Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 ohjain X0:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Encore2K7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Encore2K7

Member
Tarkoituksena olisi hankkia Xbox360 PS3:n rinnalle sen exclusive pelien takia.
Mitä ohjaimiin tulee: Pidän itse ps3:n ohjainta mukavampana (ps1:stä asti ollut kädessä) verrattaessa boxin omaan ohjaimeen ja mietin onko olemassa mitään tietoista ratkaisua jolla ps3:n ohjaimella voisi pelata boxin pelejä? :confused:

Laite tulee jokatapauksessa kotiin, mutta tuo olisi tietysti pientä plussaa :rolleyes:

Vastaus: PS3 ohjain X0:lle?

Tarkoituksena olisi hankkia Xbox360 PS3:n rinnalle sen exclusive pelien takia.
Mitä ohjaimiin tulee: Pidän itse ps3:n ohjainta mukavampana (ps1:stä asti ollut kädessä) verrattaessa boxin omaan ohjaimeen ja mietin onko olemassa mitään tietoista ratkaisua jolla ps3:n ohjaimella voisi pelata boxin pelejä? :confused:

Laite tulee jokatapauksessa kotiin, mutta tuo olisi tietysti pientä plussaa :rolleyes:

Äläs ny Santtu. Kyllä sä totut siihen ;)

Ei vaan. Moni muukin tota kysellyt, ja tuskin on vieläkään ratkaisua tohon. Joudut vaan totuttelemaan.

Hommaat pleikkarin ohjaimen ja siirrät boxin ohjaimen sisällön siihen. Vähä joutuu modaa ohjainta että mahtuu sisälle (?!)

Itse tekisin mieluusti toisin päin et ku sais 360:n ohjaimen toimiin pleikassa ku pleikan oma ohjain on täys paska :) Mutta on kyl aika epätodennäköistä et noita ohjaimia sais toimimaan konsoleiden kesken.

Se on tuo D-padin kirous. Pleikkari miehet(ja naiset) haluaa tattien olevan alhaalla ja D-padin ylhäällä ja XBox miehet(ja naiset) haluaa sen vasemman D-padin alas ja tatin ylös. Itse haluaisin sen ohjaimen XBox tyyliin, olen tumpelo sormistani eikä peukaloiteni vääntäminen auta yhtään.

Kumpikaan valmistaja ei tunnu taipuvat ja sitkeästi pyrkivät estämään ihmisiä käyttämästä noita ristiin, joka nyt on aivan naurettavaa, vähän sama kuin että täällä ajetaan autoa vasemmalla kaistalla joka minusta nyt on edelleenkin ihan naurettavaa.

Onneksi modi valmistajat ovat hieman tulleet vastaan ainakin X0'n puolella.
http://www.xcm.cc/XFPS_3.0_Sniper.htm
Tuo mahdollistaa ainakin Playstation2 dual-shock-ohjaimen liittämisen X0'lle, hiiren ja näppäimistön lisäksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Se on tuo D-padin kirous. Pleikkari miehet(ja naiset) haluaa tattien olevan alhaalla ja D-padin ylhäällä ja XBox miehet(ja naiset) haluaa sen vasemman D-padin alas ja tatin ylös. Itse haluaisin sen ohjaimen XBox tyyliin, olen tumpelo sormistani eikä peukaloiteni vääntäminen auta yhtään.

Kumpikaan valmistaja ei tunnu taipuvat ja sitkeästi pyrkivät estämään ihmisiä käyttämästä noita ristiin, joka nyt on aivan naurettavaa, vähän sama kuin että täällä ajetaan autoa vasemmalla kaistalla joka minusta nyt on edelleenkin ihan naurettavaa.

Tuo mahdollistaa ainakin Playstation2 dual-shock-ohjaimen liittämisen X0'lle, hiiren ja näppäimistön lisäksi.

Toi on kyllä varmasti ihan hyvä laite. Harmi vaan, että tuo hieman jakaa porukkaa livessä. En ainakaan itse padimiehenä mielelläni pelaisi hiiri+näppis kompoa vastaan :(

Muuten ihan hyvä ratkaisu, mutta DS2:sta ei uutenakaan voi verrata Sixaxis ja DS3 ohjaimiin. Erityisesti tatin niissä ovat aivan toista luokkaa ja jos kysytään, mielelläni en haluaisi palata takaisin vanhoihin ohjaimiin, vaikka niitä löytyykin pari 4 kaapista.

Ylös Bottom