Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
1.5tuntia ladannut ja JO 17%...
No yhteys on vaan 2mb.
Onkos muilla yhtä hidasta?
On hidasta on..Ensimmäiset kolme kertaa koko kone ei vartin aikana ladannu yhtään 0% näytti vaan..Nyt neljännellä kerralla on menny sitten jo 7%![]()
Mulla meni 10min tossa ja meganen netti. Oisko tossa pitänyn olla voice chat pelin aikana? Ei mulla onnistu :s
4/1-liittymällä (Baana) päivityksen lataus + asennus vei yhteensä 6 minuuttia, eikä ollut mitään ongelmia, kuten ei aiemminkaan.Onkos muilla yhtä hidasta?
Tekstichat on siinä mielessä erittäinkin mainio kapistus, että voit keskustella yli rajojen.Mihin tota textichattia tarvii, me suomipojat uskalletaan ihan keskustella ääneen keskenään ku pelataan![]()
Tekstichat on siinä mielessä erittäinkin mainio kapistus, että voit keskustella yli rajojen.
Esimerkiksi vaikkapa, kun pelaat CODissa klaanimatsia ja kaverisi hakkaa KZ2-peliä, voit huutaa tekstitsätin kautta miten klaanimatsissa menee..
Mutta montakohan ukkoa mahtuu yhteen tekstichattiin, neljällä jampesterilla on ainakin jo kokeiltu.
Järkyttävän hidasta toi uuden päivityksen lataaminen. ei etene 0% mihkää!
Tai sitte pelaatte samaa peliä ja teillä on CW menossa ja kerrotte aina kuoltuaan omille missä ovat vastustajat.Tekstichat on siinä mielessä erittäinkin mainio kapistus, että voit keskustella yli rajojen.
Esimerkiksi vaikkapa, kun pelaat CODissa klaanimatsia ja kaverisi hakkaa KZ2-peliä, voit huutaa tekstitsätin kautta miten klaanimatsissa menee..
Mutta montakohan ukkoa mahtuu yhteen tekstichattiin, neljällä jampesterilla on ainakin jo kokeiltu.
Kokeiles silleen että painat peruuta ja kokeilet alottaa lataamaan sitä alusta.Mulla autto toi.Sitten se menikin "mukavan" nopeesti loppuun.Ihan hyvä päivitys kaiken kaikkiaan.
Järkyttävän hidasta toi uuden päivityksen lataaminen. ei etene 0% mihkää!
Mahtavaa. Kolmessa tunnissa tullut 20%, onko muillakin NÄIN hidasta?