Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitää avata muutamat portit.manmangler sanoi:Mielenkiintoista
Pistin jaon päälle mediaplayeristä
-Videot, musiikki ja kuvat
-Videot PS3 löytää hyvin mutta musiikissa sanoo ettei yhteyttä mediapalvelimeen voi muodostaa.
Mikä muuri?cchaou sanoi:Miten nämä portit avataan?
hartzu sanoi:Itse testailin Neron MediaHomella ja hyvin pelitti. Nero osaa myös tehdä sisällön tyyppimuunnoksen lennossa sen mukaan, mitä client kertoo tukevansa. Tosin oman koneeni vääntö ei tuohon oikein riittänyt joten esim. AVI toisto oli hieman nykivää.
Cyrus1 sanoi:Click
Jaahas, melkoinen sekametelisoppa näköjään noi Full Range RGB ja Super White.Eli näyttöjen mukaan vaihtelee tulokset laidasta laitaan, samoin se pelaako vai kattooko leffaa vaihtelee ja jotenkin oudosti joillain menee aina pois päältä tuo Full esim. kun käynnistää leffan.
Allekirjoittaneella tepsi se, että Universal Plug and Play Device Host- ja Windows Media Player Network Sharing Service -palvelut kytki startattavaksi automaattisesti. Eli oikealla hiirenkorvalla My Computer -> Manage -> Services and applications -> Services -> tuplaklikkaa palvelua -> Startup type: Automatic. Jos palvelu(t) ei ole päällä, käynnistä se painamalla Start-nappulaa.Mura sanoi:Päivitin MP:n versioon 11, boottasin, lisäsin libraryyn musaa ja videoita.
Valitsen kohdan Media Sharing.. ja laitan ruksin päälle Share my media ja painan ok,
mutta tuosta ok:sta ei tapahdu mitään, nappi vain välähtää, mutta ikkuna ei mene kiinni eikä siihen päivity mitään lisäinfoa. Pois pääsee sulkemalla ikkunan ruksista tai cancelista, mutta tällöinhän jako ei ole päällä.. Eli mikä avuksi![]()
Käyttis winxp, langaton verkko, ei minkään asteisia palomuureja päällä.
Kappas. En olisi tuota itse huomannutkaan. Tosin koska PSP:ni käyttää samaa WLANia kuin PS3:kin, ei WPA2:n käyttö taida vielä olla järkevää. Paitsi jos v3.50 toisi WPA2-tuen PSP:llekin... *toivoo*hartzu sanoi:Näemmä WLAN asetuksiin on viimein lisätty tuki WPA2 salaukselle.
En ole koskaan tuollaista ilmiötä edes huomannut. Telkku on Toshiba 37WL68 ja PS3 HDMI:llä kiinni 1080p-tilassa. (Olen myös 720p:tä ja jopa 576p:tä kokeillut, enkä muista mitään puuroutumista nähneeni.)cchaou sanoi:Korjaako tuo sen, että PS3:sen valikoiden tausta ollessaan musta/kun kone käynnistyy näyttää todella puurolta? HDMI käytössä.
TJS sanoi:Vaatiiko tuo jonkun tietyn version Nero MediaHomesta? Itse kokeilin tuolla, niin PS3 kyllä näyttää koneen ja biisejä/kuvia/videoita pääsi selaamaan, mutta aina kun yritti jotain fileä toistaa, tuli välittömästi joku network herja.
Crono sanoi:No sehän tässä hauskaa onkin, että kaikkien aliverkko on sama. (Mikään expertti en näissä hommissa ole, joten eikös kyse ole Subnet Maskista / Aliverkon peite osoitteesta?)