Vastaus: PS3-päivitykset
Ylipäätään Facebook-integraatio jäi oletettua torsommaksi, sillä mitään erillistä FB-sovellusta ei ainakaan vielä tässä vaiheessa ole edes tulossa.
Minäkin odotin että tulossa olisi joku erillinen helposti käytettävä facebook-sovellus, mutta pelkkiä profiilin tilapäivityksiä.

Muutenkaan ei ole tapana FB:ssa raportoida heräämistä, jokaista ruoka/kahvihetkeä, suihkussa ja vessassa käyntiä.
Allekirjoittaneen päähän ei millään muotoa mahdu näiden viimeisimpien päivitysten sisällön tarpeellisuus....
Mainitsitkin jo paljon hyviä pointteja!
Miksi tosiaan ei voi itse luoda valikkoihin tarpeelliseksi näkemiään kansioita?
Tarjolla on vain pari erilaista vaihtoehtoa sisällön järjestelemiseen, mutta monesti olen kaipaillut esim. pelit-valikkoon omaa kansiota johon voisi dumpata kaikki pelien demo-versiot.
Ja sitten asia mistä olen jo useita kertoja maininnut. Minkä takia videon pyöriessä ei voi selata XMB:stä uutta videota, vaan se sen hetkinen video pysähtyy.

Ei mene jakeluun miksi joku idiootti on halunnut PS-napin olevan =pause, vaikka kyseinen toiminto löytyy laitteesta jo muutenkin.
Johonkin ~fw 2.7 versioon astihan se video pyöri hienosti siellä taustalla kun selaili XMB:tä.
Voisin vaikka maksaa että saisin tuon ominaisuuden takaisin.
Yleensäkin, miksi kaikki huonotkin muutokset tungetaan väkisin kaikille käyttäjille, kun ne voisi aivan hyvin olla asetuksista valittavia.