Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-päivitykset

On hidasta on..Ensimmäiset kolme kertaa koko kone ei vartin aikana ladannu yhtään 0% näytti vaan..Nyt neljännellä kerralla on menny sitten jo 7% :D

Mulla meni 10min tossa ja meganen netti. Oisko tossa pitänyn olla voice chat pelin aikana? Ei mulla onnistu :s
 
Vastaus: PS3-päivitykset

nii onkos kukaan vielä testannu tota tekstitsättiä? että miten se toimii? onko kirjoitettu teksti pelissä kokoajan näkyvillä ja voiko kirjoittaa näppiksellä samaan aikaan kun pelaa? Muutenhan se vain hidastaa pelaamista, jos ohjaimella pitää kirjoittaa painamalla jotain nappia, jos tekstit tulee sitten vielä peliruudun eteen... Vai miten se on toteutettu? :o
Ja aikas nopeesti meni päivityksen lataus ja asennus 2+2minuuttia :p
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Mihin tota textichattia tarvii, me suomipojat uskalletaan ihan keskustella ääneen keskenään ku pelataan :)
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Mihin tota textichattia tarvii, me suomipojat uskalletaan ihan keskustella ääneen keskenään ku pelataan :)
Tekstichat on siinä mielessä erittäinkin mainio kapistus, että voit keskustella yli rajojen.
Esimerkiksi vaikkapa, kun pelaat CODissa klaanimatsia ja kaverisi hakkaa KZ2-peliä, voit huutaa tekstitsätin kautta miten klaanimatsissa menee..

Mutta montakohan ukkoa mahtuu yhteen tekstichattiin, neljällä jampesterilla on ainakin jo kokeiltu.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Tekstichat on siinä mielessä erittäinkin mainio kapistus, että voit keskustella yli rajojen.
Esimerkiksi vaikkapa, kun pelaat CODissa klaanimatsia ja kaverisi hakkaa KZ2-peliä, voit huutaa tekstitsätin kautta miten klaanimatsissa menee..

Mutta montakohan ukkoa mahtuu yhteen tekstichattiin, neljällä jampesterilla on ainakin jo kokeiltu.

Oikein jos muistan ni 16 mahtu. Saattaa olla hölynpölyäkin mutta jotain tommosta olin lukevinani
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Järkyttävän hidasta toi uuden päivityksen lataaminen. ei etene 0% mihkää!

Kokeiles silleen että painat peruuta ja kokeilet alottaa lataamaan sitä alusta.Mulla autto toi.Sitten se menikin "mukavan" nopeesti loppuun.Ihan hyvä päivitys kaiken kaikkiaan.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Tekstichat on siinä mielessä erittäinkin mainio kapistus, että voit keskustella yli rajojen.
Esimerkiksi vaikkapa, kun pelaat CODissa klaanimatsia ja kaverisi hakkaa KZ2-peliä, voit huutaa tekstitsätin kautta miten klaanimatsissa menee..

Mutta montakohan ukkoa mahtuu yhteen tekstichattiin, neljällä jampesterilla on ainakin jo kokeiltu.
Tai sitte pelaatte samaa peliä ja teillä on CW menossa ja kerrotte aina kuoltuaan omille missä ovat vastustajat.

Tällä hetkellä en löydä mitään positiivistä tästä asiasta. Kiva sitten on pelata vastustajia vastaan, ku ei ees tiedetä käyttääkö ne tollaista keinoa vai ei.. reilupeli.com
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Latasin päivityksen aamulla noin klo 9 aikoihin ja meni ihan laakista, ettei tarvinnut alkaa lataamaan alusta. Kesti suunnilleen 15 minuuttia, ehkä hieman alle.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Kokeiles silleen että painat peruuta ja kokeilet alottaa lataamaan sitä alusta.Mulla autto toi.Sitten se menikin "mukavan" nopeesti loppuun.Ihan hyvä päivitys kaiken kaikkiaan.

Oon tehny sillee vaikka kuinka monta kertaa..välillä tein sillee, että sammutin ja käynnistin uudestaan mutku ei toimi nii ei toimi...taitaa olla online pelit vähän aika tauolla
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Järkyttävän hidasta toi uuden päivityksen lataaminen. ei etene 0% mihkää!

Täällä sama juttu. No nyt paukahti 1% ruutuun, nollassa ehti olla reilut 5min. Täytyypä odotella jos se lähtisi tuosta rullaamaan.

Edit: No jee, lähes 7 minuuttia ja sitten tuli 2%. Täytyypä koettaa alusta uudestaan.

Edit2: Se kannatti, nyt tulee vauhdilla. Kymmeneen prosenttiin muutamassa sekunnissa 24/1 -yhteydellä.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Ruuhkaa taitaa olla....
Aamusella lataus ja asennus kesti sen n. 10 min.
 
Ylös Bottom