Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Ainakin itselläni se aikaisempi versio ei koskaan vanhentunut.

Edit: eikä ole tämä uusikaan. Jouluna asentelin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Janus sanoi:
Ainakin itselläni se aikaisempi versio ei koskaan vanhentunut.

Edit: eikä ole tämä uusikaan. Jouluna asentelin.
Aijaa. Sivuilla luki että se olisi 30 d trial, mutta parempi näin :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Janus sanoi:
Ainakin itselläni se aikaisempi versio ei koskaan vanhentunut.

Edit: eikä ole tämä uusikaan. Jouluna asentelin.
Kiitti!
Latasin ja asentelin tuon ja taas homma toimii tietsikan ja PS3:n välillä.
Versio oli 4.1.4. Mistä olet muuten varma, ettei tuo vanhene? :o
 
Vastaus: PS3 päivitykset

pziuz sanoi:
Kiitti!
Latasin ja asentelin tuon ja taas homma toimii tietsikan ja PS3:n välillä.
Versio oli 4.1.4. Mistä olet muuten varma, ettei tuo vanhene? :o

Yksi versio tuli kännyn kanssa, ei vanhentunut.. toinen on asennettu jouluna. Jos sä haluat ne netin kautta tulevat serveripalvelut, jaot, jne, ne maksaa. Tuo LANin yli tapahtuva juttu on ilmanen.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

http://blog.us.playstation.com/2007/06/14/ps3-firmware-upgrade-181-coming-tomorrow/ -- Vaikka URL puhuukin huomisesta, niin äsken tuo uusi firmis ilmestyi saataville myös PAL-Pleikkoihin. Nopeasti katsomalla tuo ei taida vaikuttaa juuri muuhun kuin siihen RGB Full -asetuksen resetoitumisbugiin. Ko. päivityksessä ei ollut edes perinteistä What's new -listaakaan, sen verran pienestä päivityksestä ilmeisesti kyse.

PS. GH1 ei vieläkään edes buuttaa, joten tuskin ovat PS2-yhteensopivuuteen muutoksia tehneet.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
http://blog.us.playstation.com/2007/06/14/ps3-firmware-upgrade-181-coming-tomorrow/ -- Vaikka URL puhuukin huomisesta, niin äsken tuo uusi firmis ilmestyi saataville myös PAL-Pleikkoihin. Nopeasti katsomalla tuo ei taida vaikuttaa juuri muuhun kuin siihen RGB Full -asetuksen resetoitumisbugiin. Ko. päivityksessä ei ollut edes perinteistä What's new -listaakaan, sen verran pienestä päivityksestä ilmeisesti kyse.

PS. GH1 ei vieläkään edes buuttaa, joten tuskin ovat PS2-yhteensopivuuteen muutoksia tehneet.

Ehdin jo hetken innostua, että josko pääsisi nyt Kingdom Hearts 2:ssa eteenpäin* uuden firmiksen myötä, mutta jos kerta mitään PS2/PS1-pelien toimivuuksia ei ole korjailtu, ei auta muuta kuin kärvistellä kunnon updatea

*Tron-maailman pomo ei ota tietyn pisteen jälkeen lainkaan vahinkoa. Kolmesti tehnyt saman ja tismalleen samassa kohtaa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

hide sanoi:
Ehdin jo hetken innostua, että josko pääsisi nyt Kingdom Hearts 2:ssa eteenpäin* uuden firmiksen myötä, mutta jos kerta mitään PS2/PS1-pelien toimivuuksia ei ole korjailtu, ei auta muuta kuin kärvistellä kunnon updatea
Aina kannattaa tietenkin kokeilla. Virallisen PS-blogin mukaan uusi firmis "will fix a few small issues some of you have noticed", joista se RGB Full -korjaus oli merkittävin. Kuka tietää, mitä muuta siellä pinnan alla on tapahtunut. Ite vaan testasin aamulla hyvin nopeasti GH1:n ja Taito Legendsin (joka edelleen hidastelee epäpelattavan paljon). On silti hyvin mahdollista, että "Were continually evaluating and improving PS2 software compatibility too" viittaa vain tuleviin (suurempiin) firmispäivityksiin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
Aina kannattaa tietenkin kokeilla. Virallisen PS-blogin mukaan uusi firmis "will fix a few small issues some of you have noticed", joista se RGB Full -korjaus oli merkittävin. Kuka tietää, mitä muuta siellä pinnan alla on tapahtunut.

Toivottavasti ovat fiksanneet ainakin Media Server -ongelman. Nimittäin 1.8 päivityksen jälkeen mulle ilmestyi jatkuvasti ilmoitus "Too Many Media Servers" ja olin ihan että wtf. Lopulta tajusin että se pleikkari löytää naapurustosta liian paljon langattomia media servereitä ja xmb tukehtuu niihin. Sit kytkin Media Serverit pois päältä ja elämä helpottui. Jos haluaisin oman media serverin niin toi pitäis joko korjata tai sitten mun pitää muuttaa jonnekin missä naapurustolla ei ole kymmenittäin servereitä. Tai ehkä CELL-PROSESSORI on niin VOIMAKAS, että se löytää kaikki media serverit kilometrien säteeltä...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

No nyt pelittää full RGB kaikessa muussa paitsi PS2-peleissä (liekö edes mahdollista). Näyttää siltä, että mulla ei DVD-leffoissa pelittänyt tuo YPbCr-asetuskaan ennen patchia, koska kuva muuttui aina haaleaksi leffan käynnistyttyä...nyt leffat näyttävät upeilta, kun YPbCr on päällä super whiten kanssa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Miksiköhän mulla ei meinaa lähteä millään lataamaan tuota pätsiä? Menee hermot kun ei liikahdakkaan 0% :sta :mad: Kokoa tuolla tiedostolla ei paljoa pitäisi olla... Miten helvetissä tässä päivittää, kun ei saa dataakaan läpi?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

SamTheMan sanoi:
Miksiköhän mulla ei meinaa lähteä millään lataamaan tuota pätsiä? Menee hermot kun ei liikahdakkaan 0% :sta :mad: Kokoa tuolla tiedostolla ei paljoa pitäisi olla... Miten helvetissä tässä päivittää, kun ei saa dataakaan läpi?
Mulla latas 1 % asti ja rupes valittaa virheestä. Käynnistin koneen uudestaan ja sit se latas sen kokonaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

hide sanoi:
*Tron-maailman pomo ei ota tietyn pisteen jälkeen lainkaan vahinkoa. Kolmesti tehnyt saman ja tismalleen samassa kohtaa.

Varmasti olet yrittänyt oikealla tavalla? Sitähän ei muistaakseni pystyny normi lyönneillä piestä, vaan sillä laser -säteellä, mikä sieltä keskusta lähtee...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Prkl. Eivät saaneet vielä Rampage World Touria julkaistua. Noh, kyllä tuon Joustin saattaa odotellessa joutua ostamaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Kovin on tukkosta.. Ladataan päivitystietoja.. Alä sammuta. järjestelmää 1%.. 5min kulunut..

Hei 2%..
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Latauksen aikana tapahtui virhe, Yhteyttä palvelimeen ei voitu luoda. (80710723)

:eek:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Kiitoksia. Imuroin juuri.

Aika hitaasti tulee myös PC:llä hakemalla.

Onko jossain listaa noista virheistä?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mullakin tuo päivityksen lataus PS3:lla onnistui vasta neljännellä-viidennellä yrittämällä. Joidenkin mukaan myös virtojen katkaisu välillä voi auttaa, mutta itse vain kokeilin uudestaan ja uudestaan. :)
 
Ylös Bottom