Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Rangerssilla vastassa juha96 (tupla), samsonait ja joku viä... Tänää mahdollisuus pelata 21 eteenpäin ja mahdollisesti 18.30 jälkeen jossain välissä jos jollekkin ei käy 21 jälkeen. Tänne huutelua millon kävis. Samsonait täällä jo kyselikin peleille. Koska vedetään?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mihin aikoihin tänää vaihtuu sykli jos ehtis viel parit pelit pelaamaa? :)


14 ilmottautunutta jo tossa mun liigassa, eli 6 kun tulee niin draftia käynnistellään.. Josset haluu jämäjoukkueita mutta meinaat tulla nii nyt kannattaa ilmotella :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pittsburghin pelit samsonaittia ja marjamaata vastaan menee nyt sit simuun kun en pääse enää tänään pleikalle.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo sori tulim himaan vasta n.10min sit ja olen aika känniss nytte. Jos vaa komisaarille sopii ni vaihdetaa sykli huomenna? Olen varmaan silloinn pelikuntossa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sunnuntaina ja eilen olin klo:21-24 peleillä, mutta 1-2 peliä menee simuun.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vedetäänkö seuraava sykli sitten tynkä viikkona, että saatais kausi pelattua mahdollisimman nopeesti pois? :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

[video=youtube;t-V7wmNV7II]http://www.youtube.com/watch?v=t-V7wmNV7II&feature=youtu.be[/video]

Tällä videolla nähdään loistavasti, minkä takia Coloradon GM on yrittänyt kovasti kaupata #8 uuteen osoitteeseen, siinä onnistumatta :p
"Hejda looses him, you cannot have this happening"

Ilmeisesti tällä hetkellä onkin juuri MIN-COL tulossa täällä vastaan, jos nyt en ihan väärin lue noita...

PS. Nätti maali!

PPS. Hyvä mikke!

PPPS. <33333333333333333333333333mikkeuuuuuuuh<333333333333333333

PPPPS. Karu totuus, että Willit tulevat tippumaan kummassakin sarjassa :D
 
Ylös Bottom