Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Syöpä jatkui myös Tampa Bayssa. Ei mitään järkee että omat pyörii mudassa ja vastustajat painelee ohi kaikissa tilanteissa. Pakkoha tää paska on loppuun jaksaa mut sit kyllä riittää nää gmc kokeilut.

Joskus näin, joskus toisinpäin. Selittänee miksi monilla on 7-0-0 ja 0-6-1 kaltaisia syklejä peräkkäin. Eiköhän noi kuitenkin aika tasan sarjan mittaan mene. Kyl se siitä lähtee viel, leuka ylös vaan!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Dallasilla muutama peli vielä pelaamatta, lähden tosin reissuun muutamakasi päiväksi mutta luultavasti sunnuntaina olen takaisin peleillä.

Maalivahtipeli ja viimeistely on ollut meidän ongelma (avoipaikoista ei saada kiekkoa reppuun), "poffijoukkeuita" ollaan kiusattu kyllä viimeiseen asti mutta viimeistään jatkoajalla on turpaan tullut.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Coloradolla jälellä viellä bluussit ja se on jo käytännössä buukattu.

Kattelin tossa että aika kovaa sykliä vetänyt tosiaan toi Minnesota 36-6 maalierolla ja vieläpä kovia nimiä:eek: Väkisinkin tässä hiippailee muistikuviin pari sykliä sitten pelatussa aamupelissä Minnesotaa vastaa Coloradon loistavat otteet ja helpohko 3-2 voitto. Coloradossa onkin nyt sitten jo alettu varautua Mestaruus buumiin ja Paraatipäiväkin on viimeistä silausta vaille bookattu. Joku voisi tämän syklin perusteella sanoa jotain muuta, mutta se on sitten ihan p**ka puhetta. :cool:

Kiitti, kuitti.

Ps. Hyvvööö Pääsiäistä!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Coloradolla jälellä viellä bluussit ja se on jo käytännössä buukattu.

Kattelin tossa että aika kovaa sykliä vetänyt tosiaan toi Minnesota 36-6 maalierolla ja vieläpä kovia nimiä:eek: Väkisinkin tässä hiippailee muistikuviin pari sykliä sitten pelatussa aamupelissä Minnesotaa vastaa Coloradon loistavat otteet ja helpohko 3-2 voitto. Coloradossa onkin nyt sitten jo alettu varautua Mestaruus buumiin ja Paraatipäiväkin on viimeistä silausta vaille bookattu. Joku voisi tämän syklin perusteella sanoa jotain muuta, mutta se on sitten ihan p**ka puhetta. :cool:

Kiitti, kuitti.

Ps. Hyvvööö Pääsiäistä!

Joo kieltämättä tähä sykliin tuli joku ihmeen suonenveto mutta eiköhä sitä jo seuraavassa syklissä palata takasin maanpinnalle :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo kieltämättä tähä sykliin tuli joku ihmeen suonenveto mutta eiköhä sitä jo seuraavassa syklissä palata takasin maanpinnalle :D
Juu. Toivottavasti en itse sula tällä kaudella. Eliitissähän viimiset 20 peliä oli karmaisevat 2-14-4... Samalla tipuin pois poffeista 1 pisteen erolla. Eikä yhtään vatuttanut.

Columbuksessa on eilen ollut pääsiäs aiheinen palaveri joukkueen sisäisesti. Itse Jarmo "Keksi" Kekäläinen oli sitä vetämässä.
"Kuulkaas pojat. Nyt on hyvä drive päällä ja toivottavasti ette sula nyt loppukauteen! Kukaan ei sitten juo yhtään viinaa pääsiäisen aikana! Paitsi minä."
Pukuhuoneessa kuuluu raju pettymyksen ääni.
"Kattokaas nyt kun ette te voi viinaa juoda... Teillä on treenit, treenit ja treenit kuitenkin. Luulittekos te pääsevänne lomille? Turha luulo"
Päävalmentaja astuu esiin ja kertoo Jarmolle, että oli ehtinyt jo luvata pojille vapaapäivät.
"Mitä hemmettiä sä sellasia menet lupaamaan? Kysyitkö multa muka lupaa? Ai... En muista. No en kyllä sitten tainnut olla selvinpäin."
Pitkän väittelyn jälkeen Jarmon pää oli räjähtämispisteessä ja pieni happihyppy oli tehtävä, jotta mieleen saadaan hetken rauhaa.
Jarmon palattua pukuhuoneeseen tunnelma oli maassa.
"Mitä hittoa toi vahtikin mulle munaa yritti tarjota?"
Päävalmentaja ja pelaajat kertovat, että se kuuluu pääsiäiseen.
"Siis mitä? Pääsiäisenä tarjotaan munaa? Mitä järkeä siinä on?"
Pelaajat kertovat myös, että leikkiin kuuluu oikean munan etsiminen.
"Siis HYI VIT**! En olisi tätäkään uskonut... Noh. Hyvä, että tulitte kaikki kaapista ulos."
Kekäläisen käveltyä ulos pukuhuoneesta oli sisällä hieman hölmistynyt ja hiljainen tunnelma kunnes rauhan rikkoo Gaborikin lausahdus
"Mennäänkö suihkuun vai leikitäänkö hippaa?"
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9.Florida
10.Nashville
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9.Florida
10.Nashville
11. Tampa Bay



Huoh..prkleen Stammeri, kun ei pysy nyt millään kasassa..nooh.. muuten sykli meni kyllä ihan hyvin..ainakin tuloksellisesti
:)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

aawee! Mulla kympiltä aika varattuna sun kanssa! Missä olet?

e: well. Ei shitten.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix

Yllättävän hyvin sykli meni, ottaen huomioon vastustajat.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix
13. Montreal
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix
13. Montreal
14. Ny Islanders
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix
13. Montreal
14. Ny Islanders

15. Chicago

Kovasti kokeillaan Minnesotan perässä roikkua divarivoittoa silmälläpitäen.
Toivottavasti bensa ei loppus ja Willeilleki sattus muutamia lapsuksia loppukauden aikana.
OK sykli yhtä perseraiskausta lukuunottamatta. Että se kyllä sattuki.
Näyttäs vähän tosiaan St.Louisia vastaan alkavan pleijarit tällä menolla.
Äsken väännettiin tiukka rankkarivääntö eli eiköhän siin sarjassa vois käydä miten tahansa.
Katellaan, 12 kierrosta maaliin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix
13. Montreal
14. Ny Islanders

15. Chicago
16. Colorado
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix
13. Montreal
14. Ny Islanders

15. Chicago
16. Colorado
17. Blues

Näyttäs vähän tosiaan St.Louisia vastaan alkavan pleijarit tällä menolla.
Äsken väännettiin tiukka rankkarivääntö eli eiköhän siin sarjassa vois käydä miten tahansa.

Itellä ei ole mitään tietoa, että miten nuo pleijari-parit muodostuvat. Ei ilmeisesti mene niin, että runkosarjan nelonen kohtaa automaattisesti vitosen jne. Ainakin siitä sarjasta tulisi aika varmasti hyvät väännöt, kun muistaakseni suurin osa runkosarjan peleistä mennyt jatkoille tai rankkareille.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Itellä ei ole mitään tietoa, että miten nuo pleijari-parit muodostuvat. Ei ilmeisesti mene niin, että runkosarjan nelonen kohtaa automaattisesti vitosen jne. Ainakin siitä sarjasta tulisi aika varmasti hyvät väännöt, kun muistaakseni suurin osa runkosarjan peleistä mennyt jatkoille tai rankkareille.

Nykyään mennään divisioonien mukaan eli ykkönen kohtaa wild card- jengin pleijareissa ja divisioonan kakkonen ja kolmonen ottelee keskenään. Tällä hetkellä Minnesota johtaa meidän divaria eli ois saamas runkosarjan seiskan tai kasin vastaan. Lisäks tällä hetkellä sinä ja minä eli Chicago ja St.Louis ollaan meidän divarissa sijoilla 2 ja 3 eli kohdattas ekalla kierroksella.

Olipas taas selkeesti kirjoteltu. Tainnu muutaman lasin pepsikolaa vetästä jo liikaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nykyään mennään divisioonien mukaan eli ykkönen kohtaa wild card- jengin pleijareissa ja divisioonan kakkonen ja kolmonen ottelee keskenään. Tällä hetkellä Minnesota johtaa meidän divaria eli ois saamas runkosarjan seiskan tai kasin vastaan. Lisäks tällä hetkellä sinä ja minä eli Chicago ja St.Louis ollaan meidän divarissa sijoilla 2 ja 3 eli kohdattas ekalla kierroksella.

Olipas taas selkeesti kirjoteltu. Tainnu muutaman lasin pepsikolaa vetästä jo liikaa.

Jotain tollaista ajattelinkin, oli vaan epäselvää, että kohdataanko ekalla kierroksella oman vai toisen divisioonan joukkue. Mutta jos molemmat villit kortit menevät samaan divariin, niin kumman divarin ykkönen kohtaa sen huonommin sijoittuneen villi kortti-joukkueen? Ilmeisesti se, kumpi on kerännyt enemmän pisteitä. Olisi ton systeemin voinut ehkä selkeämminkin toteuttaa ja parhaat menevät joka tapauksessa jatkoon.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nykyään mennään divisioonien mukaan eli ykkönen kohtaa wild card- jengin pleijareissa ja divisioonan kakkonen ja kolmonen ottelee keskenään. Tällä hetkellä Minnesota johtaa meidän divaria eli ois saamas runkosarjan seiskan tai kasin vastaan. Lisäks tällä hetkellä sinä ja minä eli Chicago ja St.Louis ollaan meidän divarissa sijoilla 2 ja 3 eli kohdattas ekalla kierroksella.

Olipas taas selkeesti kirjoteltu. Tainnu muutaman lasin pepsikolaa vetästä jo liikaa.
Mennäänkö tässä muka näin? Mä muistaisin, että tässä pelissä mennään vanhalla systeemillä, mutta voin kyllä olla väärässä. Noh mä en tiiä.... Otan kaljaa tääl mökil ja nautin olostani! Mukavaa uuttavuotta kaikille!... Eiku hä?:cool:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mennäänkö tässä muka näin? Mä muistaisin, että tässä pelissä mennään vanhalla systeemillä, mutta voin kyllä olla väärässä. Noh mä en tiiä.... Otan kaljaa tääl mökil ja nautin olostani! Mukavaa uuttavuotta kaikille!... Eiku hä?:cool:

Sitähän tossa viime kauden pleijareissaki ihmeteltiin et mitens nää parit oikee muodostu. Voin tolki olla väärässä ku ite en mukaan päässy, mut tälläset on muistikuvat :p
 
Ylös Bottom