Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Nisupulla sanoi:
PSP:llä pääsi nätisti virtauttamaan materiaalia PS3:lta, joka itseasiassa kantoi tavaraa PC:ltä. Musiikin ja videoiden streami alkaa samantien eikä kolmastoista päivä, vaikka tulee monen mutkan kautta. Vielä kuitenkin vaaditaan PS3:n asettamista etäkäyttötilaan, parempi olisi kun tavaran voisi hakea taustalla kenenkään huomaamatta. Päiväunelmissa pleikkari olisi säätöliekillä, kuin talviunessa odottamassa kontaktia, kun isäntä huitelee missä lie PSP-etälaitteensa kanssa :)

En nyt ihan varma ollut mentiikö yhteyden kanssa internetin kautta, vai hoiteliko PSP yhteydet paikallisverkon kautta. Hmmm..

Netin kautta tulevä remote on PSPn 3.5 päivityksessä. Tai siis näin olen ymmärtänyt.

Janus sanoi:
Netin kautta tulevä remote on PSPn 3.5 päivityksessä. Tai siis näin olen ymmärtänyt.

Jotain tälläistä myös muistaisin hämärästi jostain lukeneeni. Jossain taisi olla jotain uuden firmiksen päivityksestä vielä tämän kuun aikana?

Vastaus: Simple Center

hartzu sanoi:
Jos WLAN verkkosi on avoin, eli käytössä ei ole WEP tai WPA salausta, pääsee kuka tahansa käsiksi myös mediapalvelimeesi (riippuen miten sen oikeudet hallitaan). Ainakin Windows ja Neron mediapalvelimissa voi sallia pääsyn vain tietyille laitteille, mutta esim. Neron antaa oletuksena oikeuden kaikille uusille verkossa näkyville UPnP asiakkaille.

Olen suojannut WLAN-verkkoni WEP- sekä WPA-salauksilla. Se riittää siis suojaamaan myös mediaserverini?

Nisupulla sanoi:
Jotain tälläistä myös muistaisin hämärästi jostain lukeneeni. Jossain taisi olla jotain uuden firmiksen päivityksestä vielä tämän kuun aikana?

Mä en ole ainakaan missään nähnyt 3.5lle aikataulua.. Mutta sielläkin tulee kaikkea kivaa.

Muuten WMP11 pelittäisi mainiosti,mutta videoitten kans häikkää. Ei kellään ois linkkiä johonki varmasti tuettuun videoklippiin,niin vois varmistaa onko vika asetuksissa vai mun kokeilemissa fileissä?

Nisupulla sanoi:
PSP:llä pääsi nätisti virtauttamaan materiaalia PS3:lta, joka itseasiassa kantoi tavaraa PC:ltä. Musiikin ja videoiden streami alkaa samantien eikä kolmastoista päivä, vaikka tulee monen mutkan kautta. Vielä kuitenkin vaaditaan PS3:n asettamista etäkäyttötilaan, parempi olisi kun tavaran voisi hakea taustalla kenenkään huomaamatta. Päiväunelmissa pleikkari olisi säästöliekillä, kuin talviunessa odottamassa kontaktia, kun isäntä huitelee missä lie PSP-etälaitteensa kanssa :)

En nyt ihan varma ollut mentiikö yhteyden kanssa internetin kautta, vai hoiteliko PSP yhteydet paikallisverkon kautta. Hmmm..

Itsekin kokeilin tuota ja aika hyvin näytti toimivan. Yhden musiikkikappaleen aikana kuului kylläkin ihme napsuntaa.
Nythän tuo PSP-PS3 yhteys menee ihan sen PS3:n WiFin kautta, mutta se PS3:n ilmoitus tuohon etäkäyttötilaan siirryttäessä, kertoi siitä, että jatkossa pitäisi onnistua internetin kautta. PSP:hen pitäisi logata samalla tunnuksella kuin PS3:een. Ja nythän tuota loggausta ei kaiketikaan PSP:ssä vielä pysty tekemään.

Onko muille käynyt muuten niin, että kun Media Playerilla jakaa musiikkia, niin hakemistossa kappale 10 saa esittäjäkseen kappaleen 11 esittäjän ja kappaletta 11 ei näy listassa ollenkaan?

Mitä portteja tuo media palvelin feature käyttää? Onko muuten jostakin saatavilla jokin kattava lista mistä kaikki pleikkarin käyttämät portit voisi tarkistaa?

samuel6 sanoi:
http://www.us.playstation.com/ps3/network/updates/PS3_180_update.html#upscale

Tuolta löyty mukavasti ohjeistus uusiin asioihin, jos tajusin oikein ei tarvitse tuota 1080i:tä poistaa, jos jättää sen 1080p 24hz kohdan automaticille...? "Automatically switch the video output mode to match the TV that is connected.", eli eikö tuo tarkoita sitä että se osaa itse sen 720p sieltä kaivaa?En ainakaan huomannut mitään eroa kuvassa kun yritin molemmilla tavoilla.

Miten tuo ps2-skaalain, laitatteko normaali vai koko ruutu?Itse kokeilin normaalia mutta tuli outo fiilis kun puolet lcd-telkun ruudusta on mustana :eek: Oli kuin tunnelissa pelaisi.

Mielestäni se pitää ruksia pois se 1080i.Perustan väittämäni siihen kun tuo Sharpin tv näyttää aina kun reso vaihtuu.Ylälaitaan ruutua ilmestyy esim "1080i 60hz" kun pidän kaikki raksittuna ja kun bondin pisti pyöriin.Sitten kun otin sen raksin pois siitä 1080i Niin sitten bondin päällelaittaessa ilmestyi tuo "720p 60hz" teksti tonne tv:n yläreunaan.

Vastaus: Simple Center

Hele sanoi:
Olen suojannut WLAN-verkkoni WEP- sekä WPA-salauksilla. Se riittää siis suojaamaan myös mediaserverini?

Joo, melko pitkälti. Tosin, jos haluaa olla varma asiasta voi antaa pääsyoikeudet media serverriin vain tietyille laitteille, ja säätää vielä palomuurista että vain tietyt ip:t pääsevät siihen käsiksi.

Tuomas sanoi:
Mielestäni se pitää ruksia pois se 1080i.Perustan väittämäni siihen kun tuo Sharpin tv näyttää aina kun reso vaihtuu.Ylälaitaan ruutua ilmestyy esim "1080i 60hz" kun pidän kaikki raksittuna ja kun bondin pisti pyöriin.Sitten kun otin sen raksin pois siitä 1080i Niin sitten bondin päällelaittaessa ilmestyi tuo "720p 60hz" teksti tonne tv:n yläreunaan.

Joo katselin samaa omasta telkusta juuri, kyllä mulle se 1080i käy myös ihan hyvin. Ei jaksa säädellä joka pelin välillä, mutta hyvä että kone osaa itse sen lukea. Jätin tosiaan sen BD1080 24hz automaatille ja ihan hyvin pelittää. Tuo Rgb full range oli mielenkiintoinen : Ainakin mulla kuvanlaatu potkaisi paljon elävämmäksi (Samsungin telkku), ja musta meni sopivasti mustemmaksi ja muutenkin värit tuntuu elävän hiukan paremmin. Sellainen harmaansävyinen värimaailma muuttui aika teräväksi kun tuon kytki Fullille.

TJS sanoi:
Muuten WMP11 pelittäisi mainiosti,mutta videoitten kans häikkää. Ei kellään ois linkkiä johonki varmasti tuettuun videoklippiin,niin vois varmistaa onko vika asetuksissa vai mun kokeilemissa fileissä?
Mullakin oli WMP 11:lla videois jotain häikkää.

Semmoista päivitystä odotan että pystyisi noita pelejä asentamaan kovalevylle (ainakin PS1/PS2 pelejä)

TJS sanoi:

PS3 taitaa olla vähän kranttu noiden tiedostopäätteiden suhteen. Muunsin Topfieldin .rec:in .m2p-formaattiin (ääni ja kuva samassa) niin Pleikka ei siitä tykännyt. Kun muutin tiedostopäätteen .mpeg:ksi, niin toisto sujui ongelmitta.

hartzu sanoi:
Jaa-a.. menee arvailuksi sitten: Media Player sharing ei ole päällä? Acces oikeutta ei annettu PS3:lle? Palomuuri sittenkin välissä (esim. Windowsin oma)?

Onkohan kukaan saanu hommaa toimimaan Windows Vistan kanssa? En saa näkymään Vistalla varustettua läppäriä sitten millään. PS3 herjaa ettei mediapalvelinta löydy. Olen kokeillut mielestäni kaiken mahdollisen. Sekä läppäri että PS3 ovat verkkopiuhalla kiinni Zyxelin boksissa. Läppäristä löytyy myös langaton yhteys. Buffalon tukiasema on Zyxelin perässä. Auttakeehan... :(

Tuo täysi rgb aiheutti itsellä kyllä selvän värin kirkastumisen, kirkastuivat ehkä liikaakin.. En tiedä mitä oma sampan 42" plasma tykkää kun tykitetään valmiiksi jo rankalla kontrastilla vielä tiukemman väristä kuvaa.. esimerkiksi formulaa pelatessa ferrari on todella häiritsevän punainen.

ukko2 sanoi:
Onkohan kukaan saanu hommaa toimimaan Windows Vistan kanssa? En saa näkymään Vistalla varustettua läppäriä sitten millään. PS3 herjaa ettei mediapalvelinta löydy. Olen kokeillut mielestäni kaiken mahdollisen. Sekä läppäri että PS3 ovat verkkopiuhalla kiinni Zyxelin boksissa. Läppäristä löytyy myös langaton yhteys. Buffalon tukiasema on Zyxelin perässä. Auttakeehan... :(
Oletko laittanut kiinteät IP:t Vistaan ja PS3:seen, ja jos olet niin kerroppa vähän mitkä?

Ostin torstaina kyseisen konsolin ja päivitin siihen tuon uuden päivityksen, laitoin mp3 soittimen kiinni usb porttiin mutta väittää että mp3 soittimessa ei ole yhtään raitaa. Pitääkö tuohon hakea joku soitin että toistaa vai kuinka?

Torpedo 360 sanoi:
Ostin torstaina kyseisen konsolin ja päivitin siihen tuon uuden päivityksen, laitoin mp3 soittimen kiinni usb porttiin mutta väittää että mp3 soittimessa ei ole yhtään raitaa. Pitääkö tuohon hakea joku soitin että toistaa vai kuinka?
Koititko painaa kolmiosta ja näytä kaikki?

Ylös Bottom