Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-päivitykset

Eilen tai toissapäivänä asensin tuon 2.53 päivityksen ja pelailin tyytyväisenä pari tuntia. Nyt kun laitoin masiinan päälle, ei se enää lue pelilevyjä. DVD-leffan toisto kyllä onnistuu, mutta mitkään Blu-Rayllä olevat pelit eivät pyöri.:confused:
Ei liity päivitykseen mitenkään, vaan BD-asemastasi on päässyt taikasavut pihalle. Ohjeita takuuvaihtoon lähettämisestä voi lukea ongelma-FAQista.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Onkohan noita päivityksiä tulossa tai onko huhuja. Tuohon ingame musiikkiin vois tulla paraanusta ja netti selaimeen. Messenger olisi tervetullut uudistus.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Onkohan noita päivityksiä tulossa tai onko huhuja. Tuohon ingame musiikkiin vois tulla paraanusta ja netti selaimeen. Messenger olisi tervetullut uudistus.
2.60-päivitys tulee aika varmasti lähiviikkoina. Jotain pikkujuttuja on tulossa, mutta mistään hirmuisen merkittävästä ei ainakaan itselläni ole tietoa.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Messenger olisi tervetullut uudistus.

Mikäli tarkoitat Microsoftin lanseeraamaa Messengeriä, niin eipä takuulla tule. Johan tuolla on nyt oma viestijärjestelmänsä.

Irssi sen sijaan voitaisiin implementoida plegelle :P.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Mikäli tarkoitat Microsoftin lanseeraamaa Messengeriä, niin eipä takuulla tule. Johan tuolla on nyt oma viestijärjestelmänsä.

Irssi sen sijaan voitaisiin implementoida plegelle :P.
Ja nimeomaan vain ja ainoastaan Irssi! :-D Ei mitään graafisia köpöstyksiä mirkkihuoneiden tyyliin.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

PlayStation.Blogissa on juttua pian ilmestyvästä v2.60-päivityksestä! Uusina ominaisuuksina saadaan ainakin Photo Gallery ja tuki DivX 3.11 -videoille. Photo Galleryn avulla kuvia voi lajitella entistä monipuolisemmin.
Digital pictures can be organized in groups according to various criteria, including the camera used to take the photos, the event date and time, colors in the photos, as well as the number, ages, or facial expressions of the people pictured.
Mutta mikä on hieman hassua, kyseinen sovellus pitää erikseen ladata, eli se ei tule automaattisesti uuden firmwaren mukana. Photo Galleryn toimintaa voi käydä ihmettelemässä alun linkin takana olevasta esittelyvideosta. :)

Update! Tuo hymyjen tunnistaminen kuvista on jo aika friikkiä. Tuota täytyykin kokeilla, kun kyseinen firmis on saatavilla.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

NeoGAFista löytyi lisätietoja tuosta v2.60:sta. On sen verran omituisia uusia ominaisuuksia, että niiden täytyy olla totta.
- 3-D Secure Support: 3-D secure of credit cards are now supported (whatever that means).
- XMB Theme Support on Blu-ray movie discs. You can apparently download themes from BD movies. The first movie to have this feature will be "Pineapple Express".
- HDD game data can be deleted during gameplay if the HDD becomes full.
- Safe Mode. A warning is added to mention to "Restore Default Settings" apparently when the PS3 needs to.
Tuo levytilan vapauttaminen pelin aikana voi tulla joillekin tarpeen.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

siisti tuo photo gallery, ikävä vaan kun ei satavarmasti toimi mediapalvelimen kuvien kanssa =( Itse ainakaan en näe mitään järkeä omassa ympäristössäni, tai ehkä muutenkaan, kopioida kuviani pleikkarin kovolle..
 
Vastaus: PS3-päivitykset

siisti tuo photo gallery, ikävä vaan kun ei satavarmasti toimi mediapalvelimen kuvien kanssa =( Itse ainakaan en näe mitään järkeä omassa ympäristössäni, tai ehkä muutenkaan, kopioida kuviani pleikkarin kovolle..
Minusta kuvien kopioiminen Pleikkarille toimii samalla vähän niin kuin varmuuskopiointina. Eivät ne kuvat kuitenkaan niin paljoa levytilaa vie, ja digikuvien säilyttäminen vain yhdessä paikassa on aika epäviisasta.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Minusta kuvien kopioiminen Pleikkarille toimii samalla vähän niin kuin varmuuskopiointina. Eivät ne kuvat kuitenkaan niin paljoa levytilaa vie, ja digikuvien säilyttäminen vain yhdessä paikassa on aika epäviisasta.

jep, juuri näin, yhet kuvat mulla on tietokoneella ja sen jälkeen mä aina pistän varmuuskopion pleikkarille... eikä niitä ookkaa ku jotain n.2000 kuvaa siellä PS3:n kovalevyllä :D
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Huus tö Fööst, Uusin 2.60 päivitys on nyt ladattavissa.

Ainakin yksi divx-pätkä nyt näkyi ja kuului joka ennen sanoi töötTÖÖT! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-päivitykset

Itse firmiksen lataus kävi nyt ennätysnopeasti: vain 45 sekuntia! Asennus kesti silti vielä reilut kolme minsaa, joten operaatioon kulunut yhteisaika oli 4 min 11 s. Mutta kyseessä on huomattava parannus verrattuna niihin aikoihin, kun käytin vielä WLANia.

Photo Galleryn 105 megan latauskin sujahti ohi silmissä. Ensimmäisellä käynnistyksellään se käytti pari minuuttia kuvakirjaston rakentamiseen (ja samalla varmaankin analysoi kuvat). Täytyy tuohon parantuneeseen DivX-toistoon tutustua seuraavaksi.

PS. Liekö näin aamusta PSN-liikenne vähäisempää, vai olisiko päivitys oikeasti vaikuttanut asiaan, mutta nyt ihmisten profiili- ja Trophy-tiedot tulevat näkyviin huomattavasti nopeammin. :)
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Minusta kuvien kopioiminen Pleikkarille toimii samalla vähän niin kuin varmuuskopiointina. Eivät ne kuvat kuitenkaan niin paljoa levytilaa vie, ja digikuvien säilyttäminen vain yhdessä paikassa on aika epäviisasta.

Jep, varmuuskopioinnin kannalta ihan järkevää. Itse laitan varmuuskopiot ulkoiselle kovalevylle.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Itse firmiksen lataus kävi nyt ennätysnopeasti: vain 45 sekuntia! Asennus kesti silti vielä reilut kolme minsaa, joten operaatioon kulunut yhteisaika oli 4 min 11 s. Mutta kyseessä on huomattava parannus verrattuna niihin aikoihin, kun käytin vielä WLANia.

Photo Galleryn 105 megan latauskin sujahti ohi silmissä. Ensimmäisellä käynnistyksellään se käytti pari minuuttia kuvakirjaston rakentamiseen (ja samalla varmaankin analysoi kuvat). Täytyy tuohon parantuneeseen DivX-toistoon tutustua seuraavaksi.

PS. Liekö näin aamusta PSN-liikenne vähäisempää, vai olisiko päivitys oikeasti vaikuttanut asiaan, mutta nyt ihmisten profiili- ja Trophy-tiedot tulevat näkyviin huomattavasti nopeammin. :)
Meikällä WLAN:illa lataus yhtensä 7minuuttia, mutta sitten Photo Gallery... paljon hitaampaa meininkiä, 9 minuuttia näytti aika siinä latauksen alussa...
mutta melko samoja aikoja, mitä letkunkin kanssa, tosin, sillon on ollut isompia noi päivitykset :)
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Yhteys langalla 8/1 Mbps.

Päivityksen imurointi + asennus = 7 min
Photo Galleryn imurointi + asennus = reilu pari minsaa + minuutin kuvien järjestely

TT-2k sanoi:
Liekö näin aamusta PSN-liikenne vähäisempää, vai olisiko päivitys oikeasti vaikuttanut asiaan, mutta nyt ihmisten profiili- ja Trophy-tiedot tulevat näkyviin huomattavasti nopeammin

Samaa tahtia tuntuu tulevan nämä tiedot kuin aiemminkin. Sen sijaan valokuvakirjaston hallinnointi on nyt selvästi kätevämpää kuin aiemmin. Toimii myös täällä valokuvien varasäilönä, ja itse asiassa pääasiallisena "diaprojektorina" vieraille :)
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Samaa tahtia tuntuu tulevan nämä tiedot kuin aiemminkin.
Mulla jostain syystä (jopa langallisella yhteydellä) profiili- ja Trophy-tietojen lataus kestää pahimmillaan yli puoli minuuttia, mutta aamun muutaman kokeilun perusteella tiedot tulivat n. 5 sekunnissa. Vielä pari sekkaa pois, niin ollaan samoissa lukemissa kuin toisen konsolin vastaavassa operaatiossa. :)
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Itse firmiksen lataus kävi nyt ennätysnopeasti: vain 45 sekuntia! Asennus kesti silti vielä reilut kolme minsaa, joten operaatioon kulunut yhteisaika oli 4 min 11 s. Mutta kyseessä on huomattava parannus verrattuna niihin aikoihin, kun käytin vielä WLANia.

Aika tasan neljä minuuttia kesti koko hoito täälläkin. 3/4 ajasta meni asennukseen, itse lataus meni alle minuutissa.

Latauksen koko on 139MB ja tänne se valui 4-5MB/s nopeudella :D
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Oma OT tähän joukon jatkoksi:

"Latasin 16 tuntii ja asensin 18 päivää" :eek:

Ihan oikeesti! Eiköhän nää rojut lataudu kaikille jossain ajassa kumminkin... Turistaanko mielummin ihan niistä päivityksistä eikä niiden latausajoista?
 
Ylös Bottom