Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tampa tänään koko illan haastettavissa. Bebetos, Wekinho ja Booris teitä odotellaan peleille!:cool:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jottain vialla kun voittoja tulloo.

Vielä olis juhna, yarbba ja nauta peleinä, olisko koska aikaa pelailla?

Leafs roikkuu linjoilla varmaan vielä tässä pitkin iltaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

RanBe aka Booris84 sun privaboksi on täynnä! Tahtoisin vain sopia peliaikoja :)

In other news, ei perkele kun en tunne oloani enää niin paskaksi kun tuo Kärppä on tuolla tolppien välissä. Oon varmaan maininnut sen jo 4243 kertaa, mutta mainitsen vielä kerran ja tulen mainitsemaan ainakin kolmesti. Ottawa nousee vielä! Tai no, playoffhaaveet on jo kuopattu, mutta hyviä pelejä tullaan näkemään vielä tällä kaudella :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Phoenixsillä vielä, Toronto, Ottawa, Montreal ja Anaheim. Huomenna varmaan joskus viiden aikaan olisin aika peli valmis.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Huomenta äijät !


Se olis sitten maanantai ja sehän tarkoittaa sitä, että pelit rupeaa pyörimään täydellä höyryllä eteenpäin, eikös? :)


Vancouverin GM tulee olemaan hyvinkin todennäköisesti irl kaverini, ja hän hyppää tänään mukaan. Jos jostain syystä hän peruukin viime hetkellä, niin eiköhän siihen GM löydy, kun joukkueen tilastot on kuitenkin 33-3-0 :p
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Huomenta äijät !


Se olis sitten maanantai ja sehän tarkoittaa sitä, että pelit rupeaa pyörimään täydellä höyryllä eteenpäin, eikös? :)


Vancouverin GM tulee olemaan hyvinkin todennäköisesti irl kaverini, ja hän hyppää tänään mukaan. Jos jostain syystä hän peruukin viime hetkellä, niin eiköhän siihen GM löydy, kun joukkueen tilastot on kuitenkin 33-3-0 :p

Mä voisin ottaa Vancouverin :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Phoenixsillä vielä, Toronto, Ottawa, Montreal ja Anaheim. Huomenna varmaan joskus viiden aikaan olisin aika peli valmis.

Montreal tänään pelaamassa muutamana tunnin n. klo 19 eteenpäin, jaksamisesta riippuen. Sillon vois ainakin kojootteja vastaan ottaa :)

Kattellaan Sluiba, jos vielä kympiltä oon peleillä, vähän epäilen kyllä.. :(

Kaikille syklin vastustajille tiedoksi, että tiistaina hieman huonosti aikaa. Luultavasti en pääse ollenkaan linjoille. Ke ja to sitten taas perus klo 19 ->. Toivottavasti saadaan natsaamaan kaikkien kanssa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

New Jersey tänään linjoilla iltasalla, tarkkaa aikaa en pysty sanomaan mutta veikkaisin että noin klo 19 oon paikalla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

RanBe aka Booris84 sun privaboksi on täynnä! Tahtoisin vain sopia peliaikoja :)

In other news, ei perkele kun en tunne oloani enää niin paskaksi kun tuo Kärppä on tuolla tolppien välissä. Oon varmaan maininnut sen jo 4243 kertaa, mutta mainitsen vielä kerran ja tulen mainitsemaan ainakin kolmesti. Ottawa nousee vielä! Tai no, playoffhaaveet on jo kuopattu, mutta hyviä pelejä tullaan näkemään vielä tällä kaudella :)
Nyt on tilaa taas :)

Pelailen taas viimeistään huomenna illalla pelejä pois, voi tosin olla että pääsen tänään jo illalla pelailemaan...mutta en uskalla luvata mitään.
Ja saa heitellä aikoja 17:00-22:30 väliltä :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kaikki innokkaat pelitoverini joilla on tässä syklissä Chicago vastassa ja kova halu pelata peli tänään pois, kuitenkin ennen kello kymmentä, pistäkää täällä yksityisviestiä, koska laiskana en jaksa psn puolella päivystellä. Pleikkari lävähtää tulille sillä silmäyksellä ja hoidetaan homma bois byörimästä :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

VANCOUVER EDELLEEN VAPAANA ! Hakemuksia voi laittaa mulle privana.

Onko kenelläkään ketään asiallista GM ehdokasta mielessä?

( baritonia ei kelpuuteta Nucks ruoriin.. :p )
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Rangers linjoilla tänään 21 jälkeen. tulkaahan pelaan pelit pois :)

Tällä viikolla mahdollista pelata 21 jälkeen kaikkina muina päivinä patsi keskiviikkona. Laittakaahan aikaa yv:llä koska ehditte (en viitti päivystää joka päivä mihinkään 24 asti jos ei vastustajia oo tulossa linjoille)

Toivottavasti nää ilta-ajat sopii vastustajille :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pittsburgh tunnin päästä linjoilla. Käykö Rangersille meidän matsi heti tossa ysin aikaan?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastassa vielä Enkmanni joka ei oo ainakaa vielä hyväksyny kaveripyyntöä jonka syklin alussa löin sekä Gämmätön Canucks, toivottavasti kohta siihen joku ny tulee ettei simuks mene..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Phoenixsin Kanadan kiertue jatkuu Ottawalla (peli sovittu) ja Torontolla. Koska b Aritonille kävisi ottelu?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Antakaa se Vancouver mulle, saisin varmasti sen vielä ulos pleijaritaistosta :D
 
Ylös Bottom