Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Furiellin Phillyä vastaan peli jouduttiin aloittamaan pelin aikahyppäysten takia alusta. Itse pelistä tuli sitten sellainen päänsärky-tervahiostus, että oksat pois. Pahoittelut Furiellille, mikäli johtui mun yhteydestä, ja kiitokset kärsivällisyydestä.

Jäljellä olevia vastustajia:
Nashville Predators
Detroit Red Wings
Pittsburgh Penguins
Los Angeles Kings

Oon ite linjoilla huomenna klo 19->. Muuten sitten seuraavan kerran sunnuntaina.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Torontoo potkitaan... Ensin Stastny 27 peliä, nyt Kessel 45 (!) peliä paketissa. Sitten hyvä peli mutta 6 päästetystä vedosta omiin menee kolme ja tapiohan siitäkin. Lopussa tyrittiin ja päästettiin av -maali. Nii ja telokaa nyt tuo viimeinenkin stara eli joku aika sitten hankittu Parise. :)

Koskas yarbba on peleillä?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo ei se phillyn peli islesia vastaan yhteyksiin kaatunu, vaikka ongelmia oliki! Ei vaan menny sisään ja kaveri tekee enemmän, ni tappiohan siitä sit ansaitusti tulee.

Just ku on pikkuhiljaa saanu joukkueen juonesta kiinni, ni eiköhän Voracek ja Giroux konttaa peräkkäin lasarettiin :( Voracekilla vaatimaton 40 matsii huilia. #4 sykli kuitenkin nyt takana.

1. Philadelphia
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Furiellin Phillyä vastaan peli jouduttiin aloittamaan pelin aikahyppäysten takia alusta. Itse pelistä tuli sitten sellainen päänsärky-tervahiostus, että oksat pois. Pahoittelut Furiellille, mikäli johtui mun yhteydestä, ja kiitokset kärsivällisyydestä.

Jäljellä olevia vastustajia:
Nashville Predators
Detroit Red Wings
Pittsburgh Penguins
Los Angeles Kings

Oon ite linjoilla huomenna klo 19->. Muuten sitten seuraavan kerran sunnuntaina.

itelläki furielin kans jääty alku ruutuun ja aikamoista lagaamista viime ja sitä edellisessä syklissä! Joidenkin kanssa jostain syystä lagaa ihan pirusti ja toisten ei, Sitte toisilla ei oo mitää ongelmaa saman jannun kanssa :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Winnipeggiä vaille sykli paketissa!

3-15-4 , pistäkää paremmaksi!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Winnipeggiä vaille sykli paketissa!

3-15-4 , pistäkää paremmaksi!

Jaa onko meillä kisa vai? 2-19-1! :D Maalinteko takkuaa ja puolustus vuotaa kuin seula. Vähän on yritetty nyt tiivistää tuota puolustusta ja vähentää rynnimistä, mutta eipä näytä tuoneen vielä tulosta. Eiköhän se kohta käänny, pelit kuitenkin yleensä melko tasaisia lukuunottamatta noita mun hasardipäätöksiä puolustustilanteessa. Eikä tuo Andersonkaan nyt häikäise, vaikka ei suurimmassa osassa pelejä olekaan se suurin syypää tappioon, toisin kuin tää kaveri täällä tattien jatkeena. Toivotonta tekemistä. Toivottavasti Kärppä korjaa kiekkoja paremmin. Kaksi peliä vielä jäljellä. Hylje huomenna (tai siis tänään eli keskiviikkona) linjoilla?? Jos ei, niin menee sitten sunnuntaille tai maanantaille. Bostonin kanssa onkin sovittu jo peli.

Eli Anderson/Karlsson/Condra matkustaa sitten ensi syklissä Dallasiin. Jospa uudet kaverit sais joukkueen syttymään!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Columbuksen via dolorosa Petterin Capsia vaille kärsitty. "Komeat" saldot 1-5-0 tähän mennessä, ja kyllä voin liioittelematta jo nyt sanoa, että tästä sesongista tulee omalta osalta ihan täys pannukakku :D. Joukkue ei istu räpylään, treideihin en jaksa usko (sais kaupata aivan kaikki) ja todellinen syy huonoihin tuloksiin löytyy ohjaimen käsittelijästä. Helppohan se oli viime kaudella pelailla Blackhawksilla, kun huonollakin pelillä tuli pinnoja tasaisesti. Nyt kun on kehnompi jengi ohjattavana, niin oma todellinen taitotaso (lue. osaamattomuus) tulee väkisin esiin. Kaverit veivaa vanhaa GM Miksa-parkaa ihan miten tahtoo, ja ei voi kuin vierestä katsella ja ihailla kun jotkut osaa oikeesti pelata :cool:. Ottawaa vastaan saatiin voitto (tämäkin kiitos Anderssonin, olisin ansainnut hävitä :o), ja tappiot Kanukeille, Habsille, Bruinsille, Flamesille ja Oilersille. Kauden alussa asetetut (epärealistiset) pleijaritavoitteet heitellään Columbuksessa nyt romukoppaan, ja koetetaan pelailla liigaa sillä tavoitteella, että mahdollisimman monesta matsista tulisi viihdyttävä :).

Columbus over & out.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Buffalo peleillä tänään siinä 16-17 ja sitten taas joskus 20 maissa voin parit pelit vääntää. Torstaina en ehdi oikeastaan ollenkaan mutta perjantaina pitäisi onnistua koko illan. Viikonloppuna taas paremmin aikaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouverin vastustajat tässä syklissä:

SJS (SamsoNai17)
DAL (Yakolev)
FLA (Booris84)
CHI (J_T_S_81)

Peliaikoja voi varailla yv:llä tai psn-viestillä. Tänään en pelaa kuin tuon pelin miksaa vastaan. Huomenna linjoilla klo 20.30-->

Tänään klo 22 peli pois ?:D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tampa Bay tänään linjoilla taas siinä vähän kahdeksan jälkeen. Vastassa olis vielä :

- Lucciukki / Anaheim
- Wekinho / Montreal
- Juhna / Phoenix


Koskas herroille sopisi pelit ?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tampa Bay tänään linjoilla taas siinä vähän kahdeksan jälkeen. Vastassa olis vielä :

- Lucciukki / Anaheim
- Wekinho / Montreal
- Juhna / Phoenix


Koskas herroille sopisi pelit ?

Ollaan valmiudessa "siinä vähän kahdeksan jälkeen" ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tampa Bay tänään linjoilla taas siinä vähän kahdeksan jälkeen. Vastassa olis vielä :

- Lucciukki / Anaheim
- Wekinho / Montreal
- Juhna / Phoenix


Koskas herroille sopisi pelit ?

Mulla kosahti eilen modeemi, täytyy hakea uusi, mutta en oo ihan varma millon ehdin tuon tehdä. Ilmoittelen tänne heti kun tiedän! Tiedoksi muillekin Montrealin vastustajille.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Huhujen mukaan Rick Nash olisi lähtökuopissa Rangerssista mikäli vaidossa tulisi laatutavaraa ;)
 
Ylös Bottom