silti jätä hommaa kesken, ennenkuin kausi on paketissa.

Nashville saatavilla peleille tänään nyt klo.18-19 ja huomenna klo.16 - 20, pe klo. 22.40- 24.00 la ja su en vielä tiiä...

1. Colorado

2-1-1, Hyökkäyksen vemppailut kyllä näky peleissä :(

Kaikki pelaajat kaupan.

Duchene 87, Lupul 86, Bowman 86

Jos saisin 2 85-80 pakkia bowmanista ja jostai 79-75 pakista ni ois kiva.

Juu senkun huikkaat vaan. Toki mun peliajat on lähinnä 18:00-22:00 aikoihin. Eiköhän me peli saada järjestettyy. TnT kanssa peli sovittu 21.00, mutta MrMarjamaa ei vastaa viesteihin. Harmillista kun joutuu odottelee nyt tässä vielä sen 13min ennenku tositoimet alkaa. Toki itsekkin olen syyllistynyt tohon idlaamiseen laittamatta tilaa "ei saatavilla". :)

1.Colorado
2.Florida

Onneksi se on ohi. Sykli alko mukavasti voitolla Islanderssista mutta sitten mentiinkin 3peliä maaleitta. Capitalssia ja Columbusta vastaan Markstrom piti vielä pistehaaveita yllä mutta kun ei syöttöjen vastaanotto maistu ja taklauksilla ei saada edes tuomari kumoon niin turbiin tuli. Boston veikin sitten tätä päätöntä kissalaumaa miten halusi ja gm vaihtoi vapaalle jo ekan erän jälkeen. josko se siitä vielä :cool: Maanantaina jatkuu, jos vaihtoja joku halajaa niin huudelkaa täällä.

Montreal tänään tosiaan tulossa kasin pintaan linjoille. Heti alkuun sovittuna Luccin Ankkoja vastaan peli, mutta sen jälkeen ehtii hyvin vielä muutaman tirvasta, jos sattuu vastustajia olemaan paikalla.

Montreal olisi myös kiinnostunut vielä vaihdoista. Siirtolistalla esim:

D. Roy C 85 (PLY)
L. Eller C 84 (PLY)
D. Desharnais C 81 (PLY)
B. Prust LW 80 (GRN)

Mun puolesta kaikki vaikka samassa paketissa pihalle ;) Vastineeksi olisi tarkoitus saada 1/2 ketjun sentteri, joka osaa alottaa, 2. ketjuun VL ja sitten kolmoseen/neloseen jotain vilperttejä.

Sopii siis hyvin, jos joku GM haluaa vähän tasottaa rosteriaan :cool:

Käykö myndelle 17.00 meidän peli? Ja wekinhon voisin varata heti kun luccilta vapaudut. Sais tänään syklin paketoitua kun viikonloppu helvetin kiireinen.

Ylös Bottom