Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Toi Full RGB:n häviää täälläkin, joku softa bugi joka toivottavasti korjataan seuraavassa päivityksessä.
Ei toki maata kaada, äkkiä sen saa aina takaisin ja parantaa kontrastia kyllä ihan 6-0. Loistava ominaisuus, vai pitäisikö sanoa että miksi Sony aiemmin edes tehnyt tollaisen kuristetun RGB:n toiston? Ihmettelen vain. :(

Hiikeri sanoi:
Loistava ominaisuus, vai pitäisikö sanoa että miksi Sony aiemmin edes tehnyt tollaisen kuristetun RGB:n toiston? Ihmettelen vain. :(

Kaikki telkut/näytöt eivät tajua tuon full'in päälle. Asiaa on selostettu ylempänä olevassa linkissä (http://www.gameswank.com/content/view/126/1/). Iskin muuten itse muistikortille tuon testikuvan ja hyvin sai kaikki neliöt näkyviin myös full'illa.

EDIT: Huomasin, että asetus menee pois päältä myös PS2-peleissä. Toivottavasti tulisi siihenkin korjausta (jos mahdollista).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Legge sanoi:
Kaikki telkut/näytöt eivät tajua tuon full'in päälle.
Jotain tollaista vähän uumoilinkin. Itse ei tarvinnut kirkkautta minnekkään päin lisätä kun näkyi tumminkin tossa kuvassa. Toki oikeilla testilevyillä kuvan olen säätänytkin.

Legge sanoi:
Kaikki telkut/näytöt eivät tajua tuon full'in päälle. Asiaa on selostettu ylempänä olevassa linkissä (http://www.gameswank.com/content/view/126/1/). Iskin muuten itse muistikortille tuon testikuvan ja hyvin sai kaikki neliöt näkyviin myös full'illa.

EDIT: Huomasin, että asetus menee pois päältä myös PS2-peleissä. Toivottavasti tulisi siihenkin korjausta (jos mahdollista).

Eipä pääse linkistäsi oikein minnekkään, ei edes vaikka rekisteröityisi kyseiselle sivulle. Mistä tuon testikuvan muualta pystyisi saamaan? Tuntuu että omat asetukset en vieläkin enemmän ja vähemmän päin.. No.

XShava sanoi:
Mistä tollasia saa?

Sonyn julkaisemilla BD levyillä on kalibraatiokuvia mukana, paina 7669 menussa ja pääset niitä katsomaan. Tosin ei se ole tietenkään sama asia kuin kalibrointi laitteiden avulla tehty säätö, mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Ainakin Ameriikassa on tulossa Digital Video Essentials -testilevystä BD-versio. HD DVD -versio on jo pihalla.

hartzu sanoi:
Sonyn julkaisemilla BD levyillä on kalibraatiokuvia mukana, paina 7669 menussa ja pääset niitä katsomaan. Tosin ei se ole tietenkään sama asia kuin kalibrointi laitteiden avulla tehty säätö, mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Onkohan Bondissa tuollainen?

Tuli tässä mieleen, että jos päivitysten taso jatkuu samanlaisena kuin 1.8, niin uskon PS3:n menestyvän hieman nykyistä paremmin. Kunhan päivityksissä tulee aina ainakin muutama hyvä ominaisuus lisää.

Itellä ei tunnu häviävän tuo RGB tuolta valikosta. Olen katsonut joka kerta, kun koneen käynnistän ja aina on Full eli täysi. Ja otan pois, niin kuva haalistuu selvästi, eli ei pelkästään lue siinä se full.

player_fin sanoi:
Tuli tässä mieleen, että jos päivitysten taso jatkuu samanlaisena kuin 1.8, niin uskon PS3:n menestyvän hieman nykyistä paremmin. Kunhan päivityksissä tulee aina ainakin muutama hyvä ominaisuus lisää.

Kyllä .. On todella siisti juttu ku Ps3 päivittyy joka kuussa "ainakin näissä 7:ssä kuukaudessa on päivittynyt :)"

huhuja on liikkellä, että ens kuussa tulee Locorocon Näytönsäästäjä PSN:n ja ihan ilmatteksi vielä, tarkoittaiskohän tämä että ens kuun päivitys sisältäisi background Screen Saveria?
toivottavasti kyllä :)

Hitto jos nyt Sony vielä pikaisesti lisäisi XMB:n käyttö pelaamisen aikana nii PS3 arvo kyllä nousisi vielä kymmenen euron verran entisestään :p

Rewolt Fin sanoi:
Itellä ei tunnu häviävän tuo RGB tuolta valikosta. Olen katsonut joka kerta, kun koneen käynnistän ja aina on Full eli täysi. Ja otan pois, niin kuva haalistuu selvästi, eli ei pelkästään lue siinä se full.

Mikä telkku?

Full RGB resetoituu minulla, jos koneen sammuttaa katkaisimesta (lukee Full, mutta värit silti limited). Virransäästötilassa ei kuitenkaan resetoidu.

Rewolt Fin sanoi:
Samsungin LE26R77.

Jännä, että lähes samassa telkussa käyttäytyy eri tavoin :confused: Mulla siis LE26R72.

EDIT: Voisikohan olla HDMI-kaapelista kiinni. Tuli mieleen, et vaikka PS3 on valmiustilassa, mun telkku ei tunnista, että HDMI:ssä on laite kytkettynä (normaalisti Sampan pitäisi se tajuta). Joku mainitsi minulle aikoinaan, että moinen voi johtua siitä, että jossain pinnissä ei kulje riittävä jännite tms (johtuen siis halvasta kaapelista). Liekö tämä ongelma johtaisi juurensa samasta asiasta.

Jaahas, nyt resetoituu sitten virransäästötilassakin. En ole katkaisimesta sammuttanut päivityksen jälkeen, ehkä se sitten aiheutti tämän. En tiedä. Toivottavasti tuon nyt saa jollain korjattua vaikkei mikään ylivoimainen vaiva olekaan.

Itsellä näkyy aika tummalla esim. Rockyn traileri,pitää varmaan tv:stä säätää kirkkaammalle.Full asetus on siis päällä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom