Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Legge sanoi:Kaikki telkut/näytöt eivät tajua tuon full'in päälle. Asiaa on selostettu ylempänä olevassa linkissä (http://www.gameswank.com/content/view/126/1/). Iskin muuten itse muistikortille tuon testikuvan ja hyvin sai kaikki neliöt näkyviin myös full'illa.
EDIT: Huomasin, että asetus menee pois päältä myös PS2-peleissä. Toivottavasti tulisi siihenkin korjausta (jos mahdollista).
Cyrus1 sanoi:Jaahas, nyt sitten virtojen katkaiseminenkaan ei resetoinut tuota Full RGB:tä. Eli näyttää menevän ihan randomilla.
Karvapallo sanoi:Tapettuani kuvakalibroinnin kanssa viitisen tuntia (tulipa taas hyödyllisesti käytettyä aikaa ;p) alan olemaan jossain määrin samaa mieltä AVS-foorumien konsensuksen kanssa.
Viper7 sanoi:Piratismi on musiikki puolella niin yleistä etten tunne kaveriporukoissani ketään joka tätä ei olisi harrastanut. Itse en myönnä vaikka kaikki saa ihan vapaasti arvata.
manmangler sanoi:No tässä niille hieman katsottavaa (Osa kokoelmasta)
Osa 1
Karvapallo sanoi:Älkää siis olko heti varmoja, että Full-RGB on parempi. Riippu paljolti televisiosta ja sen säädöistä, ja jos vaihdatte Full-RGB-modeen joudutte kalibroimaan televisionne uudestaan.
Katsokaa siis tarkkaan erilaisia kuvia jotka sisältävät sekä tummia, että vaaleita sävyjä ja tarkistakaa onko kuvan detaljit vähentyneet Full-RGB:n johdosta, ja pystyttekö korjaamaan tilanteen kalibroimalla.
Pibe sanoi:Nyt kun saisi vielä samat ominaisuudet BD-leffoihin
Aijaa... Eikös tuo ole ominaisuus mitä telkkarin pitää tukea? Mistäköhän tietäisi tukeeko minun töllö sitä?hartzu sanoi:Eikös se Super white asetus ole sitä varten? RGB Full toimii vain RGB väriavaruudessa, kun taas BD leffat ovat Y Pb/Cb Pr/Cr koodattuja, ja tuo Super white toimii Y Pb/Cb Pr/Cr väreillä. Tosin, erotus ei ole ihan yhtä dramaattinen kuin RGB puolella.
Pibe sanoi:Aijaa... Eikös tuo ole ominaisuus mitä telkkarin pitää tukea? Mistäköhän tietäisi tukeeko minun töllö sitä?
manmangler sanoi:No tässä niille hieman katsottavaa (Osa kokoelmasta)
Osa 1
hartzu sanoi:Site on enemmän painottunut still kuvien editoinnin ja printtauksen työnkulun optimointiin, mutta informaatio ja testikuvat siellä sopivat hyvin myös tähän tarkoitukseen, erityisesti http://www.aim-dtp.net/aim/download/mccp_v1.4.gif
Legge sanoi:Testasin tuota kuvaa. Pystyn näkemään kaikki sävyt sekä limited, että full avaruuksilla, paitsi vasemmalta laskien toinen ja neljäs palkki ovat kokonaan mustaa huttua (molemmilla asetuksilla, eikä telkun säätäminenkään tuo muutosta).
pziuz sanoi:Helppiä!
Toimiiko tuo median jakaminen jollakin muullakin ohjelmalla, kuin Mediaplayerilla?
Jeps.hartzu sanoi:Nero MediaHome on parempi vaihtoehto muutenkin, mutta tosin kaupallinen tuote.