Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kiitokset erityisesti YARBALLE, SAKEMILLE ja JAMSKULLE ettei mennyt yhtään peliä simuun!!
Palaan seuraavan kerran sorvin ääreen joko viikon päästä lauantaina tai sitten sunnuntaina [/COLOR][/COLOR][/COLOR]:cool:

Tattista itselles. Ja sori Buffalon viivytyksistä. Piti käydä retrodiskoilemassa tallinnanristeilyllä :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa
5.Montreal
6. Fiinix
7. Boston
8. sharks
9. Vancouver
10. Florida
11. Buffalo
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Washingtonin pelit tässä syklissä pelattu ja playoff unelma elää :)

Mahtaakohan uni tulla, kun niin odottaa jo huomisen uutta sykliä :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pahoittelut Mifonille kun en päässyt aiemmin. Nyt paikalla. Sluibailijaa myös kaipailen peleille
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jees, saatiin pelattua. Vielä Sluiba vastassa.

Pelitkin on lähtenyt rullaan mukavasti.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Moneltas mennään etiäppäin, onko liigalla psn chattiä?

Viel kerkeis parit ukot vaihtaa... Mulla ois haluja vaihtaa Brouwer OL 82, Bailey KH 79 & Holtby MV 83! Vaihdossa 1. mv + 3 kentän sentteri
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa
5.Montreal
6. Fiinix
7. Boston
8. sharks
9. Vancouver
10. Florida
11. Buffalo
12. Anaheim
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jees, saatiin pelattua. Vielä Sluiba vastassa.

Pelitkin on lähtenyt rullaan mukavasti.

Oon siinä klo. 22 aikaa himassa, pääsetkö sillon? Katson myös sillon miten pelejä on pelattu viikonlopun aikana. Syklinkuittaus lista näyttää kyllä aivan liian lyhyeltä tässä vaiheessa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Oon siinä klo. 22 aikaa himassa, pääsetkö sillon? Katson myös sillon miten pelejä on pelattu viikonlopun aikana. Syklinkuittaus lista näyttää kyllä aivan liian lyhyeltä tässä vaiheessa.

Lisätäänkö karoliinaa vajaat listaan? Itsellä olis juurikin 2x HurriKaanit jäljellä... Just ku sairastupa meinaa vähän tyhjetä kun enää neljä ukkoo :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Lisätäänkö karoliinaa vajaat listaan? Itsellä olis juurikin 2x HurriKaanit jäljellä... Just ku sairastupa meinaa vähän tyhjetä kun enää neljä ukkoo :D

Hah no jos siihen ei illaks saada uutta geeämmää, niin voinhan mä tulla pelaamaan 2. accolla ne sua vastaan, nii ei tarvitse simuta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa
5.Montreal
6. Fiinix
7. Boston
8. sharks
9. Vancouver
10. Florida
11. Buffalo
12. Anaheim

13. Blues
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

JAMSKU!!

​Useasti oon nyt yrittäny huudella sua peleille, etkä ollu äskenkään online.. Eli huuteles nyt täällä koska pelataan?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Olen tänne ilmottanut milloin pääsen peleillä eli pääsääntösesti olen iltaisin 22 jälkeen ja eilenkin kolmeen asti linjoilla vaikka aamulla oli kuudelta herätys. Enkai mä nyt linjoilla ollut kun pojalla lätkäpelit tampereen suunnalla niin ainoo vapaa päivä meni siellä. Kohta voin tulla pelailee tai seuraava mahollisuus on maanantaina ysin jälkeen
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Winnipeg
2.Colorado
3.Minnesota
4.Ottawa
5.Montreal
6. Fiinix
7. Boston
8. sharks
9. Vancouver
10. Florida
11. Buffalo
12. Anaheim

13. Blues
14. Calgary
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Baritoni saat puolisen tuntia aikaa infota, että haluatko pelata ne 2 peliä mua vastaan ( 2. acco ) vai annetaanko mennä simuun. Sen jälkeen pyöräytän syklin eteenpäin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Baritoni saat puolisen tuntia aikaa infota, että haluatko pelata ne 2 peliä mua vastaan ( 2. acco ) vai annetaanko mennä simuun. Sen jälkeen pyöräytän syklin eteenpäin.


Anna mennä vaan, ihan reilu peli että simutaan. Jännän äärellä odotellaan. :)

Edit... Nooh kaks ehti juuri parantua ja kaks loukkaantu taas et 50/50. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli vaihdettu! Ei muuta kun GAME ON!



Tampa Bay vielä parisen tuntia linjoilla, pääseekö kukaan seuraavista herroista peleille :


- Merimax
- Sakemi
- TonMann
- Samsonai
- Virheraportti
- KoByMe
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ei oo tietoo vielä ketä vastaan tässä syklissä on ku iskin pleikkarin kiinni tavallista nopeemmin, mutta huomenna peleillä mahdollisesti 16-17.30 välillä hetken aikaa ja sen jälkeen 20.30->. Vähän on kiireinen päivä mutta yritetään hoitaa noita pelejä heti pois alta :)
 
Ylös Bottom