Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Jep,jep, nyt on Roxion paketti poistettu ja WMP11 instattu uudelleen ja media sharing -yhteys kunnossa. Vihjeenä muillekin, että jos koneella on joku Easy Media Creatorin kaltainen ohjelmistopaketti, niin voi olla probleemeja WMP11 media sharingin kanssa..

Saako muut sharettua/streamattua mp4 videotiedostoja WMP11 kautta?
Itsellä nuo eivät ainakaan toimi sharen kautta. WMP11 toistaa ne mainiosti ja PS3 toistaa usb tikulta ongelmitta, mutta kun yrittää shareta niin PS3 ilmoittaa vain että The data is corrupted.
Eli onko ongelma itse mp4 formaatissa(ei tue streamia), WMP11:ta vai PS3:n sharing tuessa? :confused:

Koskahan tulee se 2.0 päivitys missä pystyy menemään XMB.hen pelin aikana ja jne.

Mopostorm näytti kyllä entistä paremmalta tuon RGB full asetusten kanssa. Todella hyvät värit ja varsinkin Raingod ja sunset, aivan upeaa katsottavaa. Selkeä parannus entiseen, eli oletettavasti tuo asetus sopii omalla telkulle :)

Vihdoinkin sain PS3 -> Vista yhteyden toimimaan. Ensin piti laittaa jaettavalle kansiolle oikeus käyttäjänimelle Everyone. Tämän jälkeen ps3 päälle jonka jälkeen Vista alkaa ihmetellä uutta laitetta. Sitten vain antamaan laitteelle sopivat oikeudet ja dapam... :D

edit: ja itse olen laittanut vistan verkkoasetuksista privaatiksi tuon.

edit2: niin ja ps3 on wlanin kautta applen airporttiin joka on kiinni zyxelin 660H-61 joka on sitten kiinni PC:hen... JA SE TOIMII!!!!

Mitkä portit pitää haksata keriosta auki, ja miten, että toi sharing-paska toimii jopa palomuutin ollessa päällä?

samuel6 sanoi:
http://www.us.playstation.com/ps3/network/updates/PS3_180_update.html#upscale

Tuolta löyty mukavasti ohjeistus uusiin asioihin, jos tajusin oikein ei tarvitse tuota 1080i:tä poistaa, jos jättää sen 1080p 24hz kohdan automaticille...? "Automatically switch the video output mode to match the TV that is connected.", eli eikö tuo tarkoita sitä että se osaa itse sen 720p sieltä kaivaa?En ainakaan huomannut mitään eroa kuvassa kun yritin molemmilla tavoilla.

Miten tuo ps2-skaalain, laitatteko normaali vai koko ruutu?Itse kokeilin normaalia mutta tuli outo fiilis kun puolet lcd-telkun ruudusta on mustana :eek: Oli kuin tunnelissa pelaisi.

Sama vika...jos laittaa normaali ni on 10-15 senttiä reunoilla mustaa ja jos laittaa koko ruutu ni sitten menee kuva reunojen yli....aikas anuksesta

Torpedo 360 sanoi:
Ostin torstaina kyseisen konsolin ja päivitin siihen tuon uuden päivityksen, laitoin mp3 soittimen kiinni usb porttiin mutta väittää että mp3 soittimessa ei ole yhtään raitaa. Pitääkö tuohon hakea joku soitin että toistaa vai kuinka?
PS3 ei taida tunnistaa kaikkia soittimia. Kun Creativen muvo TX SE 512mb -soittimen kytkee, niin raitoja ei näy, mutta itse laitteen PS3 tunnistaa. PS3:lta voi myös kopioida kappaleita kyseiselle soittimelle.

JJH90 sanoi:
PS3 ei taida tunnistaa kaikkia soittimia. Kun Creativen muvo TX SE 512mb -soittimen kytkee, niin raitoja ei näy, mutta itse laitteen PS3 tunnistaa. PS3:lta voi myös kopioida kappaleita kyseiselle soittimelle.

Musiikkien pitää olla Music kansiossa jotta PS3 tunnistaa ne. Oma ikivanha Muvo toimii ja raitoja pystyy soittamaan siitä, eli katsokaa että laitatte biisit tuonne kansioon.

Trollbutcher sanoi:
Sama vika...jos laittaa normaali ni on 10-15 senttiä reunoilla mustaa ja jos laittaa koko ruutu ni sitten menee kuva reunojen yli....aikas anuksesta
Niin se vaan tahtoo olla, jos 4:3 kuvaa koitetaan 16:9 ruudulle sovittaa.

Janezki sanoi:
Niin se vaan tahtoo olla, jos 4:3 kuvaa koitetaan 16:9 ruudulle sovittaa.

ööö....mutta kun monella ei oo minkäännäköstä ongelmaa sen kanssa. Esim mulla ja underilla on sama ongelma kun taas sit esim inkkarilla ei oo.....ja kaikilla 32" taulut...eri merkkiset kylläkin...

Trollbutcher sanoi:
ööö....mutta kun monella ei oo minkäännäköstä ongelmaa sen kanssa. Esim mulla ja underilla on sama ongelma kun taas sit esim inkkarilla ei oo.....ja kaikilla 32" taulut...eri merkkiset kylläkin...

Inkkari katsoo siinä tapauksessa venytettyä 4:3-kuvaa. Jos katsot laajakuvatelevisiolla 4:3-kuvaa, kuvan reunoille jää aina mustat palkit. Jos taas katsot 16:9-kuvaa 4:3-televisiolla, ylös ja alas jää mustat palkit. Muussa tapauksessa katsot aina vääristynyttä kuvaa.

Kojo sanoi:
Oletko laittanut kiinteät IP:t Vistaan ja PS3:seen, ja jos olet niin kerroppa vähän mitkä?

Juu kokeilin laittaa manuaalisesti mutta en saanu toimimaan sitten millään.

No lopuksi tuli mieleen että onkohan noi letkut kiinni niinkuin muistelin ja eihän ne ollu :( Läppärin verkkopiuha oli Buffalon Wlan aseman kytkimes kiinni ja Buffalo piuhalla Zyxelin boksissa. PS3:n verkkopiuha oli suoraan kiinni Zyxelin boksissa. Laitoin läppärin verkkopiuhan suoraan Zyxelin kytkimeen kiinni ja avot kaikki toimii kuten pitääkin :)

Jostain syystä ei toiminu jos buffalo oli tossa välissä.

TOIMII! :D

Tosin jouduin formatoimaan koko koneen, mutta sainpas toimimaan tuo Mediapalvelimen. Kone jökitti muutenkin jo aika reilusti, joten formatointi oli vain ajan kysymys. Kun kone oli viimein vakioasetuksissa, löysi Pleiskari samantien koneen.

Helvata vihaan tietokoneita.. :p

Eikö kellään muulla täällä PS3 hävitä tuota RGB full asetusta buutissa tai BD-leffaa katsoessa? Pleikka siis väittää edelleen valikossa fullin olevan päällä, mutta asetuksen vaihtaminen takaisin rajoitettuun paljastaa totuuden. Telkkuna siis Samsung R7.

Mulla Pleikka löysi sekä WinXP Home, että Vista Home Premium PeeCeet heittämällä. Softapalomuuri piti XP:ssä heittää tosin pois päältä. Vista-kone ja PS3 ovat WLANilla verkossa ja XP-kone letkulla.

Legge sanoi:
Eikö kellään muulla täällä PS3 hävitä tuota RGB full asetusta buutissa tai BD-leffaa katsoessa? Pleikka siis väittää edelleen valikossa fullin olevan päällä, mutta asetuksen vaihtaminen takaisin rajoitettuun paljastaa totuuden.

Huomasin saman. Avsforum.comin kommenttien perusteella tuntuu olevan hyvinkin yleinen vika. En ole itse testannut asiaa tarkemmin, mutta foorumikommenttien perusteella tuntuisi siltä, että asetus resetoituu aina BD- tai DVD-levyn katsomisen jälkeen.

Xbugs sanoi:
Huomasin saman. Avsforum.comin kommenttien perusteella tuntuu olevan hyvinkin yleinen vika. En ole itse testannut asiaa tarkemmin, mutta foorumikommenttien perusteella tuntuisi siltä, että asetus resetoituu aina BD- tai DVD-levyn katsomisen jälkeen.

Juu, niin tekee. Peleissä pysyy nätisti päällä, kuten aiemmin mainitsin. Itsellä tosin asetus häviää myös sammuttaessa Pleikan. Taisi tuolla Avsforumilla olla siitäkin mainintoja.

Sammuttaessa menee täälläkin. Eiköhän se seuraavassa päivityksessä korjata.

Ylös Bottom